Luotettavat lähteet kertovat, että umpihomo se on ja Jasmin sai kelpo korvauksen naimisesta. Että silleen. Fiksu tyttö!
Vastaukset 14
- Johan nyt
Täytyyhän Jasminin miehenkin jossain vehkeensä pestä
- ZerolovE
Haa, ettekö te kateelliset urvelot ole tajunneet, että homot ovat naiselle niitä parhaimpia miehiä, kunhan eivät jää pysyvästi asumaan saman katon alle?
Homomies nimittäin pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, ei kouluta eikä öykäröi. Asiat on puhuttu selväksi jo aikoja sitten ja nainenkin saa tällaisessa liitossa säilyttää vapautensa.- vannoutunut
en menisi kyllä vannomaan mistään homoudesta, mutta ei niillä ainakaan järkee oo päässä. kuka hullu menee naimisiin ollenkaan, saati sitten kun on vasta 18 vee. huhhuh.
- mä vaa
vannoutunut kirjoitti:
en menisi kyllä vannomaan mistään homoudesta, mutta ei niillä ainakaan järkee oo päässä. kuka hullu menee naimisiin ollenkaan, saati sitten kun on vasta 18 vee. huhhuh.
...ei se mikään homo oo...taidatte olla kateellisia!!!RAUHOITTUKAA!!!
- täys hetero
mä vaa kirjoitti:
Niin varmaan, yhtä homo se on ku minä...(nainen, enkä edes lesbo)!! Miksei saman tien transsu??, yhtä paljon se, kuin homo!! Tylsistynyt kun tämä henkilö nähtävästi on ollut...Mutta mutta, ei tiedä kuinka moni SUomenkin julkkisavioliitoista on sovittuja!!
- Haloohaloo
mä vaa kirjoitti:
Rauhoitu ite! Mike on HOMO, servasin😂
- köyhä, mutta onnellinen
Olen kuullut saman homopaljastuksen Jasminin miehen lähipiiriltä.
Ei kovin suuri älykkyysosamäärä voi olla Jasminilla, kun julkisuuteen täytyy päästä hinnalla millä hyvänsä. Toivottavasti raha tekee jasminin onnelliseksi ja ihan iki oma homokulta. *virnuilee* - 100Pros.hetero
Voi jumala mitä valheita!! En usko että Jasminin mies edes kättelee miehiä jos epäilee että kädessä on juuri pidetty siitintä!!
- ykäpieras
Menit halpaan. Aloitus on 17 vuotta vanha ja perustuu Miken homouteen.
- LetkullaLuistaaHihna
Letku/Klitta/Pyllyseksi on nyt tehnyt todistettavasti pari päivää(riittääkö?) Töitä. Tosin taksvärkkinä. Hän on kaivanut 20 vuotta vanhoja Jasmin Mäntylän viestiketjuja esiin.
Joku voisi sanoa pakkomielteeksi. Mitä mieltä olette?- 18.vuotta
Huh, ja jutut ei oo muuttunu, vaikka mies on..heh heh
- Kukaongay
Siis kuka on nyt alkanut homoksi? Ei tahdo pysyä näissä Jassun mieskuvioissa oikein perässä😱😱
- Tietoajakaen
Voisi aloittaja vähän tarkastaa tietojaan. Ei umpihomot seurustele naisten kanssa vaan miesten! Luulisi että tämä opetetaan jo alakoulussa mutta ilmeisesti ap ei ole sieltä vielä valmistunut!!
- jassurassu
Vaan kun meidän Jassukka meni vihille homon kanssa! Joko ei tyhmyyttään tiedä, mitä homo tarkoittaa, tai sitten ainoastaan saadakseen jutun ja lärvinsä juorulehtiin. Jassu on edelleen vain Jassu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771128- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50555Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34542- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23488
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429