Kun loppuu seksi, niin loppuu rakkauskin, vai loppuuko?

12 +12

Väitetään, että heteroilla on tämä tilanne. Mies voi kyllä ajatella näin, mutta ajattelevatko naisetkin niin.

24

1845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wauhwauh

kun himot yltyvät. Voi kysyä oliko se rakkautta sitten alun alkaenkaan?! Oma tyydytys on tärkeämpää.

• 19+1

Seksin loppuminen on ensimmäinen askel kohti eroa....

• hanttapulinen

mutta itse henkkoht kohta puoli vuotta ilman seksiä ja naimisissa, tilanteeseen alkaa tottumaan jo.
        rakastan, mutta läheisyyttä kaipaan. niin monta kertaa ollut ero mielessä, muttei vaan voi lähteä,
        enkä halua pelkkää seksin puutetta laittaa eron syyksi. vieras pillu ei kiinnosta.

• 16+4
        hanttapulinen kirjoitti:

mutta itse henkkoht kohta puoli vuotta ilman seksiä ja naimisissa, tilanteeseen alkaa tottumaan jo.
        rakastan, mutta läheisyyttä kaipaan. niin monta kertaa ollut ero mielessä, muttei vaan voi lähteä,
        enkä halua pelkkää seksin puutetta laittaa eron syyksi. vieras pillu ei kiinnosta.

kolahtaa tarpeeks mieleniintoinen nainen se on menoo varo vaan.

• Hattivatikkainen
        16+4 kirjoitti:

kolahtaa tarpeeks mieleniintoinen nainen se on menoo varo vaan.

Tässä on mennyt pitkä tovi kun viimeksi olemme harrastaneet seksiä. En nyt osaa sanoa tarkalleen, mutta varmaan kohta alkaa olla se puolivuotta täynnä.
        Vähän on sellainen surullinen ja vetäytyvä olo, ei oikein uskalla tehdä itsekään aloitetta, kun tietää jo etukäteen miten pahalle se torjutuksi tuleminen tuntuu. Sitten sitä taas itkee hiljaa itsekseen kumppanin vieressä yöllä ja miettii että johtuukohan se tulleista liikakiloista vai kenties stressistä? Riideltykin ollaan melko paljon, mikä ei ole meille kovinkaan normaalia mutta johtuu elämäntilanteesta ja kaikista muutoksista mitä on joutunut lyhyellä aikavälillä kokemaan. Olemmeko ajatumassa eroon vai onkohan tämä joku ohitse menevä kausi? Huokaus.

Olishan se kiva jos saisi edes halauksen joskus. Tai nukahtaisi toisen kainaloon.

• nticeecee
        Hattivatikkainen kirjoitti:

Tässä on mennyt pitkä tovi kun viimeksi olemme harrastaneet seksiä. En nyt osaa sanoa tarkalleen, mutta varmaan kohta alkaa olla se puolivuotta täynnä.
        Vähän on sellainen surullinen ja vetäytyvä olo, ei oikein uskalla tehdä itsekään aloitetta, kun tietää jo etukäteen miten pahalle se torjutuksi tuleminen tuntuu. Sitten sitä taas itkee hiljaa itsekseen kumppanin vieressä yöllä ja miettii että johtuukohan se tulleista liikakiloista vai kenties stressistä? Riideltykin ollaan melko paljon, mikä ei ole meille kovinkaan normaalia mutta johtuu elämäntilanteesta ja kaikista muutoksista mitä on joutunut lyhyellä aikavälillä kokemaan. Olemmeko ajatumassa eroon vai onkohan tämä joku ohitse menevä kausi? Huokaus.

Olishan se kiva jos saisi edes halauksen joskus. Tai nukahtaisi toisen kainaloon.

puhumaan kunnolla sen tyttöystävän kanssa! Mitä sillä puhumattomuudella ja arvailuilla on tekoa, asioita pitää ruveta puimaan, kohta joku käy vieraissa ja on helvetin paljon v*ttumaisempaa selvitellä sitten asioita. Kun vieraissa käydään, ollaan jo niin pitkällä, että suhteelle voi alkaa laskea lähtölaskentaa.

• Hattivatikkainen
        nticeecee kirjoitti:

puhumaan kunnolla sen tyttöystävän kanssa! Mitä sillä puhumattomuudella ja arvailuilla on tekoa, asioita pitää ruveta puimaan, kohta joku käy vieraissa ja on helvetin paljon v*ttumaisempaa selvitellä sitten asioita. Kun vieraissa käydään, ollaan jo niin pitkällä, että suhteelle voi alkaa laskea lähtölaskentaa.

Niin, siis onhan asiasta keskusteltukin mutta syynä on kumppanin puolelta väsymys. Mutta kyllä siinä omassa päässä miettii muitakin syitä, väkistenkin. Yleensä jos asiasta yrittää keskustella seurauksena on vaan pahempi mieli kummallakin, joten tilanne on mennyt sellaiseen hiljaiseen horrokseen. Äh, jospa tämä olisi vaan sellainen kausi ja tämä helpottaisi kevättä kohti.

• No huh huh!
        Hattivatikkainen kirjoitti:

Kyllä kuullostaa kylmältä tuo teidän avioliitto!

Meillä sekstailu on pikkuhiljaa loppunut, yhdessä ollaan oltu koht kolme vuotta.Joskus sitä haluaisi rakastella useammin, mutta oon ihan tyytyväinen tähänkin määrää n.kahdesti kuussa.Ja onhan mulla omat sormet ja mielikuvitus apuna:)

Läheisyys ei ole loppuntu.Halitaan ja suukotellaan jokapäivä.Se jos loppuis, loppuis myöskin meidän liitto.
        Haluan elää ja asua rakkaan naiseni kanssa, en kämppäkaverin.

• **

Oikea rakkaus kestää seksittömyydenkin.

• 13+13

takas tosielämään sieltä pilvilinnoistas....

niin, meillä ei ole ollu kohta vuoteen (ainakaan, en ole enää edes varma...) minkäänlaista seksiin viittaavaakaan toimintaa. Hellyyttä toki on vaikka muille jakaa, mutta ei olla päästy sitä pidemmälle enää aikoihin. Ollaan oltu yhdessä jo lähes vuosikymmen ja pikkuhiljaa vuosien saatossa on seksi vähentynyt. Kiire mukamas koko ajan, liian väsynyt töitten jälkeen, harrastukset, jokapäiväinen elämä oikeestaan, vie ajatukset muualle. Tuskin sitä aloitetta osaa edes tehdä, saati sitten tajuta milloin toinen ehkä yrittää aloitetta.
      Mutta, kaikkeen tosiaan tottuu. Ehkä tähän olotilaan on vain pakko tottua. Näistä asioista kun ei kerta voida tyttöni kanssa jutella. Omiin apuihin turvauduttu useasti, joten ehkä jatkan sillä radalla. Irtoseksi ei kiinnosta.
      Voiko tällainen jo täysin platoninen, kämppäkaveruudelta tuntuva parisuhde toimia? Tuskin enää kovin kauaa...

• 13 +11

ni herkäst ruvetaa kämpiksiksi,ollaan siskoja,kumpa tietäsi auttaa.ootteko liika samallaisia sittenkin ?

• miiiimiii

Väsyttää, kiire,stressi, harrastukset,lapset,ei tee mieli, menkat MITÄ VIELÄ? P****puhetta sanon minä! Eihän ny ketään 24/7 voi väsyttää? Saahan ne muksut hitto hoitoon tai pihalle tunniksi leikkimään, treenit voi aina jättää väliin yhen kunnon rakastelun vuoksi, menkat nyt ei oo koskaan este, ja sit toi viimenen "ei nyt, ei tee mieli"--> mitä h****ttiä, miten ei voi tehä mieli omaa kaunista naista jos ei oo puoleen vuoteen saanu?? Ihan uskomatonta! Kyllä ny kk reilu tauon ymmärtää riitaisin hetkinä, mut parempaa stressin lievittäjää ja sovintoa ei olekaan ku rakastelua ja se toisen huomioiminen.
        Mikä ihme siinä on niin vaikeeta jutella sen oman naisen kanssa? Kyllä minä ilmotin jo ekan seurusteluvuoden jälkeen tyttöystävälleni et jos ei ala useemmin heruun, ni ei riitä mulle, en nää itteeni loppuelämän suhteessa jos en saa seksiä, olen partneri en mikään kämppis. SILLÄ SIISTI! Vastaavastihan sitä vaaditaan et tosen on osallistuttava kotitöihin tai vaihtoehtoisesti toimia perheen rahatulon lähteenä, kun ei sellasiinkaan rooleihin kuin "kotipiika" tai "rahasampo" kukaan suostu ehdoin tahdoin lopun iäkseen.
        Nyt se kissa sinne pöydälle, suuttu rouva tai ei, mutta jos niin on itsekäs ettei ymmärrä kumppaninsa tarvetta seksuaaliseen kanssakäymiseen tai läheisyyteen ni onko se mitään tasavertasta kumppanuutta alun alkaenkaan?

• BW
        miiiimiii kirjoitti:

Väsyttää, kiire,stressi, harrastukset,lapset,ei tee mieli, menkat MITÄ VIELÄ? P****puhetta sanon minä! Eihän ny ketään 24/7 voi väsyttää? Saahan ne muksut hitto hoitoon tai pihalle tunniksi leikkimään, treenit voi aina jättää väliin yhen kunnon rakastelun vuoksi, menkat nyt ei oo koskaan este, ja sit toi viimenen "ei nyt, ei tee mieli"--> mitä h****ttiä, miten ei voi tehä mieli omaa kaunista naista jos ei oo puoleen vuoteen saanu?? Ihan uskomatonta! Kyllä ny kk reilu tauon ymmärtää riitaisin hetkinä, mut parempaa stressin lievittäjää ja sovintoa ei olekaan ku rakastelua ja se toisen huomioiminen.
        Mikä ihme siinä on niin vaikeeta jutella sen oman naisen kanssa? Kyllä minä ilmotin jo ekan seurusteluvuoden jälkeen tyttöystävälleni et jos ei ala useemmin heruun, ni ei riitä mulle, en nää itteeni loppuelämän suhteessa jos en saa seksiä, olen partneri en mikään kämppis. SILLÄ SIISTI! Vastaavastihan sitä vaaditaan et tosen on osallistuttava kotitöihin tai vaihtoehtoisesti toimia perheen rahatulon lähteenä, kun ei sellasiinkaan rooleihin kuin "kotipiika" tai "rahasampo" kukaan suostu ehdoin tahdoin lopun iäkseen.
        Nyt se kissa sinne pöydälle, suuttu rouva tai ei, mutta jos niin on itsekäs ettei ymmärrä kumppaninsa tarvetta seksuaaliseen kanssakäymiseen tai läheisyyteen ni onko se mitään tasavertasta kumppanuutta alun alkaenkaan?

Päädyin eroon monivuotisesta kumppanistani, elimme viimeiset 5 vuotta ilman seksiä, ei edes suukkoja, halauksia korkeintaan. Huomasin ettei pelkkä ystävyyssuhde enää antanut tarpeeksi, ystävinä jatkamme edelleen koska ei ole mitään syytä riidellä ja pidämme edelleen toisistamme. En ainakaan halua elää loppuelämääni vain kaverisuhteessa, haluan antaa itselleni mahdollisuuden löytää rakastetun naisen vierelleni. Nyt se on mahdollista kun uskalsin ottaa tämän askeleen ja muuttaa yksin asumaan. Kun tehtiin tämä päätös molempien olo keveni, minusta tuntuu että on helpompi hengittää ja olo on hyvä =).

• 18+4

Kaikilla on erilaiset halut, ja ne voi vaihdella yksilölläkin monesta syystä. Kommunikaatio on tärkeintä jos ne poikkeavat kovastikin suhteessa. Jos itseä ei huvita, voi toiselle olla hellä jne... "Jos ei heru enempää niin jätän sut"-tyyppiset uhkailut tappaa aivan varmasti kaikkien halut.

Kokemuksesta voin kertoa, että seksi vähenee alun huuman jälkeen aina. Jos se vähenee häiritsevästi, on asioista puhuttava. Yleensä taustalla on syy, mikä voi avautua puhumalla.

Arki, huolet ja kiireet tulevat pitkään parisuhteeseen ja kyllä ne vaikuttavat seksielämään. On parisuhteen laadusta kiinni, miten kukin asian järjestää. Tuntuu, että nykyajan itsekeskeisyyden maailmassa toisen tunteilla ei ole tässäkään asiassa minkäänlaista merkitystä. Suututaan, kun toinen on väsynyt. Petetään tai jätetään, kun toinen ei juuri silloin halua just ja silloin kun sinä.

Mun seksihalut on ainakin aivan suoraan suhteessa parisuhteen yleiseen tilaan. Jos asioita on pielessä, seksi ei niitä korjaa vaan puhe.

• 17+4

Tutulta kuulostaa, alkaa pikku hiljaa epäillä, että seksittömyys ja haluttomuus on joku lesbojen kirous. Ehkä tyypillisessä heterosuhteessa mies painostaa sen verran, että homma toimii edes säällisesti. Meillä on reippaasti yli puoli vuotta viime kerrasta eikä paremmasta ole merkkejä, päinvastoin. Ensin ongelma oli siinä, ettei toinen halunnut kuin harvoin ja reagoi pienimpäänkin riitaan haluttomuudella. Kun tilanne jatkui tarpeeksi pitkään ja koin tarpeeksi usein torjumisen niin aloin itsekin vältellä koko touhua. Enää ei edes tee mieli. Alitajuntaan on syöpynyt, ettei toinen halua ja se on poistanut omatkin halut. Ensin itkeskelin usein yksinäni, nyt en enää jaksa. Mietityttää, että miksi toinen osapuoli haluaa edes olla koko suhteessa jos seksi ei maistu eikä hän pidä minua haluttavana. Haluttomuus nakertaa koko suhteen perustaa ja kaipaan intohimoa, jota olen joskus aikaisemmin muiden kanssa kokenut. Toisaalta suhteessa on kuitenkin paljon hyviäkin puolia, mikä on estänyt lähtemästä. Mutta haaveilen romanttisuudesta ja eroottisesta latauksesta. Ehkä suhde on vain tullut tiensä päähän, mutta pelottaa että jään yksin tai jos asiat olisivat olleet korjattavissa enkä löydä enää parempaa.

• vimpulainen_
        17+4 kirjoitti:

Tutulta kuulostaa, alkaa pikku hiljaa epäillä, että seksittömyys ja haluttomuus on joku lesbojen kirous. Ehkä tyypillisessä heterosuhteessa mies painostaa sen verran, että homma toimii edes säällisesti. Meillä on reippaasti yli puoli vuotta viime kerrasta eikä paremmasta ole merkkejä, päinvastoin. Ensin ongelma oli siinä, ettei toinen halunnut kuin harvoin ja reagoi pienimpäänkin riitaan haluttomuudella. Kun tilanne jatkui tarpeeksi pitkään ja koin tarpeeksi usein torjumisen niin aloin itsekin vältellä koko touhua. Enää ei edes tee mieli. Alitajuntaan on syöpynyt, ettei toinen halua ja se on poistanut omatkin halut. Ensin itkeskelin usein yksinäni, nyt en enää jaksa. Mietityttää, että miksi toinen osapuoli haluaa edes olla koko suhteessa jos seksi ei maistu eikä hän pidä minua haluttavana. Haluttomuus nakertaa koko suhteen perustaa ja kaipaan intohimoa, jota olen joskus aikaisemmin muiden kanssa kokenut. Toisaalta suhteessa on kuitenkin paljon hyviäkin puolia, mikä on estänyt lähtemästä. Mutta haaveilen romanttisuudesta ja eroottisesta latauksesta. Ehkä suhde on vain tullut tiensä päähän, mutta pelottaa että jään yksin tai jos asiat olisivat olleet korjattavissa enkä löydä enää parempaa.

kuin joku olis minun suulla tuon kirjoittanut..
        itsekin mietin monta kertaa, että miksi olla suhteessa, jossa toinen ei läheisyyttä halua ollenkaan.
        on sen suoraan sanonut, että ei tee mieli.
        entäs tämä toinen osapuoli, jonka sitten tekee??
        minkä vuoksi pitää aina tulla torjutuksi, tuskin se jota ei haluta, tajuaa, että miten helvetin pahalta se joka ikinen ilta tuntuu, kun haluaisi hellyyttä toiselle antaa, mutta toinen ei haluakaan. hymähtää vaan ja kääntyy niin, ettei varmasti pääse koskemaan..
        aina vaan säälitään ja puhutaan siit,ä joka ei seksiä halua, että miten puolison pitäisi ymmärtää ja tukea.
        toimivaan parisuhteeseen kuuluu seksi, se on suhteen punainen lanka. jos seksiä ei ole, ei ole toimivaa parisuhdettakaan, koen sen itse ainakin pelkäksi kaverisuhteeksi.
        ja tässäkin tapauksessa viime kerrasta on kohta varmasti se puoli vuotta ainakin.. että ei mistään kahdesta viikosta ole kyse.

• 14+18

Tätä keskustelua voisivat tulla lukemaan ne pervot heterot, jotka jotenkin kummallisesti ajattevat seksuaalivähemmistöjen elämän olevan pelkkää seksiä.

• seinäruusunen**

VETO SULTA

TÄÄ KOKO KESKUSTELU

Seksillä ei oo mitään tekemistä rakauden kanssa

rakkaus on tunne asia
      seksi on himoa

ihmisen mieli voi olla kiero ihminen ei
      koskaan opi arvostamaan sitä minkä saa helposti
      haaste suhteessa on valttia kun sitä seksii ei anna
      niin toinen kiinostuu ennemän ;D

mut jos antaa liikaa toiselle se voi alkaa toista ahdistaa

• BW

päädyin eroon koska haluan koskettaa ihmistä jota rakastan, osoittaa rakkautta myös kosketuksella. Jos en saa sitä tehdä, tuntuu pahalta. Kyse ei ole mielestäni siitä että haluaisin seksiä, vaan siitä että haluan olla rakkaan ihmisen lähellä ja osoittaa rakkautta myös koskettamalla.
        Hassua on omassa tapauksessani se, että kun päädyin kumppanini kanssa eroon on ystävyytemme tavallaan parantunut, ehkä olemme parhaimmillani ystävinä, viihdymme yhteisen harrastuksen parissa ja jutellaan mielellään kaikenlaista maailman menosta. Meidän on selvästi helpompi olla näin. Ehkä tästä voisi päätellä että alunperinkin ajauduttiin parisuhteeseen liian helposti, olisimme varmaan olleet fiksumpia jos olisimme pitäneet suhteemme koko ajan vain ystävyytenä. No, tulipahan kokeiltua...

• koppelo1
        BW kirjoitti:

päädyin eroon koska haluan koskettaa ihmistä jota rakastan, osoittaa rakkautta myös kosketuksella. Jos en saa sitä tehdä, tuntuu pahalta. Kyse ei ole mielestäni siitä että haluaisin seksiä, vaan siitä että haluan olla rakkaan ihmisen lähellä ja osoittaa rakkautta myös koskettamalla.
        Hassua on omassa tapauksessani se, että kun päädyin kumppanini kanssa eroon on ystävyytemme tavallaan parantunut, ehkä olemme parhaimmillani ystävinä, viihdymme yhteisen harrastuksen parissa ja jutellaan mielellään kaikenlaista maailman menosta. Meidän on selvästi helpompi olla näin. Ehkä tästä voisi päätellä että alunperinkin ajauduttiin parisuhteeseen liian helposti, olisimme varmaan olleet fiksumpia jos olisimme pitäneet suhteemme koko ajan vain ystävyytenä. No, tulipahan kokeiltua...

Meillä ongelmana kumppanin haluttomuus.. Ei tee mieli, ei haluta. Ei ole haluttanut yli puoleen vuoteen.
        Asiasta on koitettu jutella, yleensä se menee sitten aina riidan puolelle.
        Rakastan naistani yli kaiken, enkä haluaisi lopettaa suhdetta sen vuoksi, etten saa seksiä.
        Mutten kohta kestä enää olla ilmankaan, lankean ensimmäiseen joka eteen tulee..
        Mielestäni seksi kuuluu kahden ihmisen suhteeseen. Ymmärrän että on hetkiä, jolloin ei tee mieli mutten ymmärrä sitä, että se venyy kuukausiksi tai jopa vuosiksi.
        Hellyydenosoituksia muitakaan ei oikein suvaita, yleensä olen minä joka halaa tai joka rapsuttaa sohvalla ollessamme toisen jalkoja tai selkää. Itse en saa mitään.
        Keinot alkaa olla vähissä.. :/

• halutonhalu
        koppelo1 kirjoitti:

Meillä ongelmana kumppanin haluttomuus.. Ei tee mieli, ei haluta. Ei ole haluttanut yli puoleen vuoteen.
        Asiasta on koitettu jutella, yleensä se menee sitten aina riidan puolelle.
        Rakastan naistani yli kaiken, enkä haluaisi lopettaa suhdetta sen vuoksi, etten saa seksiä.
        Mutten kohta kestä enää olla ilmankaan, lankean ensimmäiseen joka eteen tulee..
        Mielestäni seksi kuuluu kahden ihmisen suhteeseen. Ymmärrän että on hetkiä, jolloin ei tee mieli mutten ymmärrä sitä, että se venyy kuukausiksi tai jopa vuosiksi.
        Hellyydenosoituksia muitakaan ei oikein suvaita, yleensä olen minä joka halaa tai joka rapsuttaa sohvalla ollessamme toisen jalkoja tai selkää. Itse en saa mitään.
        Keinot alkaa olla vähissä.. :/

mitä haluaisit haluttoman partnerisi tekevän???? Mitä tehdään kun ei haluta?? Kerro se mulle. ollaanko väkisin?? Ero on parasta, toinen pääsee panemaan kaikkea mikä liikkuu.

• Ihminen 30 plus

Kyllähän se ainakin mun mielestä on juuri niin, että kun läheisyys loppuu, niin se ajaa ihmiset kauemmaksi toisistaan oli ne sitten homoja tai heteroita. Oon valitettavasti kokenut sen itsekkin. Itse olisin kyllä ollut kumppanini kanssa halunnut läheisyyttä ja seksiä, mutta kumppanini ei ollut samalla aaltopituudella ja se ajoi meidät niin kauaa toisistamme, että päädyttiin lopulta eroon. Nyt yritän koota itseäni uuteen alkuun pikkuhiljaa ja toivon, että vielä joskus löytäisin itselleni kumppanin. Enkä vaan seksin takia, seksiä saa kyllä kun haluaa, mutta aivan oikeaa tosirakkautta ei niin helposti löydä.

• näsäviisas.....

Jos suhde alunperinkin perustuu vahvasti seksille, niin suhde tietenkin loppuu siihen kun seksikin loppuu. Jos kerran ei ole mitään muuta yhteistä pohjaa, jolle suhde on rakennettu niin aika heikoilla jäillä ollaan.
      Miten sitten tasapainotella seksuaalisen huuman ja ystävyydeksi muodostuneen suhteen välillä? Jos aina vaatii vain sitä huumaa niin käytännössä se tarkoittanee, että on vaihdettava kumppania aina kun ensihuuma on laskenut. Tällöin saa aina seksiä. Ehkä tämä on tyypillisempää mieshormoonia omaaville tai läheisriippuvaisille. Jos haluaa pidentää tuota alkuhuuma-vaihetta niin voi olla parasta ettei heti muuta yhteen vaan mielummin näkee vähän harvakseltaan, jolloin suhteen alkuun liittyvä jännittävä huuma säilyy pidempään eikä tarvitse kohdata arkipäivän tylsiä rutiineja yhdessä. Jos suhteesta saa paljon muutakin kuin vain seksiä ja seksi on vain suhteen sivutuote niin silloin todennäköisemmin jaksaa suhteessa pidempään eikä tarvitse lähteä hakemaan muualta sitä kaikkea minkä saa omalta kumppanilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe