PALAUTELOMAKE

Ongelmainennainen

Elikkä miten saisin palautelomakkeen toimimaan?
Lomake itsessään on jo tehty sivuille. Mutta vielä pitäisi se palaute saada omaan sähköpostiin ohjautumaan. Täältä: http://www.elkoo.net/html/php_lomake.php
Olen yrittänyt tuota php juttua tehdä mutten tiedä miten kun ei toimi, ja pitääkö tuokin tehdä notepadilla niinkuin itse teen nuo muut sivut? Ja mitä mihinkin kohtaan kirjoitetaan, että saa ohjattua oikeisiin osoitteisiin?

9

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testaa....

      sulla palvelussa ollenkaan...

      Kopioi Notepadiin seuraava teksti

      < ?php
      phpinfo ();
      ? >

      tuon väkäsen < ja kysymysmerkin välissä olevan välilyönnin otat pois, se on vain siksi että koodi näkyy täällä oikein.

      Tallenna tiedosto nimellä phpinfo.php

      Siirrä tämä tiedosto kotisivujesi palvelimelle.

      Kirjoita selaimen osoitekenttään kotisivujesi osoite ja lisää loppuun vielä /phpinfo.php

      Kerro mikä oli tulos

      • Ongelmainennainen

        "Avataanko vai tallennetaanko tiedosto?"
        Itse asiassa minun "palvelin" tälle, on vain kansio tiedostoissa nimeltä "Nettisivu". Sinne olen kaiken kasannut.


      • php ei onnaa suoraan
        Ongelmainennainen kirjoitti:

        "Avataanko vai tallennetaanko tiedosto?"
        Itse asiassa minun "palvelin" tälle, on vain kansio tiedostoissa nimeltä "Nettisivu". Sinne olen kaiken kasannut.

        PHP ei ihan suoraan toimi.
        Pitäs siirtää ensin sivujesi tarjojalle


    • Töppönen.
      • Niin:.:.:

        vaan selvää vastausta ei ole tullut


    • untokuurna

      No siellähän ne selvät ohjeet on, mikä kohta oli vaikea ymmärtää?
      Kaksi tiedostoa, html ja php, joista php hoitaa viestin käsittelyn ja lähetyksen. Tähän tiedostoon teet myös tarvittavat muutokset kuten sivuilla on kerrottu.

      • Ongelmainennainen

        Pitääkö tuo php koodin pätkä tallentaa notepadilla? Koska kerran olen joutunut käyttämään "microsoft front page" ohjelmaa, yhteen php koodiin, mutta miten tässä?


      • = notepad =
        Ongelmainennainen kirjoitti:

        Pitääkö tuo php koodin pätkä tallentaa notepadilla? Koska kerran olen joutunut käyttämään "microsoft front page" ohjelmaa, yhteen php koodiin, mutta miten tässä?

        on turvallisinta tehdä, eihän se ole muuta kuin tekstiä


      • Ongelmainennainen
        = notepad = kirjoitti:

        on turvallisinta tehdä, eihän se ole muuta kuin tekstiä

        vaan kun ei meinaa vieläkään pelittää, ollakseen se lähettää sähköpostia määrittämääni osoitteeseen, mutta sitten ilmoittaa jonkinlaista erroria, eikä se sitten lähetä viestiä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1950
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1548
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1080
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1009
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      929
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      829
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      35
      750
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      721
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      643
    Aihe