PALAUTELOMAKE

Ongelmainennainen

Elikkä miten saisin palautelomakkeen toimimaan?
Lomake itsessään on jo tehty sivuille. Mutta vielä pitäisi se palaute saada omaan sähköpostiin ohjautumaan. Täältä: http://www.elkoo.net/html/php_lomake.php
Olen yrittänyt tuota php juttua tehdä mutten tiedä miten kun ei toimi, ja pitääkö tuokin tehdä notepadilla niinkuin itse teen nuo muut sivut? Ja mitä mihinkin kohtaan kirjoitetaan, että saa ohjattua oikeisiin osoitteisiin?

9

575

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testaa....

sulla palvelussa ollenkaan...

Kopioi Notepadiin seuraava teksti

< ?php
      phpinfo ();
      ? >

tuon väkäsen < ja kysymysmerkin välissä olevan välilyönnin otat pois, se on vain siksi että koodi näkyy täällä oikein.

Tallenna tiedosto nimellä phpinfo.php

Siirrä tämä tiedosto kotisivujesi palvelimelle.

Kirjoita selaimen osoitekenttään kotisivujesi osoite ja lisää loppuun vielä /phpinfo.php

Kerro mikä oli tulos

• Ongelmainennainen

"Avataanko vai tallennetaanko tiedosto?"
        Itse asiassa minun "palvelin" tälle, on vain kansio tiedostoissa nimeltä "Nettisivu". Sinne olen kaiken kasannut.

• php ei onnaa suoraan
        Ongelmainennainen kirjoitti:

"Avataanko vai tallennetaanko tiedosto?"
        Itse asiassa minun "palvelin" tälle, on vain kansio tiedostoissa nimeltä "Nettisivu". Sinne olen kaiken kasannut.

PHP ei ihan suoraan toimi.
        Pitäs siirtää ensin sivujesi tarjojalle

• Töppönen.
      • Niin:.:.:

vaan selvää vastausta ei ole tullut

• untokuurna

No siellähän ne selvät ohjeet on, mikä kohta oli vaikea ymmärtää?
      Kaksi tiedostoa, html ja php, joista php hoitaa viestin käsittelyn ja lähetyksen. Tähän tiedostoon teet myös tarvittavat muutokset kuten sivuilla on kerrottu.

• Ongelmainennainen

Pitääkö tuo php koodin pätkä tallentaa notepadilla? Koska kerran olen joutunut käyttämään "microsoft front page" ohjelmaa, yhteen php koodiin, mutta miten tässä?

• = notepad =
        Ongelmainennainen kirjoitti:

Pitääkö tuo php koodin pätkä tallentaa notepadilla? Koska kerran olen joutunut käyttämään "microsoft front page" ohjelmaa, yhteen php koodiin, mutta miten tässä?

on turvallisinta tehdä, eihän se ole muuta kuin tekstiä

• Ongelmainennainen
        = notepad = kirjoitti:

on turvallisinta tehdä, eihän se ole muuta kuin tekstiä

vaan kun ei meinaa vieläkään pelittää, ollakseen se lähettää sähköpostia määrittämääni osoitteeseen, mutta sitten ilmoittaa jonkinlaista erroria, eikä se sitten lähetä viestiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      170
      1114
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      45
      753
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      723
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      137
      708
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      669
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      635
    7. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      208
      621
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      602
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      590
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      580
    Aihe