PALAUTELOMAKE

Ongelmainennainen

Elikkä miten saisin palautelomakkeen toimimaan?
Lomake itsessään on jo tehty sivuille. Mutta vielä pitäisi se palaute saada omaan sähköpostiin ohjautumaan. Täältä: http://www.elkoo.net/html/php_lomake.php
Olen yrittänyt tuota php juttua tehdä mutten tiedä miten kun ei toimi, ja pitääkö tuokin tehdä notepadilla niinkuin itse teen nuo muut sivut? Ja mitä mihinkin kohtaan kirjoitetaan, että saa ohjattua oikeisiin osoitteisiin?

9

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testaa....

sulla palvelussa ollenkaan...

Kopioi Notepadiin seuraava teksti

< ?php
      phpinfo ();
      ? >

tuon väkäsen < ja kysymysmerkin välissä olevan välilyönnin otat pois, se on vain siksi että koodi näkyy täällä oikein.

Tallenna tiedosto nimellä phpinfo.php

Siirrä tämä tiedosto kotisivujesi palvelimelle.

Kirjoita selaimen osoitekenttään kotisivujesi osoite ja lisää loppuun vielä /phpinfo.php

Kerro mikä oli tulos

• Ongelmainennainen

"Avataanko vai tallennetaanko tiedosto?"
        Itse asiassa minun "palvelin" tälle, on vain kansio tiedostoissa nimeltä "Nettisivu". Sinne olen kaiken kasannut.

• php ei onnaa suoraan
        Ongelmainennainen kirjoitti:

"Avataanko vai tallennetaanko tiedosto?"
        Itse asiassa minun "palvelin" tälle, on vain kansio tiedostoissa nimeltä "Nettisivu". Sinne olen kaiken kasannut.

PHP ei ihan suoraan toimi.
        Pitäs siirtää ensin sivujesi tarjojalle

• Töppönen.
      • Niin:.:.:

vaan selvää vastausta ei ole tullut

• untokuurna

No siellähän ne selvät ohjeet on, mikä kohta oli vaikea ymmärtää?
      Kaksi tiedostoa, html ja php, joista php hoitaa viestin käsittelyn ja lähetyksen. Tähän tiedostoon teet myös tarvittavat muutokset kuten sivuilla on kerrottu.

• Ongelmainennainen

Pitääkö tuo php koodin pätkä tallentaa notepadilla? Koska kerran olen joutunut käyttämään "microsoft front page" ohjelmaa, yhteen php koodiin, mutta miten tässä?

• = notepad =
        Ongelmainennainen kirjoitti:

Pitääkö tuo php koodin pätkä tallentaa notepadilla? Koska kerran olen joutunut käyttämään "microsoft front page" ohjelmaa, yhteen php koodiin, mutta miten tässä?

on turvallisinta tehdä, eihän se ole muuta kuin tekstiä

• Ongelmainennainen
        = notepad = kirjoitti:

on turvallisinta tehdä, eihän se ole muuta kuin tekstiä

vaan kun ei meinaa vieläkään pelittää, ollakseen se lähettää sähköpostia määrittämääni osoitteeseen, mutta sitten ilmoittaa jonkinlaista erroria, eikä se sitten lähetä viestiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      159
      10961
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6232
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      170
      5577
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      84
      5484
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      166
      4435
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      76
      4366
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      53
      3840
    8. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      30
      3833
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      17
      3504
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      85
      3100
    Aihe