löytyy keskustelusivun alalaidasta.
Sillä voitte tehdä ylläpitoon asiallisia palautteita keskustelupalstan sääntöjen rikkomisesta,asiattomista kijoituksita ja seriffin toiminnasta.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake
Tiedoksi kekustelijoille
Palautelomake
23
572
Vastaukset
sitten tekemään palautetta.
että kirjoitusvirheet on tarkistettava ja korjattava ennen viestin lähettämistä.
Minä en aina sitä muista.- viivatiina
sait mitä hait.
- ?
tuol ylhääl lukee 60 plus ei meinaa mahtuu teiän päähän höpöttäkää omianne siel 50 plussassa eks sää jo kerran häippässy ja silti vaa kavereines tääl henkaatte haluttas et olisitte siel mis ikänneki ni kaikil olis kivempaa
? kirjoitti:
tuol ylhääl lukee 60 plus ei meinaa mahtuu teiän päähän höpöttäkää omianne siel 50 plussassa eks sää jo kerran häippässy ja silti vaa kavereines tääl henkaatte haluttas et olisitte siel mis ikänneki ni kaikil olis kivempaa
eriäviä mielipiteitä, jotkut pitävät meistä hyvinkin paljon ja toivovat, että jatkamme täällä.
Laitapa äänestys pystyyn, katsotaan mikä on tulos.
Teen ratkaisun sen perusteella tai sitten en. :))
Ja vain yksi ääni puskalaista kohti.
Sinä olet vain oman mielipiteesi takana, joten älä yleistä, että "haluttais", käytä sanaa "haluaisin".- ....
? kirjoitti:
tämän uskovaisen aloituksen tekijän ystävä, vaiko hän itse ?
- palsta pilalla
Anceli kirjoitti:
eriäviä mielipiteitä, jotkut pitävät meistä hyvinkin paljon ja toivovat, että jatkamme täällä.
Laitapa äänestys pystyyn, katsotaan mikä on tulos.
Teen ratkaisun sen perusteella tai sitten en. :))
Ja vain yksi ääni puskalaista kohti.
Sinä olet vain oman mielipiteesi takana, joten älä yleistä, että "haluttais", käytä sanaa "haluaisin".olla kohteliaita.
Sinä itserakas luulet olevsi pidetty :(((((
Totta mooses pidätte siirtolaiset toisistanne
terroristit palsta pilalla kirjoitti:
olla kohteliaita.
terroristitsiis yksi ääni meitä vastaan ja tietenkin puskasta.
Minä en luule mitään, mutta kuka pitää kenestäkin, pidetäänkö sinusta?- :;:;:;:;
palsta pilalla kirjoitti:
olla kohteliaita.
terroristitTuossa lukiessani ketjuja tein havainnoin muutamasta kirjoittajasta, ovat paikalla mutta hyvin harvasanaisia. Pitkä miinus sinulle -------------------
? kirjoitti:
61v. sikäli kun asiasi koskee minua.
Ancelia ja joitain muitakin pentuja pidän ystävinäni.
Usko pois, yleensä he vaikuttavat yli 60 vuotiailta.
Ja minä taas en koskaan.
H.hunksz kirjoitti:
61v. sikäli kun asiasi koskee minua.
Ancelia ja joitain muitakin pentuja pidän ystävinäni.
Usko pois, yleensä he vaikuttavat yli 60 vuotiailta.
Ja minä taas en koskaan.
H.minä vaikutan useimmiten yli 80 vuotiaalta.
- demeter
Anceli kirjoitti:
siis yksi ääni meitä vastaan ja tietenkin puskasta.
Minä en luule mitään, mutta kuka pitää kenestäkin, pidetäänkö sinusta?minulta ja kaikilta sivupersooniltani. Ja muut uudet tulokkaat saavat myös. Oikein hävettää, että jaksavat vanhat ihmiset lokeroida, syrjiä ja mestaroida joka käänteessä. Ystävyyskin on näköjään
tuomittavaa täällä... Anceli kirjoitti:
siis yksi ääni meitä vastaan ja tietenkin puskasta.
Minä en luule mitään, mutta kuka pitää kenestäkin, pidetäänkö sinusta?Kavereistaan?
demeter kirjoitti:
minulta ja kaikilta sivupersooniltani. Ja muut uudet tulokkaat saavat myös. Oikein hävettää, että jaksavat vanhat ihmiset lokeroida, syrjiä ja mestaroida joka käänteessä. Ystävyyskin on näköjään
tuomittavaa täällä...No, me olemme aika vahvoja ihmisiä, minä ja ystäväni kestämme paljon, mutta eihän se kivalta tunnu, että
niin paljon tulee ilkeitä viestejä. Pitää vaan jaksaa ymmärtää, kaikilla ei ole elämä mallissaan.
Luonteessa on eroja, elämäntilanteessa, elämänkatsomuksessa ja paljon muussakin, mutta ihmisiä ollaan kaikki. Sovussa olisi mukava kirjoitella.koti-kiusattu kirjoitti:
Kavereistaan?
Tosi helppo arvata, miekin tykkään sinusta ihan hurjan paljon.
- tuttu juttu
:;:;:;:; kirjoitti:
Tuossa lukiessani ketjuja tein havainnoin muutamasta kirjoittajasta, ovat paikalla mutta hyvin harvasanaisia. Pitkä miinus sinulle -------------------
taas kierrellyt päivän urkkimassa gallerioita.
- hävetä pitäs
tuttu juttu kirjoitti:
taas kierrellyt päivän urkkimassa gallerioita.
urkkimassamitä muiden gallerioissa tapahtuu
kuka on paikalla ja kuka ei
utelias ja pusakssa
- hyvä niin
pääsit itse poistipyyntölistalle
varmaan ihan itekin osaavat hakea tuon lomakkeen!
- 18+7
jos ette tiedä mitä aloittajan nimimerkki pitää sisällään. Selittää ainakin minulle monet häiriköinnit. Ymmärrän nyt minkä vuoksi uskonnollisiin kirjoituksiin hyökätään häiriköimään. Maailmassa on monenlaista lahkoa...
- ärsyyntynyt
Saanko kysyä mitä sinä täällä hosut tietoinesi jotka me kyllä muutenkin tiedämme? Voitko sinä huolehtia vain omista kirjoituksistasi?
Tämä palsta tuskin tarvii kaltaistasi kopioijaa, pahanilmanlintua. Oletko todella ikäistesi joukossa?
Sinut ilmoitin häiriköksi , joten sitähän sinä olet kerjännytkin. Ei tarvitse kiitellä tein sen ihan mielelläni :))
Meneppä jonnekin muualle pilaamaan ilmaa ja unohda meidät yli 60v.
Hyvää jatkoa jonsei oma piisaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211