Tässä tämä

juttu on

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/TPS-kopissa puitu pelaajien juhlintaa - seura vaikenee kohusta/art-1288359095004.html

mitä tekee Tps johto ei mitään,keskustellaan vähän ja homma on OK.ei tätäkään juttua olis tullut ilmi jos ulkopuolinen ei olisi avannut suutaan.kyllä valmennuksessakin jotain mätää on jos ei puutu mitenkään ku äijjät tulee treeneihin krapulassa.vitun ammattimaista toimintaa.eikö siitä pitäisi antaa heti varoitus ja jos asia ei mene kaaliin ni sen jälkeen potkut.no kyllä tps johto taas huomeen keväällä kun tilikausi päättyy että jotain meni pahasti pieleen.yleisöä käy nihkeesti katsomassa pelejä kun voittoa ei tule ja syyhän siihen on ainoastaan kaverien kunto,tohon juomiseekin kun olis aijoissa joku puuttunut niin homma voisi olla toinen mutta Ei.tämän kauden teema on ollut katsellaan rauhassa jos se testä nyt muutuisi ja paskat se mihinkään muutu se olisi pitänyt muuttu heti silloin kun suikkanen ilmoitti lähtevänsä venäjälle.no pelaajat sai sitten treenailla koko kesän ilman päävalmentajaa kun ei hommattu heti uutta vaan katseltiin taas, ja loppu tulos on tässä äijjien kunto ihan surkeaa.

2

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tlrhnt

Mikä ihmeen juttu tää nyt on? Kärpäsestä härkänen mun mielestä. En ole tepsifani, joten tarkoitukseni ei ole puolustella erityisemmin ketään. Mielestäni toi vain on ihan normaalia. Jääkiekko suomen huipulla on niin rankkaa leikkiä sekä henkisesti että fyysisesti, että se vaatii myös rankat huvit. Muuten ei polla kestä. Ei ole muissakaan kaupungeissa mitenkään harvinaista nähdä liigapelaajia viettämässä lauantai-iltaa paikallisessa pitkän kaavan mukaan. Eikä siitä erityisemmin peli kärsi. Turussa ehkä haetaan tällä hetkellä syntipukkeja menestymättömyydelle milloin mistäkin. Kylmä fakta on, että jos joukkue on rapakunnossa, niin syy on reenissä. Ei vapaa-ajassa. Joko reenin määrä on vähäinen, tai tässä tapauksessa tod. näk. se ei ole riittävän laadukasta.

• rautalankaa

ja ruveta vääntämään kun et näköjään ymmärrä.eiköhän se kunto yleensä hommata kesä treeneillä? mutta kun tps pelaajat istuvatkin suurimman ossan kesää terasilla kun ei ollut sitä pää valmentajaa joka käskyttää kavereitä.joten ei se ole normaalia huippu urheilussa että ryypätään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe