Eli kyselisin ko. veneestä hinta luokkaa ja kokemuksia? Olen ostamassa ko. jos joku on myymässä tai tietää että joku myy niin olen kiinnostunut! voit myös ehdottaa jotain vastaavan tyylistä venettä
Onko tietoa Flipper 470 GT
8
4002
Vastaukset
- Jussi
Tulossa myyntiin 65 hv Suzukilla trimmi tuoreöljyvoitelu tai 60 hv Johnsonilla samoin herkuin hintaan 2000 euroo Vene rungoltaan ok sisustassa fiksausta
- Ostaja2
Olisin kiinnostunut veneestä. Meilaapas osoitteeseen [email protected] lisätietoja (veneen ja moottorin ikä, tarkempi kuvaus kunnosta, missä sijaitsee jne.), niin ollaan yhteyksissä. Milloin on tulossa myyntiin? Laita myös omat yhteystietosi niin voin soitella.
[email protected] - Ostaja
Ostaja2 kirjoitti:
Olisin kiinnostunut veneestä. Meilaapas osoitteeseen [email protected] lisätietoja (veneen ja moottorin ikä, tarkempi kuvaus kunnosta, missä sijaitsee jne.), niin ollaan yhteyksissä. Milloin on tulossa myyntiin? Laita myös omat yhteystietosi niin voin soitella.
[email protected]Mee ettii joku muu kauppapaikka... Tää on mun mesta!!
- Ostaja
Eli mis päin vene sijaitsee? Ja mitä tarkoitit tolla tulossa myyntiin? Eli koska on tulossa myyntiin! lisätiedot maililla osoitteeseen [email protected]
- Jamahalla
Siis Flipper 470Gt 60hv Yamaha vm -89 trimmi ja tuorevoitelu , uudella pressulla ja akulla (vene 80-luvun alusta).
Jos jotain kysyttävää paketista niin vastaan mielelläni!!! Itse olen ollut tyytyväinen veneeseen. Ja ainahan tietysti voi tarjouksen heittää jos vene kiinnostaa, en ole myymässä mutta eihän sitä ikinä tiedä ;)- swiss
Löytyykö keneltä kuvia kyseisestä venetyypistä, siis tuulilasivene ? Kiinnostaisi nähdä, kiitos tipeistä.
- Jere
swiss kirjoitti:
Löytyykö keneltä kuvia kyseisestä venetyypistä, siis tuulilasivene ? Kiinnostaisi nähdä, kiitos tipeistä.
http://images.google.fi/images?q=Flipper 470 GT&ie=UTF-8&hl=fi&btnG=Google-haku
- niin
swiss kirjoitti:
voin laitta omasta jonkun kuvan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036