Onko tietoa Flipper 470 GT

ostaja

Eli kyselisin ko. veneestä hinta luokkaa ja kokemuksia? Olen ostamassa ko. jos joku on myymässä tai tietää että joku myy niin olen kiinnostunut! voit myös ehdottaa jotain vastaavan tyylistä venettä

8

4371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Tulossa myyntiin 65 hv Suzukilla trimmi tuoreöljyvoitelu tai 60 hv Johnsonilla samoin herkuin hintaan 2000 euroo Vene rungoltaan ok sisustassa fiksausta

• Ostaja2

Olisin kiinnostunut veneestä. Meilaapas osoitteeseen [email protected] lisätietoja (veneen ja moottorin ikä, tarkempi kuvaus kunnosta, missä sijaitsee jne.), niin ollaan yhteyksissä. Milloin on tulossa myyntiin? Laita myös omat yhteystietosi niin voin soitella.

[email protected]

• Ostaja
        Ostaja2 kirjoitti:

Olisin kiinnostunut veneestä. Meilaapas osoitteeseen [email protected] lisätietoja (veneen ja moottorin ikä, tarkempi kuvaus kunnosta, missä sijaitsee jne.), niin ollaan yhteyksissä. Milloin on tulossa myyntiin? Laita myös omat yhteystietosi niin voin soitella.

[email protected]

Mee ettii joku muu kauppapaikka... Tää on mun mesta!!

• Ostaja

Eli mis päin vene sijaitsee? Ja mitä tarkoitit tolla tulossa myyntiin? Eli koska on tulossa myyntiin! lisätiedot maililla osoitteeseen [email protected]

• Jamahalla

Siis Flipper 470Gt 60hv Yamaha vm -89 trimmi ja tuorevoitelu , uudella pressulla ja akulla (vene 80-luvun alusta).
      Jos jotain kysyttävää paketista niin vastaan mielelläni!!! Itse olen ollut tyytyväinen veneeseen. Ja ainahan tietysti voi tarjouksen heittää jos vene kiinnostaa, en ole myymässä mutta eihän sitä ikinä tiedä ;)

• swiss

Löytyykö keneltä kuvia kyseisestä venetyypistä, siis tuulilasivene ? Kiinnostaisi nähdä, kiitos tipeistä.

• Jere

• niin
        swiss kirjoitti:

Löytyykö keneltä kuvia kyseisestä venetyypistä, siis tuulilasivene ? Kiinnostaisi nähdä, kiitos tipeistä.

voin laitta omasta jonkun kuvan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27