Onko tietoa Flipper 470 GT

ostaja

Eli kyselisin ko. veneestä hinta luokkaa ja kokemuksia? Olen ostamassa ko. jos joku on myymässä tai tietää että joku myy niin olen kiinnostunut! voit myös ehdottaa jotain vastaavan tyylistä venettä

8

4061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Tulossa myyntiin 65 hv Suzukilla trimmi tuoreöljyvoitelu tai 60 hv Johnsonilla samoin herkuin hintaan 2000 euroo Vene rungoltaan ok sisustassa fiksausta

• Ostaja2

Olisin kiinnostunut veneestä. Meilaapas osoitteeseen [email protected] lisätietoja (veneen ja moottorin ikä, tarkempi kuvaus kunnosta, missä sijaitsee jne.), niin ollaan yhteyksissä. Milloin on tulossa myyntiin? Laita myös omat yhteystietosi niin voin soitella.

[email protected]

• Ostaja
        Ostaja2 kirjoitti:

Olisin kiinnostunut veneestä. Meilaapas osoitteeseen [email protected] lisätietoja (veneen ja moottorin ikä, tarkempi kuvaus kunnosta, missä sijaitsee jne.), niin ollaan yhteyksissä. Milloin on tulossa myyntiin? Laita myös omat yhteystietosi niin voin soitella.

[email protected]

Mee ettii joku muu kauppapaikka... Tää on mun mesta!!

• Ostaja

Eli mis päin vene sijaitsee? Ja mitä tarkoitit tolla tulossa myyntiin? Eli koska on tulossa myyntiin! lisätiedot maililla osoitteeseen [email protected]

• Jamahalla

Siis Flipper 470Gt 60hv Yamaha vm -89 trimmi ja tuorevoitelu , uudella pressulla ja akulla (vene 80-luvun alusta).
      Jos jotain kysyttävää paketista niin vastaan mielelläni!!! Itse olen ollut tyytyväinen veneeseen. Ja ainahan tietysti voi tarjouksen heittää jos vene kiinnostaa, en ole myymässä mutta eihän sitä ikinä tiedä ;)

• swiss

Löytyykö keneltä kuvia kyseisestä venetyypistä, siis tuulilasivene ? Kiinnostaisi nähdä, kiitos tipeistä.

• Jere

• niin
        swiss kirjoitti:

Löytyykö keneltä kuvia kyseisestä venetyypistä, siis tuulilasivene ? Kiinnostaisi nähdä, kiitos tipeistä.

voin laitta omasta jonkun kuvan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe