Eli siinähän se otsikossa.
Paras kirpputori hyvinkää- riihimäki??
14
3599
Vastaukset
- Muualle vaan
Alueella ei nykyisin ole hyviä kirppiksiä. Suosin mieluummin vaikkapa Järvenpään Eurosetia tai Tuusulan Femmatoria. Tai Helsingin Jäähallia.
Hyvinkään Haka-Kirppikseltä olen joskus jotain ostanut, vaan siellä on käynyt sama kuten useilla kirppiksillä kun ne vakiintuvat alueelle: tavara huononee. Riihimäellä en ole enää aikoihin käynyt kirppiksillä, ne on ekstrasurkeita.- Myyjä-Ostaja
LÄYLIÄISTEN kirppis on muuttanut uusiin tiloihin entisen M-Kaupan tilalle.Siisti ja valoisa paikka.Äkkiseltään voisi luulla ettei kauppa käy,mutta kannattaa kokeilla,varsinkin näin kesäaikaan.Itse pidin pöytää siellä ja olin todella tyytyväinen.
- vakikayttaja
Täällä tuntuu porukkaa käyvän
http://www.saastokarit.fi/5 - 25 v kirppiksiä
Säästökari on yhtä pepusta kuin muutkin alueen kirppikset. Roinaa, törkyä. Kannattaa todella lähteä niin ostajan kuin myyjänkin kauemmas.
- 20+7=27
Hämeenlinnassa Hämentien kirppis (Hämeentie 11) on kannattava käynti jos on kiinnostunut vanhasta lasista, Arabiasta, yms.
- Jepsu
Kimara kirppis Konepajankadulla on mielestäni siisti ja suosittu kirppari Riihimäellä. Kannattaa käydä!
- Riihimäki
Elokuussa Femmatori avaa uuden myymälän Riihimäen keskustaan entisen s-marketin tiloihin prismaa vastapäätä.
- kyselyikä
Onkos tämä ihan totta?
- Totta on
, siellä on jo rakennukset käynnissä.
- sikatsu
Eikö kannattais mainostaa jo ku on heinakuu..enpä usko että tulloo femmatori siihen .. Eikö siinä ole sikavuokrakin!!
- Uusi kirppari
Rakentelevat parhaillaan hyllykköjä. Avajaiset 1.8.
- Anonyymi
Lisää kirppisketjuja kyselevälle. Ei tarvitse kaikkea uudelleen kirjoittaa.
- Anonyymi
Ok-kirppis Hyvinkäällä on karmea paikka. En suosittele. Kuuntelin silmät pyöreenä kun nainen haukkui jo lähteneitä asiakkaita toisille asiakkaille. Naisella on naama aina norsun v....
- Anonyymi
Onko Läyliäisissä enää kirpputoria, kun mikään haku ei sitä kerro. Kuulin,että m-marketin kirpparista tuli joku kotikirppis. Onko olemassa ja toimiiko ,?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456