Paras kirpputori hyvinkää- riihimäki??

gelloin

Eli siinähän se otsikossa.

14

3718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muualle vaan

Alueella ei nykyisin ole hyviä kirppiksiä. Suosin mieluummin vaikkapa Järvenpään Eurosetia tai Tuusulan Femmatoria. Tai Helsingin Jäähallia.

Hyvinkään Haka-Kirppikseltä olen joskus jotain ostanut, vaan siellä on käynyt sama kuten useilla kirppiksillä kun ne vakiintuvat alueelle: tavara huononee. Riihimäellä en ole enää aikoihin käynyt kirppiksillä, ne on ekstrasurkeita.

• Myyjä-Ostaja

LÄYLIÄISTEN kirppis on muuttanut uusiin tiloihin entisen M-Kaupan tilalle.Siisti ja valoisa paikka.Äkkiseltään voisi luulla ettei kauppa käy,mutta kannattaa kokeilla,varsinkin näin kesäaikaan.Itse pidin pöytää siellä ja olin todella tyytyväinen.

• vakikayttaja
    • 25 v kirppiksiä

Säästökari on yhtä pepusta kuin muutkin alueen kirppikset. Roinaa, törkyä. Kannattaa todella lähteä niin ostajan kuin myyjänkin kauemmas.

• 20+7=27

Hämeenlinnassa Hämentien kirppis (Hämeentie 11) on kannattava käynti jos on kiinnostunut vanhasta lasista, Arabiasta, yms.

• Jepsu

Kimara kirppis Konepajankadulla on mielestäni siisti ja suosittu kirppari Riihimäellä. Kannattaa käydä!

• Riihimäki

Elokuussa Femmatori avaa uuden myymälän Riihimäen keskustaan entisen s-marketin tiloihin prismaa vastapäätä.

• kyselyikä

Onkos tämä ihan totta?

• Totta on

, siellä on jo rakennukset käynnissä.

• sikatsu

Eikö kannattais mainostaa jo ku on heinakuu..enpä usko että tulloo femmatori siihen .. Eikö siinä ole sikavuokrakin!!

• Uusi kirppari

Rakentelevat parhaillaan hyllykköjä. Avajaiset 1.8.

• Anonyymi

Lisää kirppisketjuja kyselevälle. Ei tarvitse kaikkea uudelleen kirjoittaa.

• Anonyymi

Ok-kirppis Hyvinkäällä on karmea paikka. En suosittele. Kuuntelin silmät pyöreenä kun nainen haukkui jo lähteneitä asiakkaita toisille asiakkaille. Naisella on naama aina norsun v....

• Anonyymi

Onko Läyliäisissä enää kirpputoria, kun mikään haku ei sitä kerro. Kuulin,että m-marketin kirpparista tuli joku kotikirppis. Onko olemassa ja toimiiko ,?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8373
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4664
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4343
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3483
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe