Tuttu sivusto teille? Itse rekisteröidyin muutamapäivä takaperin ja vaikuttaa kyllä fiksulta. Kinky facebook tulee lähinnä mieleen :)
Leikkikehä.net kun kai kiinni, tuli vastaan www.sidominut.com
21
11058
Vastaukset
- jem84
tuntuu ylläpito olevan hereillä ja hoitavan hommansa ainakin näin aluksi. ilmeisesti kovin uusi sivu, täysin ilmainen. Olen ollut jäsenenä parisen kuukautta ja arvailen ettäkun se tuosta vähän tulee ihmisten tietoisuuteen tulee olemaan tosi suosittu.
Näyttävän näköinenkin vielä joten kyl mä ainakin sitä sulle osaan suositella ellet jo jäsenenä olekkin?- ZapataMama
On kyllä ollut olemassa jo vuosia. Hyvä sivusto toden totta.
- kirjuuttelija
ZapataMama kirjoitti:
Eka viestin otsikossa kai tarkoitettiin uudella sivustolla Sidominut.comia. Minua häiritsee ne "kaupalliset jäsenet", jotka ovat jo sivun alareunassa nähtävissä.
Onhan näitä muitakin kinkysivustoja:
Tuntematon Maa
Sidottuna
fe.tissi.fi
Kukkalaatikko.com / BDSM-keskustelu
Ulkomaalaisia
Darkside.se
Fetlife.com
Bondage.com
CollarMe.com - 10 vuotta alansivuja
kirjuuttelija kirjoitti:
Eka viestin otsikossa kai tarkoitettiin uudella sivustolla Sidominut.comia. Minua häiritsee ne "kaupalliset jäsenet", jotka ovat jo sivun alareunassa nähtävissä.
Onhan näitä muitakin kinkysivustoja:
Tuntematon Maa
Sidottuna
fe.tissi.fi
Kukkalaatikko.com / BDSM-keskustelu
Ulkomaalaisia
Darkside.se
Fetlife.com
Bondage.com
CollarMe.comSiis nuo ulkomaalaiset.
Nuo mainitsemasi suomalaiset on mielestäni aika heikosti toteutettu ja aika epäilyttäviä lukuunottamatta Kukkalaatikkoa, muihin en kyllä salasanojani kirjoittelisi ja muille intiimeitä asioita viestittelisi, kattoo tota fe.tissi.fi:täkin niin toteutus on sitä luokaa että silmiin sattuu epäilyttävä sekamelska. bondage.com on taas sitä kaupallista alt.com roskaa joka on tehty käytännössä vain viemään rahasi ties millä keinoin, collarme.com on ilmanen mutta se feikkien, pellejen ja huijareiden määrä pilaa mielestäni koko sivuston (niitä on meinaa paljon). Collarme.comissa on myös sivukaupalla noita mainitsemiasi "kaupallisia jäseniä" ..mainosta mainoksen perään ja päällä ja siellä ne vaikka häiritseekin, tuo sidominun mainonta nyt näyttää olevan aika pientä niihin verrattuna :)
Fetlife on jees, ainoa mikä maksaa on jos haluat katsoa videoita mutta muuten kyllä mahtava sivusto. - 23
ZapataMama kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä, mukava sivusto. Paljon käyttännöllisempi kun esimerkiksi kehä oli (Tai on jos nyt tekee viel paluun).
- kirjuutelija
23 kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä, mukava sivusto. Paljon käyttännöllisempi kun esimerkiksi kehä oli (Tai on jos nyt tekee viel paluun).
Juu, tarkoituksenani ei ollut laittaa mihinkään paremmuus- tai suositummuusjärjestykseen sivustoja - luettelinpahan vaan mitä äkkiseltään tuli mieleeni, jos vaikka joku olisi tiedoista kiitollinen.
Ruotsin Darkside.se ei ole lainkaan kaupallinen.
Ton Sidominut.comin "alareunan jäsenet" ovat myös CollarMe:n yhteydessä mainitsemaasi Alt.com-roskaa. - 22
kirjuutelija kirjoitti:
Juu, tarkoituksenani ei ollut laittaa mihinkään paremmuus- tai suositummuusjärjestykseen sivustoja - luettelinpahan vaan mitä äkkiseltään tuli mieleeni, jos vaikka joku olisi tiedoista kiitollinen.
Ruotsin Darkside.se ei ole lainkaan kaupallinen.
Ton Sidominut.comin "alareunan jäsenet" ovat myös CollarMe:n yhteydessä mainitsemaasi Alt.com-roskaa.maksuton sivusto kun on, niin varmasti ideana kattaa vaan vähän kustannusta ja saada edes jotain ylläpitokustannuksia takaisin?
- armadan
22 kirjoitti:
maksuton sivusto kun on, niin varmasti ideana kattaa vaan vähän kustannusta ja saada edes jotain ylläpitokustannuksia takaisin?
Eipä ne nettisaititkaan pyhällä hengellä pyöri :)
aika harva sivuhan sitä ilman mainostusta on ja miks toisaalta pitäskään. jos jotai ilmaseks tarjotaan niin ei kai paria pientä mainost tarvii pelästyä - 37
tää tykkää!
- ehemmm
ZapataMama kirjoitti:
en usko kyllä että vuosia vanha sivusto on? varmaan puolivuotta vanha?
- jeppeliinina
Tonne rekisteröidyin. Joten kiitos vinkistä.
- 38
Poikkean tuolla joka päivä ja olen aika hiljainen sivusta tarkkailija mutta kovasti sivulla on tuntunut viime kuukausina vilkastumisen merkkejä olevan, sivu toimii aika näppästi facebookin tapaan ..on kaverit, kuvagalleriat yms joiden lisäks löytyy foorumit, kuva-arvostelut, ryhmät joita käyttäjät voi ite luoda ..ja kaikkea muuta vastaavaa. Nii ja foorumikin on. Varmaan joku puolisen vuotta niin kyseessä on todella iso ja menestyvä sivusto. Mikä mulla on pistäny silmään niin sivun pitäjiä tuntuu oikeesti jopa kiinnostavan mitä käyttäjät haluaa. ovat kyselleet mihin suuntaan lähetään kehittämään.
- mma--mma
Sivusta näkee että se on ihan oikeasti tehty fiksusti ja ammattimaisesti. Näyttävän näköinen, toimiva ja ei ole sellainen helevetin sekamelskaviritys kuten leikkikehä esimerkiks oli / on. Vaikka kehä olikin sieltä fiksuimmasta päästä niin olihan se niin heikko hakutavoiltaan (jotka ei ees tainnu toimia), epäselvältä ja hankalalta käyttöliittymältään ja muutenkin koko virityksestä chatteineen jäi kyllä vaan huono maku suuhun, olisi vaatinut kovasti täysiremonttia ja alkoi koko käyttöliittymä olla vähän aatamin aikasta. Rekistyneitä oli tietty kyllä hirveä määrä mikä oli plussaa, mut moniko niistäkää oli sit aktiivinen? Tuntematonmaassa on kyllä hyvä foorumi, mut siihen se sen kanssa sitten jääkin. Noi muut suomalaiset ei ole mun mielestäni edes hirveästi mainitsemisen arvosia, kaikki niistä tullut kyllä katsottua läpi.
Tuonne sidominut.comiin on tuntunu rekisteröityvän käyttäjiä lähiaikoina oikein urakalla, varmaan vaikuttaa kun kehä on kiinni. Hieno juttu että väkeä tulee lisää sillä tuo sivusto on mun mielestäni aivan mainio.- Nuorisub
Eli mielestäni leikkikehä oli kyllä paras varsinkin uusien tuttavuuksien hakemiseen eli minulle soveltuviin tarkoituksiin, varsinkin juuri sen takia kun siellä oli kuitenkin melko paljon ihmisiä. Tuo sidominut näytti ihan fiksulta sivulta ja esimerkiksi kukkalaatikkoa selvemmältä, mutta siellä tuntuu olevan kovin vähän käyttäjiä kyllä. Noh jokaiselle varmasti löytyy sopiva sivu. :)
- isoisä.
Nuorisub kirjoitti:
Eli mielestäni leikkikehä oli kyllä paras varsinkin uusien tuttavuuksien hakemiseen eli minulle soveltuviin tarkoituksiin, varsinkin juuri sen takia kun siellä oli kuitenkin melko paljon ihmisiä. Tuo sidominut näytti ihan fiksulta sivulta ja esimerkiksi kukkalaatikkoa selvemmältä, mutta siellä tuntuu olevan kovin vähän käyttäjiä kyllä. Noh jokaiselle varmasti löytyy sopiva sivu. :)
yritin ginessin enkkaa. mutta luovutin kun ei tuntunut järkevälle. älä sinäkään yritä tyhmiä!
- sivustakatselijan
Mukava sivusto. Leikkikehä taitaa olla kuollut ja kuopattu?
- peikko223
onhan se, ei varmasti kuulu enää ikinä mitään.
- sivustakatselijan
harmi. Eipä siinä, tuo sidominut.com on aikalailla onneksi esim aktivoitunut.
- 5v.kalle
voiko joku leikkiä mun kanssa
- Anonyymi
sidominut.com tainnu kans kaatua hu/o/n/m/oon ylläpitoon
- Anonyymi00022
Haluan bdsm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875