Tämä jos joku on varmaa pentutehtailua:
http://ransualli.vuodatus.net/blog/2763835/roosan-tarina-ala-osta-rekisteroimatonta-norjalaista-metsakissaa-porin-reposaaresta/
ÄLÄ OSTA "NORJALAISTA METSÄKISSAA" PORIN REPOSAARESTA
5
1414
Vastaukset
- Hyvästi Roosa.
En rekistöröitynyt sille sivustolle.
Ihmettelen sitä, että kissa ostetaan noinkin suurella summalla, ehkä itsekehua, meillä rotukissa.
Olen hakenut kissani löytöeläintalosta ja tyytyväinen olen. Antakaa koti hyljätyille eläimille.
Yleensä eläimien kanssa on aina jotain ongelmia, mutta vaikeudet voitetaan, se on se elämän
suola. - on juuri
sitä toimintaa mistä ostajia yritetään aina varoittaa, mutta silti niitä ostajia näille jostakin riittää. Toivon, että jokainen joka tällaiseen törmää, tekee kuten tässä tapauksessa ostaja, ilmoittaa asiasta viranomaisille ja vaatii toimenpiteitä. Muuten näistä ei päästä koskaan eroon ja kärsijän roolissa ovat aina ne viattomat eläimet jotka kärsii ihan turhaan.
Älkää ostako eläintä jos ette pääse sitä katsomaan myyjän/kasvattajan kotiin.
Älkää ostako eläintä ilman näkemättä sen emoa (mahdolliseti myös isää).
Älkää ostako eläintä ilman lääkärintodistusta (kirjallista).
Älkää ostako eläintä ilman kauppakirjaa jossa on kaikki testit, rokotukset jne. mainittu.
Älkää maksako eläintä ilman ostokuittia, josta selviää maksun kohde, myyjän tiedot sekä hinta.
Älkää ostako rotueläintä ilman rekisterikirjaa tai -todistusta.
Älkää ostako eläintä jos vähänkään epäilette myyjää/kasvattajaa.
Älkää ostako koskaan eläintä säälistä, se vain antaa myyjälle/kasvattajalle mahdollisuuden jatkaa epäeettistä toimintaa!- pikkuahma
etsimme lily kissalle astutukseen norjalaista metsäkissaa tai maine coonia.itse hän on näiden sekoitus.kuopion ja iisalmen alueelta.
- yöks
pikkuahma kirjoitti:
etsimme lily kissalle astutukseen norjalaista metsäkissaa tai maine coonia.itse hän on näiden sekoitus.kuopion ja iisalmen alueelta.
..joilla voi huijata ihmisiä?
- Zapata
Käräjillehän tämä tehtailija sitten päätyi:
http://www.hs.fi/kotimaa/Norjalaisten metsäkissojen myyjä käräjillä Porissa/a1305598422822
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676