mtv 3 max

vesa25v

Tietääskö kukaan mikä olisi halvin tapa saada tuo kanava näkyviin antennikodissa pariksi kuukaudeksi? Mitään muita kanavia ei tarvittisi.

3

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanavaaa

      Varmaan PlusTV:n kautta tai sitten jonkin satelliittioperaattorin kautta. Onhan myös IPTV eräs vaihtoehto (Elisa Viihde, Maxisat jne.)

      • harkitkaa tarkkaan

        syystä että sen joutuu yleensä tilaamaan määräaikaissopimuksella ja lisäksi joutuisi vaihtamaan samalla laajakaistaa.

        Mä suosittelen Maxivision-palvelua (se on tuon Maxisatin palvelu) jossa voi todellakin tilata vaikka vain yhdeksi kuukaudeksi. Tosin siitä aiheutuu noin 130-150 kertakustannus koska joutuu ostamaan uuden boksin ja pelkkä antenniboksi ei käy tuohon palveluun. Lisäksi perustilaus joka maksaa 6,05 euroa kuussa ja siihen päälle MTV3 paketti 14,95 euroa kuussa. Muita maksuja ei sitten tulekaan mutta on tuo kuitenkin vain yhden kuukauden väliaikaistilaukseksi melkoisen kallis. Maxivision on kyllä sinänsä hyvä palvelu mutta kannattaa miettiä kannattaako hankkia uusi boksi ja maksaa nuo maksut vain yhden kuukauden ajaksi.


    • silmään kustu ugri

      Tässä monopolien luvatussa maassa, ei mikään ole helpompaa kun kupata kansalta rahat milloin milläkin vedätyksellä. Maksulliset kanavapaketit on yksi esimerkki. Jos esim. haluat katsoa Formula1-lähetykset pätkimättä ja suorana, on sitä varten maksettava yli kakskolmekymppiä kuussa. Tosin minulle selvisi viime vuonna että MTV3MAX-kanavan "suorat" F1-lähetykset eivät ole suoria vaikka meille niin valehdellaankin. Italian GP näkyy suorana Saksan valtakunnan verkossa mutta meillä näkyy startti vasta kaksi tuntia siitä kun ruutulippu on heilunut. Toinen asia on tekstitys jota ei vieläkään ole saatu toimimaan (vaikka muka ollaan teknologiaosaamisen luvatussa maassa) Pahiten tekstit tökkii Sub-leffa-kanavalla joka siis niinikään on maksukorttikanava. Onneksi on tullut opittua engelskaa sen verran hyvin että pysyy kärryillä mukana mutta kaikki eivät ole siinä yhtä hyviä kun minä. Vähiten ne jotka työkseen ulkolaisia elokuvia tekstittävät. Jos Suomi olisi maa jossa vallitsee länsimainen demokraattinen markkinatalous, ei meitä kyykytettäisi kaikenmaailman Alkoilla, Veikkauksilla, VR.illä ja muilla mielivaltaisilla ja vapaan kilpailun vastaisilla instituutioilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe