Moi, etsin vuokraajaa/hoitajaa mukavalle mutta terhakalle ruunalle (säkä 156) porvoosta.
Vuokraajan tulisi olla mielellään HeB tasoa, iällä ei ole väliä, mutta tallille ei ole niin hyvät kulkuyhteydet julkisilla joten joko oma auto tai mukavat kuskaavat vanhemmat välttämättömiä.
Mikäli vuokraaminen olisi muuten mahdollista, mutta olet epävarma ratsastustasostasi; vuokraajan löydytyä olen mukana ainakin ensimmäisen viikon aikana. Autan alkuun ja vähän katon ratsastajan ratsastusta.
Elikkä jos et tiedä ratsastustasoasi niin voit tulla kokeilemaan ja jos menee hyvin niin no problem.
Hevosella voi sillointällöin hyppiä pieniä esteitä 50-60cm, jos haluaa kisata ja valmentautua este puolella hevonen ei kylläkään ole välttämättä juuri siihen tarkoitukseen sopiva.
Koulussa sillä voi kilpailla helpoilla luokilla. Tallilla on kenttä, kivat maastot ja valmentautumis mahdollisuus.
Etsin vuokraajaa oman ajanpuutteen vuoksi noin 1-3krt viikossa, hinnasta sovitaan.
Kyselyt palstalle tai sähköpostiini: [email protected]
etsitään vuokraajaa hevoselle (porvoo)
6
1651
Vastaukset 6
- miira1001
OLEN RATSASTANUT 6.5 V. JA SITÄ KYSYISIN ETTÄ VUOKRAATKO VAIKKA TOUKO-KESÄKUUKSI ETTÄ TOISIN SEN TUTTAVANI TALLILLE ROVANIEMELLE.YLLÄPIDON MAKSAN JA JOS JOTAIN MAKSUA HALUA SE ONNISTUU. T.MIRVA P.S OLEN KILPAILLUT ESTE,KOULU JA AJANUT MYÖS PONEILLA OLEN 30 V JA JOSSAIN VAIHEESSA AION OSTAA NORJANVUONON,ARABIALAISEN TAI MUUN VASTAAVAN.KIITOS
- Ihaa95
Moi, hmm. En tiedä, toi viesti saattoi olla vähän epäselvä, mutta siis: En etsi hevoselle ylläpitäjää/täys vuokraajaa, vain vuokraajaa joka käy 1-3krt omalla tallilla ratsastaa ja hoitaa hevosen.
Vuokra päivältä on edullinen 10-15e riippuen kuinka usein käy..
Mutta onnea oman hevosen löytämiseen jossain vaiheessa miira1001 - miukimauki
Ihaa95 kirjoitti:
Moi, hmm. En tiedä, toi viesti saattoi olla vähän epäselvä, mutta siis: En etsi hevoselle ylläpitäjää/täys vuokraajaa, vain vuokraajaa joka käy 1-3krt omalla tallilla ratsastaa ja hoitaa hevosen.
Vuokra päivältä on edullinen 10-15e riippuen kuinka usein käy..
Mutta onnea oman hevosen löytämiseen jossain vaiheessa miira1001Moikka!
Olisiko vielä mahdollista vuokrata sitä sub ruunaa kesällä '12? :)
Oon innokas heppatyttö Helsingistä ja oon harrastanut ratsastusta n. 4 vuotta.
Erityyppisistä hevosista on kokemusta.
Olen hypännyt esteitä n. 2,5-3 vuotta ja ihan hyvin on mennyt :).
Meijän kesämökki on Porvoossa joten eiköhän vanhemmat suostuis mua sinne heittämään :).
Tässä vielä mun sähköpostiosoite: [email protected]
Voitais (jos asia etenee?) laittaa maileilla tietoja yms :)
Toivottavasti myöntyvää vastausta odotellen Elli :)
- Anonyymi
Oisko mahollista testata oon 11v harrastanu about 1 ja puolvuotta hypänny jotain 40cm asun Porvoossa ja ois hakusessa lähellä asustavaa heppaa?:)
- Anonyymi
Paljonko maksaisi vuokraus ja missä päin Porvoota tallisi olisi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544