Unelmana Näyttelijän ura

Soap_Apple

Hei! Olen 13 v tyttö joka haluaisi näyttelijäksi. Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Joten jos minä, tällainen 175cm pitkä tumma tukkainen 13 v tyttö, sopisin johonkin elokuvaan tai sarjaan, kerro ihmeessä!
Kiitos etukäteen!

5

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stan41

Tuo kuvauksesi ei oikein kerro mitään, valintoihin tarvitaan aina valokuva ja kertomus/todistukset kokemuksesta näyttelemisestä!
      On pituuskin tärkeä mutta ei kerro itsestäsi ja lahjoistasi mitään. Oletko hoikka vai tukevampi? Pitkät, keskipitkät vai lyhyet hiukset? Onko väri tumma niinkuin musta, vaiko esim tummanruskea? Onko sinulla kokemusta näyttelemisestä, käytkös esim näytelmäkerhossa tai muussa sellaisessa? Miksi sinut juuri pitäisi ottaa? Mieti näitä kaikkia ennen kuin rupeat postaamaan.

• samuel l jackson fan

hei.olen 12 v. poika 162 pitkä ja haluaisin näytteliäksi vaan johonkin uraan niin olen olen hoikan ja tukevan välissä ja minulla on lyhyet mustat hiukset ja en ole käynyt näytteliä koulussa ja harrastan taekwondoa jos auttaa :-) kiitos jo alussa

• Mari@

Missä päin asut???

• Laurajohanna98

Hei, olen 15 vuotias tyttö. 162 cm pitkä ja haluaisin näyttelijäksi johonkin sarjaan tai elokuvaan.Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Minulla onniinsanotusti paljon kokemusta näyttelijän urasta. len näytellyt monissa näytelmissä, käynyt näyttelykorhoissa ja haastatellut monissa uutisissa ja kamppanjoissa tietenkin ollut nuorten asialla siitä miten heitä tulisi kohdella, arvostaa ja siitä miten heillä olisi parempi lapsuus :) Kiitos jo etukäteen! olkaa yhteydessä! :)

• N0054

Oon 13 v tyttö. Haaveilen näyttelijän tai laulajan urasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      157
      4658
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4138
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      46
      3657
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2895
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      78
      2669
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2018
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1288
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      61
      1211
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      404
      1202
    Aihe