Unelmana Näyttelijän ura

Soap_Apple

Hei! Olen 13 v tyttö joka haluaisi näyttelijäksi. Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Joten jos minä, tällainen 175cm pitkä tumma tukkainen 13 v tyttö, sopisin johonkin elokuvaan tai sarjaan, kerro ihmeessä!
Kiitos etukäteen!

5

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stan41

Tuo kuvauksesi ei oikein kerro mitään, valintoihin tarvitaan aina valokuva ja kertomus/todistukset kokemuksesta näyttelemisestä!
      On pituuskin tärkeä mutta ei kerro itsestäsi ja lahjoistasi mitään. Oletko hoikka vai tukevampi? Pitkät, keskipitkät vai lyhyet hiukset? Onko väri tumma niinkuin musta, vaiko esim tummanruskea? Onko sinulla kokemusta näyttelemisestä, käytkös esim näytelmäkerhossa tai muussa sellaisessa? Miksi sinut juuri pitäisi ottaa? Mieti näitä kaikkia ennen kuin rupeat postaamaan.

• samuel l jackson fan

hei.olen 12 v. poika 162 pitkä ja haluaisin näytteliäksi vaan johonkin uraan niin olen olen hoikan ja tukevan välissä ja minulla on lyhyet mustat hiukset ja en ole käynyt näytteliä koulussa ja harrastan taekwondoa jos auttaa :-) kiitos jo alussa

• Mari@

Missä päin asut???

• Laurajohanna98

Hei, olen 15 vuotias tyttö. 162 cm pitkä ja haluaisin näyttelijäksi johonkin sarjaan tai elokuvaan.Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Minulla onniinsanotusti paljon kokemusta näyttelijän urasta. len näytellyt monissa näytelmissä, käynyt näyttelykorhoissa ja haastatellut monissa uutisissa ja kamppanjoissa tietenkin ollut nuorten asialla siitä miten heitä tulisi kohdella, arvostaa ja siitä miten heillä olisi parempi lapsuus :) Kiitos jo etukäteen! olkaa yhteydessä! :)

• N0054

Oon 13 v tyttö. Haaveilen näyttelijän tai laulajan urasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe