Unelmana Näyttelijän ura

Soap_Apple

Hei! Olen 13 v tyttö joka haluaisi näyttelijäksi. Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Joten jos minä, tällainen 175cm pitkä tumma tukkainen 13 v tyttö, sopisin johonkin elokuvaan tai sarjaan, kerro ihmeessä!
Kiitos etukäteen!

5

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stan41

Tuo kuvauksesi ei oikein kerro mitään, valintoihin tarvitaan aina valokuva ja kertomus/todistukset kokemuksesta näyttelemisestä!
      On pituuskin tärkeä mutta ei kerro itsestäsi ja lahjoistasi mitään. Oletko hoikka vai tukevampi? Pitkät, keskipitkät vai lyhyet hiukset? Onko väri tumma niinkuin musta, vaiko esim tummanruskea? Onko sinulla kokemusta näyttelemisestä, käytkös esim näytelmäkerhossa tai muussa sellaisessa? Miksi sinut juuri pitäisi ottaa? Mieti näitä kaikkia ennen kuin rupeat postaamaan.

• samuel l jackson fan

hei.olen 12 v. poika 162 pitkä ja haluaisin näytteliäksi vaan johonkin uraan niin olen olen hoikan ja tukevan välissä ja minulla on lyhyet mustat hiukset ja en ole käynyt näytteliä koulussa ja harrastan taekwondoa jos auttaa :-) kiitos jo alussa

• Mari@

Missä päin asut???

• Laurajohanna98

Hei, olen 15 vuotias tyttö. 162 cm pitkä ja haluaisin näyttelijäksi johonkin sarjaan tai elokuvaan.Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Minulla onniinsanotusti paljon kokemusta näyttelijän urasta. len näytellyt monissa näytelmissä, käynyt näyttelykorhoissa ja haastatellut monissa uutisissa ja kamppanjoissa tietenkin ollut nuorten asialla siitä miten heitä tulisi kohdella, arvostaa ja siitä miten heillä olisi parempi lapsuus :) Kiitos jo etukäteen! olkaa yhteydessä! :)

• N0054

Oon 13 v tyttö. Haaveilen näyttelijän tai laulajan urasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe