oma tekonen raketti vanhoilla thundereilla voi toimia uusillakin

raketti tuning

itse olen joka vuosi tehnyt thunderist ja munakranaatista raketteja.. Onnistuu lähes joka kerta. :D joten itse ainakin olen ottanut thunder kingistä pois sen patruunan. sitku se on sieltä poissa niin olen tunkenut sen putken sisälle munakranaatin ruutia ja sitku siel on sopivasti sitä munakranaatin ruutia niin se patruunan pitää viel mahtuu sinne putken sisää sillee et se on sen pinnan kanssa ihan tasanen :D... sen jälkeen vaan sytyttää ja menee kauvemmaksi niiku kuuluukin. Thunderin putkest tulee eka huikea munakranaatti vyöry ylös taivaalle ja sitten räjähtää se thunder patruuna ja se on oikeastaan tosi hieno se raketti :D ne vois vaikka rupee valmistaa semmosii :DDDDDDD...... Oma keksimä ja toimii... oma versio oma tekosist raketeist nähtävästi youtubes on paljon videoit oma tekosist :D vois ite tänä vuonna laittaa ton sinne :DDDD....

6

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 007 jeah

      itse oon elämäni aikana harrastellut rakettien tekoa aika monestikkin ja suurin osa on onnistunut täydellisesti mutta tuota en ole edes saanut mieleeni toihan on tosi lyhyt ja nopea tekoinen....

      • torvelo2223

        jospa käytätte vain niitä kaupast ostettuja raketteja ettei satu mitään vahinkoa :(...
        Ei oo kiva ku joka vuos jollekki tapahtuu jotain....
        ehk sen takii ne raketit pistetää pikku hiljaa pienemmiks....
        vaik ite haluis et ne vaa KASVAIS!!!!!!! :D tommosiks--->http://www.youtube.com/watch?v=Yh1burSYVlM


    • PommiTommi

      Tarvitaan väkevää suolahappoa ja hieman sinkkiä (metallia siis, sinkityt naulaut käyvät paremman puutteessa, ei sähkösinkityt kuitenkaan).

      Lasipulloon suolahappoa ja sinne sisään tipautetaan sekaan sinkkiä -> alkaa porista ja pullonsuusta tulee puhdasta vetykaasua, joka otetaan talteen esim. muovipussiin joka on kumilenkillä pullon suussa kiinni.

      Kun pussi on pullistunut täyteen vetyä, suljetaan. Räjäytetään sytyttämällä. Ei saastuta, räjähdys tuottaa ainoastaan puhdasta vettä.

      • raketti tuning

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA
        TERVEISIN: RAKETTI TUNING


      • Vetyperoksiidi
        raketti tuning kirjoitti:

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA
        TERVEISIN: RAKETTI TUNING

        Pistetään haisemaan näytetää vanhuksille miten nuoret ja keski ikä aikuiset rockkaa raketeil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w0h0000000000000000000000000000 uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus vuoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos! :D.... LEMPPARI!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • texmex
        Vetyperoksiidi kirjoitti:

        Pistetään haisemaan näytetää vanhuksille miten nuoret ja keski ikä aikuiset rockkaa raketeil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w0h0000000000000000000000000000 uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus vuoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos! :D.... LEMPPARI!!!!!!!!!!!!!!!!!

        aattelin kokeilla tänä vuonna väsätä ison raketin pikku rakettien ruudeista ja olen aloittanut jo tekemään sitä. :D laminoin hyvin hyvin ohuesta lasikuidusta siihen kotelon ja maalasin räikein värein ja olen lisännyt ruudit mitä rakettiin kuuluun sain ystävältä tietoa miten se pitää tehdä ku se on itse väsännyt raketteja :D klo12 tuusulassa kajahtaa oma tekonen raketti :D saa nähä moni talo palaa vai palaako mikään :DDDD.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      307
      2786
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2178
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      187
      1508
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1328
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1225
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe