SUURI X-type-ALUSTAKESKUSTELU!

Herra Mondeo

Hyvät Jaguarin ystävät ja tälle palstalle vittuillakseen kirjoittavat

Olen saanut käsiini X-typen sport-alustalla. Maantiellä ja puhtaalla asfaltilla todella jämäkkä ja hyvä, mutta lumisen kuoppaisilla pikkuteillä ikävästi koliseva. Koska satun olemaan suhteellisen amatööri alustasioissa:

1. Onko sport-alustan ideologia: Mitä parempi maantiellä, sen paskempi pienten kuoppien suhteen pienissä nopeuksissa? Vai onko kultaista keskitietä?

2. X-typen alusta on alkuperäinen. Vuosimalli 2002. Onko minkään valtakunnan järkeä vaihtaa iskareita/alusta osia vähemmän sport-suuntaan vai pilaanko kokonaan ajotuntuman?

7

1126

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä Tata

tTaitaa tämä keskutelu olla ihan yhtä suuri kuin tuo automerkkikin

• Herra Mondeo

Äskeisen viestin voi lukea myös rivien välistä.

"Oon tTyötön runkari ja voin aika pahoin. Enkä oikein tiedä miksi kirjottelen näillä palstoilla, mutta vituilu ikään kuin helpotaa mu pahaa oloa. Koska mä en oo saanut naisia niin paljon kuin kaverit, edes täällä mä voin vituilla muile. Isä löi mua, kun oli pieni. Nyt siirrään pahaa oloani muile. Eläköön internetti. Laitan nyt tänne Suomi 24 palstalle tällaisen sarkastisen viestin. Jaguar on ihan paskaa. Hohohoo! Ai niin kiitos 1939-1944! OSasin laskee ton 17 14!!!"

• 350cid

aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.

• Herra Mondeo
        350cid kirjoitti:

aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.

Näin on herra 350cid

Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.

Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.

Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.

No katsellaan.

• Herra Mondeo
        Herra Mondeo kirjoitti:

Näin on herra 350cid

Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.

Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.

Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.

No katsellaan.

Vastaukset kiinnostuneille ->

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9566825

• Mack Turrent

• 2

olla siten että jos niitä alunperin tehtaan suunnittelemia kilkkeitä menee ominpäin vaihtelee erilaisiin nii ei hyvä tule, joutuupi aika paljon kokeilemaan eri variaatioita.

Tuossa pikkukissassa on sama alusta kuin mita tuon vuotisissa Zetec Monskuissa (GB) ja on samaten kova kuin kivi mutta älyttömän naseva suuremmissa asfalttivauhdeissa.

Mukavuutta ja sporttisuutta kun ei saa samassa paketissa ilman noita elektronisia alustawermeitä mitä nykyautoissa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1394
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1217
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1029
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      78
      943
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      841
    6. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      61
      821
    7. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      805
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      210
      764
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      727
    10. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      90
      687
    Aihe