Hyvät Jaguarin ystävät ja tälle palstalle vittuillakseen kirjoittavat
Olen saanut käsiini X-typen sport-alustalla. Maantiellä ja puhtaalla asfaltilla todella jämäkkä ja hyvä, mutta lumisen kuoppaisilla pikkuteillä ikävästi koliseva. Koska satun olemaan suhteellisen amatööri alustasioissa:
1. Onko sport-alustan ideologia: Mitä parempi maantiellä, sen paskempi pienten kuoppien suhteen pienissä nopeuksissa? Vai onko kultaista keskitietä?
2. X-typen alusta on alkuperäinen. Vuosimalli 2002. Onko minkään valtakunnan järkeä vaihtaa iskareita/alusta osia vähemmän sport-suuntaan vai pilaanko kokonaan ajotuntuman?
SUURI X-type-ALUSTAKESKUSTELU!
7
1065
Vastaukset
- hyvä Tata
tTaitaa tämä keskutelu olla ihan yhtä suuri kuin tuo automerkkikin
- Herra Mondeo
Äskeisen viestin voi lukea myös rivien välistä.
"Oon tTyötön runkari ja voin aika pahoin. Enkä oikein tiedä miksi kirjottelen näillä palstoilla, mutta vituilu ikään kuin helpotaa mu pahaa oloa. Koska mä en oo saanut naisia niin paljon kuin kaverit, edes täällä mä voin vituilla muile. Isä löi mua, kun oli pieni. Nyt siirrään pahaa oloani muile. Eläköön internetti. Laitan nyt tänne Suomi 24 palstalle tällaisen sarkastisen viestin. Jaguar on ihan paskaa. Hohohoo! Ai niin kiitos 1939-1944! OSasin laskee ton 17 14!!!" - 350cid
aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.
- Herra Mondeo
350cid kirjoitti:
aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.
Näin on herra 350cid
Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.
Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.
Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.
No katsellaan. - Herra Mondeo
Herra Mondeo kirjoitti:
Näin on herra 350cid
Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.
Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.
Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.
No katsellaan.Vastaukset kiinnostuneille ->
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9566825 - Mack Turrent
Herra Mondeo kirjoitti:
Vastaukset kiinnostuneille ->
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9566825Olipa korkeatasoinen ja suuri keskustelu. Kyllä nyt passaa
- 2
olla siten että jos niitä alunperin tehtaan suunnittelemia kilkkeitä menee ominpäin vaihtelee erilaisiin nii ei hyvä tule, joutuupi aika paljon kokeilemaan eri variaatioita.
Tuossa pikkukissassa on sama alusta kuin mita tuon vuotisissa Zetec Monskuissa (GB) ja on samaten kova kuin kivi mutta älyttömän naseva suuremmissa asfalttivauhdeissa.
Mukavuutta ja sporttisuutta kun ei saa samassa paketissa ilman noita elektronisia alustawermeitä mitä nykyautoissa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303481Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91538Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808