SUURI X-type-ALUSTAKESKUSTELU!

Herra Mondeo

Hyvät Jaguarin ystävät ja tälle palstalle vittuillakseen kirjoittavat

Olen saanut käsiini X-typen sport-alustalla. Maantiellä ja puhtaalla asfaltilla todella jämäkkä ja hyvä, mutta lumisen kuoppaisilla pikkuteillä ikävästi koliseva. Koska satun olemaan suhteellisen amatööri alustasioissa:

1. Onko sport-alustan ideologia: Mitä parempi maantiellä, sen paskempi pienten kuoppien suhteen pienissä nopeuksissa? Vai onko kultaista keskitietä?

2. X-typen alusta on alkuperäinen. Vuosimalli 2002. Onko minkään valtakunnan järkeä vaihtaa iskareita/alusta osia vähemmän sport-suuntaan vai pilaanko kokonaan ajotuntuman?

7

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä Tata

tTaitaa tämä keskutelu olla ihan yhtä suuri kuin tuo automerkkikin

• Herra Mondeo

Äskeisen viestin voi lukea myös rivien välistä.

"Oon tTyötön runkari ja voin aika pahoin. Enkä oikein tiedä miksi kirjottelen näillä palstoilla, mutta vituilu ikään kuin helpotaa mu pahaa oloa. Koska mä en oo saanut naisia niin paljon kuin kaverit, edes täällä mä voin vituilla muile. Isä löi mua, kun oli pieni. Nyt siirrään pahaa oloani muile. Eläköön internetti. Laitan nyt tänne Suomi 24 palstalle tällaisen sarkastisen viestin. Jaguar on ihan paskaa. Hohohoo! Ai niin kiitos 1939-1944! OSasin laskee ton 17 14!!!"

• 350cid

aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.

• Herra Mondeo
        350cid kirjoitti:

aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.

Näin on herra 350cid

Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.

Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.

Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.

No katsellaan.

• Herra Mondeo
        Herra Mondeo kirjoitti:

Näin on herra 350cid

Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.

Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.

Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.

No katsellaan.

Vastaukset kiinnostuneille ->

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9566825

• Mack Turrent

• 2

olla siten että jos niitä alunperin tehtaan suunnittelemia kilkkeitä menee ominpäin vaihtelee erilaisiin nii ei hyvä tule, joutuupi aika paljon kokeilemaan eri variaatioita.

Tuossa pikkukissassa on sama alusta kuin mita tuon vuotisissa Zetec Monskuissa (GB) ja on samaten kova kuin kivi mutta älyttömän naseva suuremmissa asfalttivauhdeissa.

Mukavuutta ja sporttisuutta kun ei saa samassa paketissa ilman noita elektronisia alustawermeitä mitä nykyautoissa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      228
      2544
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2119
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      322
      1868
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      102
      1624
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1505
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1190
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1053
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe