Hyvät Jaguarin ystävät ja tälle palstalle vittuillakseen kirjoittavat
Olen saanut käsiini X-typen sport-alustalla. Maantiellä ja puhtaalla asfaltilla todella jämäkkä ja hyvä, mutta lumisen kuoppaisilla pikkuteillä ikävästi koliseva. Koska satun olemaan suhteellisen amatööri alustasioissa:
1. Onko sport-alustan ideologia: Mitä parempi maantiellä, sen paskempi pienten kuoppien suhteen pienissä nopeuksissa? Vai onko kultaista keskitietä?
2. X-typen alusta on alkuperäinen. Vuosimalli 2002. Onko minkään valtakunnan järkeä vaihtaa iskareita/alusta osia vähemmän sport-suuntaan vai pilaanko kokonaan ajotuntuman?
SUURI X-type-ALUSTAKESKUSTELU!
7
1049
Vastaukset
- hyvä Tata
tTaitaa tämä keskutelu olla ihan yhtä suuri kuin tuo automerkkikin
- Herra Mondeo
Äskeisen viestin voi lukea myös rivien välistä.
"Oon tTyötön runkari ja voin aika pahoin. Enkä oikein tiedä miksi kirjottelen näillä palstoilla, mutta vituilu ikään kuin helpotaa mu pahaa oloa. Koska mä en oo saanut naisia niin paljon kuin kaverit, edes täällä mä voin vituilla muile. Isä löi mua, kun oli pieni. Nyt siirrään pahaa oloani muile. Eläköön internetti. Laitan nyt tänne Suomi 24 palstalle tällaisen sarkastisen viestin. Jaguar on ihan paskaa. Hohohoo! Ai niin kiitos 1939-1944! OSasin laskee ton 17 14!!!" - 350cid
aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.
- Herra Mondeo
350cid kirjoitti:
aivan muilla sivuilla kuin täällä, päätellen jutuista. Vittuilu on näille merkkiuskollisille hörhöille yhtä turhaa kuin jenkkiautoilijoille tai Alfisteille.
Näin on herra 350cid
Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.
Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.
Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.
No katsellaan. - Herra Mondeo
Herra Mondeo kirjoitti:
Näin on herra 350cid
Ehkä jonain päivänä joku tähänkin vastaa.
Suosittelen myös Jagge-klubin Kissakulma-palstaa.
Ajattelin, että täällä vastausprosentti (vittuiluineen) on suurempi, joten pääsen asiassa kuitenkin nopeammin eteenpäin.
No katsellaan.Vastaukset kiinnostuneille ->
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9566825 - Mack Turrent
Herra Mondeo kirjoitti:
Vastaukset kiinnostuneille ->
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9566825Olipa korkeatasoinen ja suuri keskustelu. Kyllä nyt passaa
- 2
olla siten että jos niitä alunperin tehtaan suunnittelemia kilkkeitä menee ominpäin vaihtelee erilaisiin nii ei hyvä tule, joutuupi aika paljon kokeilemaan eri variaatioita.
Tuossa pikkukissassa on sama alusta kuin mita tuon vuotisissa Zetec Monskuissa (GB) ja on samaten kova kuin kivi mutta älyttömän naseva suuremmissa asfalttivauhdeissa.
Mukavuutta ja sporttisuutta kun ei saa samassa paketissa ilman noita elektronisia alustawermeitä mitä nykyautoissa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851