Vapaita naisia

hakusessa vapaita

Ylöjärveläiset vapaat naiset missä te olette? Mistä Ylöjärvellä kannatta mennä etsimään... tai naiset vastatkaahan itse jos olette lukemasa? Täällä olisi reilu ja rehti suomimies. Naiset ikähaarukka se´kait on tärkeä sanotaan vaikkapa 35-45 ..ettei ihan teinit kirjoittele.

36

5436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gigolos

      kyllä sun tuhkamunan on parempi turvautua vaan kunnon runkkaus-sessioon. et sinä täältä naisen pesää saa.

      • Saapas2

        Väärin, kyllä saa. Ylöjärvellä on puuma yksinhuotajakin.


      • Anonyymi
        Saapas2 kirjoitti:

        Väärin, kyllä saa. Ylöjärvellä on puuma yksinhuotajakin.

        Juu ja k-marketissa käy töissä kurussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja k-marketissa käy töissä kurussa

        Jaa kurissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kurissa

        Jaa kurussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja k-marketissa käy töissä kurussa

        Saapa2 Ootko sä yksinhuoltaja


    • kokemus puhuu

      Vapaat ovat tampereen seurahuoneella puoleen yöhön. Ylöjärven baareista on tarjolla varattuja.

      • eskopaska

        Vaikka gigolos ei saa, niin muut saa, joten kannattaa yrittää


      • soon moro
        eskopaska kirjoitti:

        Vaikka gigolos ei saa, niin muut saa, joten kannattaa yrittää

        ne huoraa vammalas ja kuka misäki


    • Rajia

      Jep, ei täällä ole kauniita naisia. Kauniit lähtevät pois kun löytävät kunnon miehen, mitä ei Ylöjärveltä löydä.

      • ei löydy ei

        ei tosiaankaan löydy.Suurin osa alkoholisoituneita reppanoita.


    • kaksi lasta...

      42-v. - Lähinnä töissä, kotona, S-Marketissa tai Elossa ;)

      Harvemmin täällä viitsii "ulos" lähteä, koska yksin ei kehtaa mihinkään...

      • hakusessa vapaita

        Kuinkas suhun saa yhteyden? Elossa olen päivystellyt, kerran joku akka tartti apua mukamas autonsa kanssa, mutta joo se on toinen juttu. Etsisin siis oikeaa Naista en mitään kiertopalkintoa. Laitappa jotain millä saan suhun yhteyden.


      • nainen 43

        Rohkeasti yksin viihteelle vaan.Monasti olen ollut yksin.Mutta sen olen huomannut että Ylöjärveläiset miehet on aika arkoja lähestymään!Nimimerkillä kokemusta on.


      • hani

        tässä olisi vapaa 53 vuotias mies ja tosi tarkoituksella haluaisin seuraa olen hyvin yksinäinen poltan mutta en juo liikaa olisi kiva tavata terveisin manu


    • juuri nyt.

      En pokannut, joten nopealla on nyt tilaisuus.

    • nainen 43

      juuri mulle.Mistä sinut löytää?

    • tietää.

      Typerykset eivät tajua että pitää opetella tanssimaan. Ja sitten lavoille selvänä. Kapakoista saa tautisia.

      • 43

        Jaa, ei tarvi osata tanssia.Tarkoitan oppikirjojen mukaan.Rohkeutta miehet peliin.Nainen 43.


      • sidottu.
        43 kirjoitti:

        Jaa, ei tarvi osata tanssia.Tarkoitan oppikirjojen mukaan.Rohkeutta miehet peliin.Nainen 43.

        Tanssin tarkoitus on testata kemiat. Nimim. 34 v sidottuna kemiallisesti.


    • 19manu

      moi täälä 53v oleva mies jos olet kiinnostunut kirjoita tälle sivustolle minä olen eronnut ja lapset on maailmalla asun yksin yksiössä ei ole koti eläimiä mutta kyllä minä niistä pidän toivon löytäväni sopivan ikäisen naisen jolla on seurustelu tai tosi mielessä itse olen vähän ylipainoinen ja 179cm pitkä karvanaama jonka voi poistaa jos niin sovitaan jos voisit kijoittaa minä laitan nimimerkiksi 19manu toivoisin rohkeaa ja selvä päisen vastausta itse poltanjaotanjokus muutaman oluen toivon että joku vastasi minulle

    • Ori kesälaitumella

      Varattukin kelpaisi

      • nainen 43

        Mistä orin löytää?


      • Hevosmies 21
        nainen 43 kirjoitti:

        Mistä orin löytää?

        Suosittelen orin sijasta ruunaa. Kastraatio tekee uroksesta rauhallisemman, hiljaisemman, lempeämmän ja soveltuvamman päivittäiseen työskentelyyn.

        Ruunan pito on paljon helpompaa. Ruunaa voi pitää tarhassa yhdessä ruunien ja tammojen kanssa, toisin kuin oriita.


      • Proteus
        nainen 43 kirjoitti:

        Mistä orin löytää?

        Metsäkylästä ja täällä asuu sellaisiKin kellä antenni talon katolla.


      • Proteus

        Sattuupa oleen horoskooppikin hörkö.


    • mimmeli myy

      onhan vapaita naisia Ylöjärvelläkin:) heittäkääs te miehet numeroanne esille, niin tarjolla olisi 40v. ja 38v naiset :D ruunaa ei tahdota, mitä sillä tekee?:) Elossa nähtävissä mm. tänäänkin! Miehet..Pelkät katseet ei riitä, rohkeasti tekemään aloitetta:D

      • rattu

        No kelpaisko teille härkä?


    • mimmeli myy

      kyllä se härkäkin käy :D Jos tosimielellä etkä kesäkielellä ole liikenteessä :) elossa jälleen käyty.. Eipä näytttänyt muita kuin eläkeläisiä olevan liikkeellä:( Sähköpostilla lisää infoa:D

      • 14+2

        Jaa ... härkä on vähän niin kuin ruuna.


    • mimmeli myy

      kyllä mä härän ajattelen ihan palleillaan :D

      • Luulisin

        Se on sitten sonni :-)


    • mimmeli myy

      no.. härkää myydään useissa ravintoloissakin.. ja se on ihan nautaa.. mutta voipi se olla horoskooppikin :)

    • jaakko/22

      "saapas" ,Kirjoittelit tuolla jo vuosi sitten tosin, että puumakin löytyy? Vieläkö olisi nuorelle miehelle näitä tarjolla? Mikään ei niin hyvä kuin kuuma vanhempi nainen nuorelle ja ehkä vielä jopa varatulle seksitaitoja opettamaan!! Nam!! Mistä teitä hyvät yh-äiti puumat löytyy? Täällä etsii sänkyseuraa 22v. poika Ylöjärveltä

    • ehdotus

      Olipa tässäkin ketjussa...mmm mm, näkyyhän ainakin innokkaita alun perin eronneita ja usein muualta tänne muuttaneita ja siksi vähän irtonaisia alle ja yli 70-kymppisiä naisia löytyvän eri-ikäisille miehille ruuhkaksi asti. He ovat sitä sukupolvea, jolla on tällaiseen sopiva asenne. Eli mies on ja on ollut aina heille tärkeä, muuta ei niin hommailla. Itsestä, ulkonäöstä ja omasta terveydestä ei niin huolehdita. Nuoremmat ovat vähän vaativampia miesseuran suhteen.

      • Löysänpanija

        Jos löysää *imppaa löytyy niin aina on panijoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe