Noni kansalaiset.. mistä saa vipin ilman luottotietoja ja nettihakemuksella?
suoravippi ja hetiluotto on jo käytetty.. onks näitten kahen lisäks mitään muuta ?
Ilman luottotietoja
18
4312
Vastaukset
- ....
Jos olet saanut lainan Suoravipistä ja Hetiluotosta, niin sinulla kyllä on luottotiedot.
Kuka sinulle on sanonut ettei sinulla ole luottotietoja?
Maksuhäiriömerkinnästä tulee ilmoitus.. Samoin siitä jos ollaan ryhtymässä oikeudelliseen perintään.
Hieman epäilen että olet joku 15v joka luulee että kun on pari laskua myöhässä niin ei oo varmaan enää luottotietoja, yhyy..
Pikavippifirmat, eikä mikään muukaan paikka lainaa sinulle (kuten pankki) jos sinulla ei ole luottotietoja.
Ei edes takaajan kanssa!
Yksi paikka on kyllä olemassa, mutta sinulla pitää olla PANTTI, korot on kovat ja se laina ei hoidu ihan tekstarin piippauksessa kuten vipeissä!- pppppppppp
pahalla, mutta suoravippi ja hetiluotto kyllä antaa lainaa ilman luottotietoja, KUNHAN on heidän kanssa aiemmat lainat hoitanut kunnolla...
- Edullinen pikavippi
pppppppppp kirjoitti:
pahalla, mutta suoravippi ja hetiluotto kyllä antaa lainaa ilman luottotietoja, KUNHAN on heidän kanssa aiemmat lainat hoitanut kunnolla...
www.edullinenpikavippi.com myönti mulle. Tiedot menny.
- ( * * )
Edullinen pikavippi kirjoitti:
www.edullinenpikavippi.com myönti mulle. Tiedot menny.
Siis mikä tuo pulju oikein on?
- ,,,,,,
( * * ) kirjoitti:
Siis mikä tuo pulju oikein on?
ei kyllä anna suoravippi ja hetiluotto luottotiedottomalle lainaa, juuri viime viikolla ihan vain piruuttamme kokeiltiin isännän tiedoilla mutta eivät kyllä myöntäneet...
ja mikä tuo edullipikavippi.com oikein on, en kyllä oikein ymmärrä että miten sitä haetaan kylläkään... eihän siellä ole mitään mistä hakuprosessin voi aloittaa... tai ainekaan minä en löydä... - ( * * )
,,,,,, kirjoitti:
ei kyllä anna suoravippi ja hetiluotto luottotiedottomalle lainaa, juuri viime viikolla ihan vain piruuttamme kokeiltiin isännän tiedoilla mutta eivät kyllä myöntäneet...
ja mikä tuo edullipikavippi.com oikein on, en kyllä oikein ymmärrä että miten sitä haetaan kylläkään... eihän siellä ole mitään mistä hakuprosessin voi aloittaa... tai ainekaan minä en löydä...Ei siellä olekkaan mitään hakukohtaa.
- hevosella
Pankista saa lainaa kuka vaan jos on takaaja(t) Ei maksuhäiriömerkintä siinä este ole
- http://www.lainahaku
- 27
suoravipiltä ja laatuvipiltä sain vakuudettakin ja ilman luottotietoja
- ,,,,,,,
27 kirjoitti:
suoravipiltä ja laatuvipiltä sain vakuudettakin ja ilman luottotietoja
kokeilimme mieheni kanssa hakea miehen nimellä lainaa suoravipiltä ja hänellä luottotiedot menneet niin ei kyllä saanut.... ja ehdoissahan myös lukee että lainan saa mikäli ei ole merkintää...
- on hankalaa
Lyhyesti tässä http://www.pikavippia.com/lainaa-luottotiedottomalle/53
- urpo oot
Älä ota lainaa
- ainalaina
mut täältä saat: www.rasvaamunäidinleivälle.blogspot.com
- myy sielusi saatana
on: huoravippi ja homovippi...
- VippailijaXXX
Ainalainasta ja Euroloanilta saa ilman luottotietoja.
- kokemusta...
Näistä on ollut jo aiemminkin juttua. Joku, joka on itse kuvitellut luottotietojen menneen, on voinut saada vipin jostain puljusta. Totuus on, etttä jos sinulla on oikeasti maksuhäisiö merkintä, niin ihan turha yrittää.
- Peluri-Ismo
Täältä kiireellä hakemaan vielä kun saa ilman luottoja www.vippinet.fi
- lainapankki
Itse olen käyttänyt Lainapankkia, samalla sivulla yli 40 pikavippiyhtiötä ja aika monessa lukee ilman vakuuksia ja muutamassa ei takauksia.
Yksi luottokorttikin jossa ei luottotarkastusta.Parasta on kuitenkin että on helppo vertailla lainaehtoja kun kaikki löytyy samalta sivulta, älä luota muiden niinkutsuttuun vertailuun vaan vertaile itse. Kannattaa käydä katsomassa.
https://sites.google.com/site/lainapankki/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181