Kyllähän tästä on tulossa hyvä palsta. Meillä on täällä jo tuo yksi hullu joka spämmää noita pakkoruotsi ketjuja useamman päivässä ja sitten suomi24:n vakiohihhuli jolta tulee myös massapostia päivittäin. Mitä seuraavaksi? Sinkut palstan naisvihaaja vai joku puolihullu feministi?
Hyvä palsta
6
239
Vastaukset
- Galaktus
niin rauhotut.
- 19+6
Joo, ei tuollaista kiihkoilua todellakaan tarvita tällä palstalla.
- Kerro esimerkki
19+6 kirjoitti:
Joo, ei tuollaista kiihkoilua todellakaan tarvita tällä palstalla.
viesti ja mistä ketjusta?
- ole löytänyt
palstalta yhtään asiatonta pakkoruotsi ketjua ja kun asiasta on vain kaksi aloitusta, niin spämmistä ei voi puhua.
Johtopäätökseni on, että avauksen kirjoittaja on pakkoruotsi myönteinen?- en ole ap
Kyllä täällä ainakin vielä eilen oli parikin "pakkoruotsi" ketjua jotka olen nähnyt myös muillakin poliittisilla palstoilla, ovat vissiin vain uudenvuoden yön aikana kadonneet.
Uskonnollista julistusta/massapostitusta edustava viesti sentään vielä löytyy:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9567084
Vissiin tällä palstalla sallitaan uskonnollinen julistus, muttei pakkoruotsi "keskustelua". - olen pa
en ole ap kirjoitti:
Kyllä täällä ainakin vielä eilen oli parikin "pakkoruotsi" ketjua jotka olen nähnyt myös muillakin poliittisilla palstoilla, ovat vissiin vain uudenvuoden yön aikana kadonneet.
Uskonnollista julistusta/massapostitusta edustava viesti sentään vielä löytyy:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9567084
Vissiin tällä palstalla sallitaan uskonnollinen julistus, muttei pakkoruotsi "keskustelua".jäljellä olevat kielipoliittiset avaukset ovat ainakin minusta hyvin asiallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663