Kauppiaiden vanhin ja varmin kikka on: ENNEN ALEA NOSTETAAN 100% TUOTTEEN HINTAA JA SITTEN ALENNETAAN SITÄ 50 %. Prosentit voi vaihdella, mutta periaatteessa näin.
Muistakaa se, ennen kuin hehkutatte saaneenne halvalla alesta. Kauppias ei myy mitään huonolla katteella.
NÄIN SE MENEE, OPPIKAA!!!
3
1042
Vastaukset
- Urpo69
Käsittämätöntä kirjoitusta ilmeisestikin ihmiseltä, joka ei ole koskaan ollut kaupassa töissä tai muuten vain ei tiedä mistään mitään saati sitten ollut yrittäjänä.
- Pekkarinen
Teologian opiskelija, Raija, Ari Suutari, Miika Marin, Ritva Kuitunen ja Miika Marin...nälkä miehen töihin ajaa.
"sossunhoitaja" - Ei hujattu
Kierrän kyllä sen verran ennen alennusmyynnit, että tiedän tasan tarkkaan paljonko tuote on maksanut, joten jos ostan esim. takin 60 % alessa, tiedän saavani siitä 60 %. Olen tänä talvena ostanut pari villakangastakkia alesta, ja olen tosi tyytyväinen hintaan. Syksyllä saa maksaa saman verran jostain H&M:n villakangastakista, nyt sain pari laatutakkia, yhdelle jäi hinnaksi 134,- ja toiselle 91,-.
Saattaa olla, että noinkin toimitaan, mutta jos kiertää paljon kaupoissa, ei ole vaaraa joutua huijatuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213711- 162665
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3792066Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391899- 271731
- 311647
- 321609
- 141277
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121131