Kauppiaiden vanhin ja varmin kikka on: ENNEN ALEA NOSTETAAN 100% TUOTTEEN HINTAA JA SITTEN ALENNETAAN SITÄ 50 %. Prosentit voi vaihdella, mutta periaatteessa näin.
Muistakaa se, ennen kuin hehkutatte saaneenne halvalla alesta. Kauppias ei myy mitään huonolla katteella.
NÄIN SE MENEE, OPPIKAA!!!
3
1054
Vastaukset
- Urpo69
Käsittämätöntä kirjoitusta ilmeisestikin ihmiseltä, joka ei ole koskaan ollut kaupassa töissä tai muuten vain ei tiedä mistään mitään saati sitten ollut yrittäjänä.
- Pekkarinen
Teologian opiskelija, Raija, Ari Suutari, Miika Marin, Ritva Kuitunen ja Miika Marin...nälkä miehen töihin ajaa.
"sossunhoitaja" - Ei hujattu
Kierrän kyllä sen verran ennen alennusmyynnit, että tiedän tasan tarkkaan paljonko tuote on maksanut, joten jos ostan esim. takin 60 % alessa, tiedän saavani siitä 60 %. Olen tänä talvena ostanut pari villakangastakkia alesta, ja olen tosi tyytyväinen hintaan. Syksyllä saa maksaa saman verran jostain H&M:n villakangastakista, nyt sain pari laatutakkia, yhdelle jäi hinnaksi 134,- ja toiselle 91,-.
Saattaa olla, että noinkin toimitaan, mutta jos kiertää paljon kaupoissa, ei ole vaaraa joutua huijatuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110910- 58761
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39707Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71681Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650