Tv:ssä on esitetty nyt joulun aikaan mainioita animaatioita Wallace and Gromit.
Muutama jakso taisi itseltäni jäädä näkemättä, mutta ainakin nämä jaksot tuli katsottua.
Joka sarjan nimeä en muista, mutta ainakin se leipurijakso, se matka kuuhun juustoa hakemaan ja väärät housut.
Wallace ja Gromit on ehdottomasti parhaimpia animaatioita mitä on tv:ssä esitetty.
Wallace ja Gromit animaatio
Savi kaktus
1
405
Vastaukset
- Grollace Wamit
Ei tuosta puutu kuin "Läheltä piti" ja se pitkä elokuva "Kanin kirous"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212979
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922736Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1651710Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2551411- 1081216
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401066Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461007Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32904- 136895
- 43794