Lempäälä++++

Hiihto pirk-lempäälä

Hiihtoreitti pirkkala-linnakorven ylikulunkautta-kulju-hakkari , reitti kohtalaisessa kunnossa pehmee kaitajarvi-kulju osalta , mutta paranee koko ajan.

5

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesäkeiju &

      MInua on ahdistellut eräs lempääläinen ukkomies.kun muistutan häntä että hänellä on vaimokin hän loukkaantuu moisesta.käy oveni takana monta kertaa päivässä......jne.jne.ja tämä ukkomies kun sattuu olemaan vielä ns."""uskovainen"""" ja vaimonsa myös.....että näin Lempäälässä.Tämä minun perässähiihtäjän ei ole enää kovin nuori....on vanhemman puoleinen herrasmies????ja harmaahapsi jo mutta nuorempien naisten perässä vaan jaksaa juosta...tosin vaimonsa autolla:))))))) hauskaa eikö totta*

      • se on

        Vaikka puu on laho, niin oksa on kova.


      • Kevät aurinko... pai
        se on kirjoitti:

        Vaikka puu on laho, niin oksa on kova.

        On se ilo silmälle että on paljon iloisia hiihtäjiä kaikista ikäryhmistä ja sukupuolista .


    • Toivottavasti ei lem

      Näin lempääläläisenä ihmetyttää miten se linnakorven sillan kulkureitti on saatettu noin rumaksi ( ois ollut luonnonkaunis maasto syrjänmetäautotielle ,katsokaa hihtoreitin vierellä oleva pitelemätön maisema ? kun että on leikattu/murskattu ja keinotekoisesti jätemailla täytetään ) ? mikä on lopputulos !
      -Ois ollut kenties järkevämpää jättää ulkoilureitin kannas mikä linnakorven ylittää muuten pitelemättä ainoastaan ylikulun rakentaa ulkoilureitille tulevan teollisuustien takia ?
      Nyt moneen kertaan siirrelllyt maaainekset tulevat veronmaksajille kalliiksi ja ulkoilureitti on ollut jo monta vuotta työmaana ja tulee jatkossakin oleen vuosia työmaana ?
      Alkuperäinen nätti luonnonarvo on hävitetty ,ja tilalle tulee sortuva ja painuva höttömaa jota kunnostetaan vuosia saati maisema-arvojen menetys ?

    • Kiitos urvanta

      Kyseinen hiihtoreitti ollut loistavassa kunnossa ja mikä ilahduttavinta pidetään kunnossa viikonloppuisinkin !
      Erittäin suosittu sen todisti viikonloppuna runsas hiihtäjien määrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe