Suvaitsemattomasti vaaditaan että:
on pakko olla suvaitsevainen, paitsi Presidentin ja poliitikkojen töihin liittyvissä asioissa, niissä ei halpatyövoimaa ja veronkiertoa katsota hyvällä, tai muuten...
"- Politiikka on valintojen tekemistä. Valinnat johtavat erilaisiin sosiaalisiin seurauksiin. Toivon, että näin vaalivuonna erityisesti näistä asioista käydään keskustelua",
luultavasti pitää kuitenkin keskustella suvaitsevasti tai muuten...
On perustettava perustuslaillinen komitea jonka tehtävänä on keksiä keino jolla kansalaiset pakotetaan tahtoon toimia halutusti.
Jotta homma ei menisi naurettavaksi, on pidettävä huoli että "SUomi-brändi"- työryhmän jäsenet jäävätään.
Ihmisten arvostusta rahassa pitää rajoittaa vain erityisryhmiin.
Tuleviin vaaleihin pitää saada vain, hyväksytyllä tavalla ryhdistäyneitä ehdokkaita.
Mellunmäen (Stadi) tulevan Moskeijan tapaan pitää luoda sosiaalisesti ehjä yhteiskunta.
Kaikenlaisia pehmeitä arvoja pitää rahoittaa holtittomasti, paitsi niitä mitä kannattavat turkistarhaajat.
Tupakointia ei saa suvaita, ravintolat pärjätkööt epämääräisillä elintarvikkeilla ja orjapalkoilla,
Yksityisautoilun rajoittamista ja helppoa pysäköintiä pitää, edelleen, jatkaa ja vaikeuttaa.
Kaupunkien keskustat eivät ole niitä varten joilla on rahaa, keskustat pitää varata sosiaalisiin palveluihin.
Taavetissa ja siellä päin, (itääkö se nyt on?) pitää aloittaa Romaniankielen opetus jo peruskouluissa.
Suomen toimintaa EU:ssä, ja EU:n kaikkea toimintaa, pitää suvaita, kaikin tavoin, ja hinnalla millä hyvänsä.
Kantaa ottavien laulujen tuntuisten laulujen sanoittajia pitää tukea jo ennen seuraavia Presidentin vaaleja.
Huumorinkäyttö pitää kieltää, jos sitä ei ole testattu Kiinan ylähuoneessa.
:)
H.
Naisten (ja muunkin) logiikan pakina vuodelle 2011
46
1114
Vastaukset
- muutoksen aika nyt
Eduskunnan ITSE tulee näyttää esimerkkiä, jos suomen talous halutaan taspainottaa, heidän tulee ehdottomasti kohtuullistaa omia palkojaan, on tyhmää kurjistaa köyhää kansanosaa samaan aikaan kun omia palkkojaan nostavat surkeilematta !
Kataiselle terveisiä, kansa tulee päättäjien rahapussille, siellä on oikeesti mistä ottaa, sijoitukset viimesen kymmenen vuoden aikana on ollu senverran tyhmiä, että päättäjät ja kaikki johtajat avustajineen nyt itse ensimmäisenä vastuuseen suomen johtamisesta rahavaikeuksiin!- reiluapeliä#¤%
Siinä enemmistöllä on lupa sortaa vähemmistöä . Tämähän on politiikkan ja demokratian autuus.
Onneksi Kiina ja Venäjä ei vielä ole alentunut moiseen , - saas nähä ....
reiluapeliä#¤% kirjoitti:
Siinä enemmistöllä on lupa sortaa vähemmistöä . Tämähän on politiikkan ja demokratian autuus.
Onneksi Kiina ja Venäjä ei vielä ole alentunut moiseen ,Joku väitti että dmokratia on aikansa eläny, on kuulemma sekavuutta tuottavaa politiikkaa,,,,,,, tiijä häntä,,,,,
laskee palkkojaan tonnilla kuussa, sillä ei elä yksikään vastaanottoasema.
Höpö,Höpö sosiologian maisterit ottavat johtamisesta paljon palkkaa.
Jos Eduskunta pudottaa kahdella tonnilla, sillä rahalla saa aurattua Mannerheimitien (Stadi) lumesta.
Älä höpötä turhia vaan ala ajattelemaan.reiluapeliä#¤% kirjoitti:
Onneksi Kiina ja Venäjä ei vielä ole alentunut moiseen ,se ja sama kuka sortaa, Demokratia tai Diktatuuri?
Heitit pelkkää höttöä, ilman vaihtoehtoa.
Yritä uudelleen.
H.- yritäppäs parempaa
hunksz kirjoitti:
laskee palkkojaan tonnilla kuussa, sillä ei elä yksikään vastaanottoasema.
Höpö,Höpö sosiologian maisterit ottavat johtamisesta paljon palkkaa.
Jos Eduskunta pudottaa kahdella tonnilla, sillä rahalla saa aurattua Mannerheimitien (Stadi) lumesta.
Älä höpötä turhia vaan ala ajattelemaan.mikäs tyhjän höpöttötäjä hunksz oikein on, kaikkitietävä vai ?? ainaki YLIMIELINEN, hah ,,,,hi
yritäppäs parempaa kirjoitti:
mikäs tyhjän höpöttötäjä hunksz oikein on, kaikkitietävä vai ?? ainaki YLIMIELINEN, hah ,,,,hi
perustelujasi.
Haukkumiseen olen jo tottunut.
H.- hymm, mieti....
hunksz kirjoitti:
perustelujasi.
Haukkumiseen olen jo tottunut.
H.---- odota mutta älä pitkästy -----
hymm, mieti.... kirjoitti:
---- odota mutta älä pitkästy -----
kun aloitin palstalla.
Olet perustelijoiden häntäpäässä.
Pashanjauhajien alkupuolella.
H.- paskanjauhaja,,,
hunksz kirjoitti:
kun aloitin palstalla.
Olet perustelijoiden häntäpäässä.
Pashanjauhajien alkupuolella.
H.Minkäs ikänen oletkaa ??
- Isotissinen rva
hunksz kirjoitti:
se ja sama kuka sortaa, Demokratia tai Diktatuuri?
Heitit pelkkää höttöä, ilman vaihtoehtoa.
Yritä uudelleen.
H.Kertoo paljon otsikon tasosta. Kiitos jälleen kerran H.
Olisiko syytä alkaa muutosprosessit omasta itsestämme. Tehkäämme itse kukin uuden vuoden päätös. ....suvaita kaikkien lastujen nousu pinnalle ja ymmärtää, että sakka laskeutuu aina pohjalle ; )
Näin meillä...
Kirkonkylämme kauppatori on juuri muutettu autojen parkkipaikaksi.
Eilen illalla pubissa tupakoitsijoilla ei ollut vaikeuksia hakeutua omaan koppiinsa tupruttelemaan eikä he rajoittaneet myyntiä vaan myyntitiskillä oli jatkuva jono.
Nuoria tuoreita ja turmeltumattomia kasvoja Korven perukoista pyrkii eduskuntaan. Olen jo valinnut ehdokkaani, hän ei ole vanhapatu vaan nuori, innokas ja suvaitsevainen.
Korpi on edistyksen kehto. Täällä turisee zimbabwen kieli sulassa sovussa korven murteen kanssa.vastasit.
Kuvasit vuotta 2011 omalta kannaltasi.
Voi kunpa muutkin.
Vaan tuntuu että 60 ovat henkisesti kuolleita.
Ehkä hyvä niin. Etteivät sotkeudu enää tulevaisuuteen.
H.- .
hunksz kirjoitti:
vastasit.
Voi kunpa muutkin.
H.oppineet valikoiviksi? Eivät enää ole yllytyshulluja?
Eivät syö kaikkea solkkua,mitä tarjotaan. . kirjoitti:
oppineet valikoiviksi? Eivät enää ole yllytyshulluja?
Eivät syö kaikkea solkkua,mitä tarjotaan.ymmärsit.
Senhän he syövät.
Harvat 60 ovat saaneet opiskella.
Ilman omaa syytään he elävät ja kirjoittelevat, tavalla jonka osaavat ja joka ei kaikkeen keskusteluun istu.
Minä en tässä ylpistele, totean vain tapahtuneen.
H.hunksz kirjoitti:
vastasit.
Voi kunpa muutkin.
H.Kuvasin kyllä omia haasteitani, sillä olen oppivainen enkä halua jämähtää paikoilleni.
Nytkin esim. tuossa rinnan menee ketju, jossa sormet valkoisena kalutaan vanhaa luuta, eikä se johda tuon taivaalliseen ; )
Täällä ei ikävä kyllä erikoiset persoonat herätä myötätuntoa, mutta minkäs me sille, näillä mennään.- jokainenihminenonlau
hunksz kirjoitti:
ymmärsit.
Senhän he syövät.
Harvat 60 ovat saaneet opiskella.
Ilman omaa syytään he elävät ja kirjoittelevat, tavalla jonka osaavat ja joka ei kaikkeen keskusteluun istu.
Minä en tässä ylpistele, totean vain tapahtuneen.
H.puhella toisten puutteellisesta koulutustasosta. Onnekseni minulta ei sitä puutu. Mutta, koska sitä ei puutu, en katso, että alkaisin sillä kehuskelemaan.
Tosi rikkaatkaan eivät kehu rahoillaan.
Tähän ikään, jokainen on erikoistunut omalla elämänpolullaan, vaikkei aina jokainen äidinkielen kiemura olekaan hallinnassaan, niin on moni muu asia. jokainenihminenonlau kirjoitti:
puhella toisten puutteellisesta koulutustasosta. Onnekseni minulta ei sitä puutu. Mutta, koska sitä ei puutu, en katso, että alkaisin sillä kehuskelemaan.
Tähän ikään, jokainen on erikoistunut omalla elämänpolullaan, vaikkei aina jokainen äidinkielen kiemura olekaan hallinnassaan, niin on moni muu asia.Ja naivius on jo kaukana.
Hauskaa kuitenkin että pyrit olemaan fiksu ja kohtelias.
Palstoilla kaikki pyrkivät.
Miten lie, monet epäonnistuvat.
Kerrohan minulle missä menin ajatuksissani pieleen?
Onko niin että en olekaan katsellut ympärilleni ja todennut useimpien joutuneen jäämään ilman syvempää koulutusta? Ilman omaa syytään, ehkä siksi että sodan jälkeen eivät kaikki vanhemmat tienanneet kovin paljoa? Mutta tekivät parhaansa.
H.- perskuta...
jokainenihminenonlau kirjoitti:
puhella toisten puutteellisesta koulutustasosta. Onnekseni minulta ei sitä puutu. Mutta, koska sitä ei puutu, en katso, että alkaisin sillä kehuskelemaan.
Tähän ikään, jokainen on erikoistunut omalla elämänpolullaan, vaikkei aina jokainen äidinkielen kiemura olekaan hallinnassaan, niin on moni muu asia.Jos on paljon koulutusta niin hoo soikoon siihen kyllä kuuluu myös kielioppiopinnot! Jos ei äidinkieli kulje oikeaoppisesti, tai edes sinne päin, on turha opinnoillaan kehuskella. Silloin on tyhmä eikä opikaan vaikka kuinka opetettaisiin. Tutkinnon voi kyllä suorittaa tyhmempikin, onhan noita nähty.
korpikirjailija kirjoitti:
Kuvasin kyllä omia haasteitani, sillä olen oppivainen enkä halua jämähtää paikoilleni.
Nytkin esim. tuossa rinnan menee ketju, jossa sormet valkoisena kalutaan vanhaa luuta, eikä se johda tuon taivaalliseen ; )
Täällä ei ikävä kyllä erikoiset persoonat herätä myötätuntoa, mutta minkäs me sille, näillä mennään.mutta uskon että joskus olen minäkin unohtanut kertoa että ajatukseni ovat omiani.
Onneksi en koskaan kirjoita kermavaahtoista höttöä vaan siten että monessa kodissa kynsi kylmenee.
H.perskuta... kirjoitti:
Jos on paljon koulutusta niin hoo soikoon siihen kyllä kuuluu myös kielioppiopinnot! Jos ei äidinkieli kulje oikeaoppisesti, tai edes sinne päin, on turha opinnoillaan kehuskella. Silloin on tyhmä eikä opikaan vaikka kuinka opetettaisiin. Tutkinnon voi kyllä suorittaa tyhmempikin, onhan noita nähty.
tuesta?
Mutta en aloittanut kieliopinnoista vaan kirjoitin herätteitä heille jotka seuraavat mahdollisia muutoksia Suomalaiseen elämänmuotoon.
Kuten ehkä huomasit, vanhuus sortaa ajatuskyvyn.
H.- perskuta...
hunksz kirjoitti:
tuesta?
Mutta en aloittanut kieliopinnoista vaan kirjoitin herätteitä heille jotka seuraavat mahdollisia muutoksia Suomalaiseen elämänmuotoon.
H.kiittämistä. Vastasin tietenkin aika suppeasti nimimerkille jokainenihminenon... enkä oikein jaksanut syventyä sinänsä ansiokkaaseen aloitukseesi. Sorry, toisen kerran sitten.
- t-luupihvi
perskuta... kirjoitti:
Jos on paljon koulutusta niin hoo soikoon siihen kyllä kuuluu myös kielioppiopinnot! Jos ei äidinkieli kulje oikeaoppisesti, tai edes sinne päin, on turha opinnoillaan kehuskella. Silloin on tyhmä eikä opikaan vaikka kuinka opetettaisiin. Tutkinnon voi kyllä suorittaa tyhmempikin, onhan noita nähty.
ajatus perille.
Tarkoitin vaatimattomuuksissani sanoa, että he, jotka osaavat todella, eivät näyki ja ilkeile heille, joilta ehkä jää pilkun jälkeinen välilyönti tekemättä.
Minulla, muuten, oli suomen kieli pääaineena, mutta siitähän on jo tuhat vuotta aikaa.
Ja, meinaatkoos sinä, ettei tänne saa kukaan muu kirjoittaa, kuin äidinkielen täydellisesti taitavat?
Minulle on aina ollut, ja tulee aina olemaan kommentin sisältö tärkein, ei se, miten se on kirjoitettu, ja vielä vähemmän, kuka sen on kirjoittanut.
Vaikka, olen huomannut, täällä on eräitä nuuskijoita, joille on tärkeintä, kuka minkin nicin takana on. - karvanaama..
hunksz kirjoitti:
tuesta?
H.taas mainio esimerkki Sinun suvaitsevaisuudestasi. Se on hiuskarvan levyinen. Ihan omasi on, pidä siitä kiinni.
perskuta... kirjoitti:
Ei se ole koulutustason merkki kuinka kirjoittaa. Lääkärit esim. ei niiden kirjoituksista saa mitään selvää. Pyysin polvekuvauksen jälkeen tk-lääkäriä antamaan lausuntonsa. Alle kymmenen lausetta ja kaikissa ainakin viisi kirjoitusvirhettä. Niin ja nämä minun virheeni, niistä olen saanut korvatillikoita, vaan eipä se minun konsonattejani oikeeseen järjestykseen auta menemään ; )
hunksz kirjoitti:
mutta uskon että joskus olen minäkin unohtanut kertoa että ajatukseni ovat omiani.
Onneksi en koskaan kirjoita kermavaahtoista höttöä vaan siten että monessa kodissa kynsi kylmenee.
H.että ihan omia ovat ajatuksesi.
Niin, olen lukenut jos oikein muistan kuinka muidenkin aloitukset ovat olleetkin sinun ajatuksiasi, jotka on jollain kumman konstilla varastettu sinulta.- pilkun-nuuskia .....
t-luupihvi kirjoitti:
ajatus perille.
Tarkoitin vaatimattomuuksissani sanoa, että he, jotka osaavat todella, eivät näyki ja ilkeile heille, joilta ehkä jää pilkun jälkeinen välilyönti tekemättä.
Minulla, muuten, oli suomen kieli pääaineena, mutta siitähän on jo tuhat vuotta aikaa.
Ja, meinaatkoos sinä, ettei tänne saa kukaan muu kirjoittaa, kuin äidinkielen täydellisesti taitavat?
Minulle on aina ollut, ja tulee aina olemaan kommentin sisältö tärkein, ei se, miten se on kirjoitettu, ja vielä vähemmän, kuka sen on kirjoittanut.
Vaikka, olen huomannut, täällä on eräitä nuuskijoita, joille on tärkeintä, kuka minkin nicin takana on.Muuan tällä palstalla aiheuttaa suurta ihmetystä, takertuessaan oikeinkirjoitus taitoon, pilkut on suorsatan hänen rakkautensa, niistä jaksaa huomattaa vuodesta toiseen, on syntyny epäilys mahdollisesta dementtiasta, menis lääkäriin.
karvanaama.. kirjoitti:
taas mainio esimerkki Sinun suvaitsevaisuudestasi. Se on hiuskarvan levyinen. Ihan omasi on, pidä siitä kiinni.
perustella, ihan ilman mielikuvia.
Mielikuvat ovat niin ihmiskohtaisia.
H.- 1.1947
Niin sakka laskeutuu, juu. Lunta tulee, mutta tulkoon.
Meitä tosiaan yritetään ohjailla jopa ajattelun saati ilmaisun alueilla. Metkaa vaan, kun suvaitsevaisuus kohdistuu pieneen ryhmään, mikä on viime vuosina noussut kuin aallon harjalle. Pitäisi antaa eri mieltä olevien olla rauhassa, kuten ennenkin, vaan ei. Sikäli ajatus kulkee runksin kanssa samoilla linjoilla.
Ollaan sitten keväällä hereillä ja korvat kuulolla. Ajatus kirkkaana, ettei tulla ohjailluksi.
Erilaisuus on hieno juttu, kunhan pysytään kristillisissä arvoissa. On Jumalan huumoria luoda meitä moneksi.
Hyvää, runsasta ja iloista tätä vuotta! pilkun-nuuskia ..... kirjoitti:
Muuan tällä palstalla aiheuttaa suurta ihmetystä, takertuessaan oikeinkirjoitus taitoon, pilkut on suorsatan hänen rakkautensa, niistä jaksaa huomattaa vuodesta toiseen, on syntyny epäilys mahdollisesta dementtiasta, menis lääkäriin.
moitteesi arvoinen.
Pekka Suorsa en, kylläkään ole.
Mäkihyppy on suoraviivaista, huumori taas ei.
Jopa putkiaivot eivät aina kohdista oikein.
H.- 1.1947
perskuta... kirjoitti:
No juu. Paperilla ei tulla fiksuksi, ikävä kyllä. Tiettyä pätevyyttä sillä voi saada, mutta se sydämen sivistys... Olen nähnyt, että elämä kouluttaa ammatteihinkin päteväksi. Osin sitä vahvistaa nuo vale-mitäkin, joita on ilmaantunut. Meillä vaan arvostetaan paperipätevyyttä. Kävin joskus Ruotsissa ja siellä ymmärrettiin ihmisen kykyjen päälle. Hyvä persoona pikakoulutettiin hommiin. Siellä oli myös yhteisöllisyyttä, työtä jaettiin niin, että jokaiselle työpaikka säilyi. Luovuttiin osasta toisen hyväksi. Sitä ominaisuutta kaipaisin meillekin.
korpikirjailija kirjoitti:
että ihan omia ovat ajatuksesi.
Niin, olen lukenut jos oikein muistan kuinka muidenkin aloitukset ovat olleetkin sinun ajatuksiasi, jotka on jollain kumman konstilla varastettu sinulta.on aina paikallaan.
Mutta aina kannattaa miettiä, miksi toisten kirjoituksia lainataan niin hanakasti.
Jotkut, joilla on taito kirjoittaa, ovat hyviä muuntelemaan sanajärjestystä.
H.1.1947 kirjoitti:
No juu. Paperilla ei tulla fiksuksi, ikävä kyllä. Tiettyä pätevyyttä sillä voi saada, mutta se sydämen sivistys... Olen nähnyt, että elämä kouluttaa ammatteihinkin päteväksi. Osin sitä vahvistaa nuo vale-mitäkin, joita on ilmaantunut. Meillä vaan arvostetaan paperipätevyyttä. Kävin joskus Ruotsissa ja siellä ymmärrettiin ihmisen kykyjen päälle. Hyvä persoona pikakoulutettiin hommiin. Siellä oli myös yhteisöllisyyttä, työtä jaettiin niin, että jokaiselle työpaikka säilyi. Luovuttiin osasta toisen hyväksi. Sitä ominaisuutta kaipaisin meillekin.
aikanaan jyrsijä.
Ja siihen aikaan elin jyrsijän elämää.
Myöhemmin kasvoin siitä eroon ja jouduin käyttämään päätäni.
Älä ota tätä loukkauksena, vaan kehoituksena ajatella aloitusta syvemmin.
H.1.1947 kirjoitti:
Niin sakka laskeutuu, juu. Lunta tulee, mutta tulkoon.
Meitä tosiaan yritetään ohjailla jopa ajattelun saati ilmaisun alueilla. Metkaa vaan, kun suvaitsevaisuus kohdistuu pieneen ryhmään, mikä on viime vuosina noussut kuin aallon harjalle. Pitäisi antaa eri mieltä olevien olla rauhassa, kuten ennenkin, vaan ei. Sikäli ajatus kulkee runksin kanssa samoilla linjoilla.
Ollaan sitten keväällä hereillä ja korvat kuulolla. Ajatus kirkkaana, ettei tulla ohjailluksi.
Erilaisuus on hieno juttu, kunhan pysytään kristillisissä arvoissa. On Jumalan huumoria luoda meitä moneksi.
Hyvää, runsasta ja iloista tätä vuotta!hauska huomata että jokunen ajatteleekin.
H.- hymmmm......
hunksz kirjoitti:
on aina paikallaan.
Mutta aina kannattaa miettiä, miksi toisten kirjoituksia lainataan niin hanakasti.
Jotkut, joilla on taito kirjoittaa, ovat hyviä muuntelemaan sanajärjestystä.
H.Oletko tosisaan ?? HAH HAA sait nauramaan, ethän vaan ole hieman luulosairas..... ???
hymmmm...... kirjoitti:
Oletko tosisaan ?? HAH HAA sait nauramaan, ethän vaan ole hieman luulosairas..... ???
"oletko tosissasi", on hyvää Suomea.
Epäilysi Luulosairaudestani voisit määritellä tarkemmin, kait sinulla on siihen hyvä syy?
H.- sama jauhaja ,,,,,
hunksz kirjoitti:
"oletko tosissasi", on hyvää Suomea.
Epäilysi Luulosairaudestani voisit määritellä tarkemmin, kait sinulla on siihen hyvä syy?
H.--- älä viitti, yks ässä sinne sun tänne ei kesää tee ......
oikaset tietenki " yksi " - ystävällisyys on ilo
t-luupihvi kirjoitti:
ajatus perille.
Vaikka, olen huomannut, täällä on eräitä nuuskijoita, joille on tärkeintä, kuka minkin nicin takana on.sitä mieltä, että oikeinkirjoituksesta - se joka siitä jotain ymmärtää - voi päätellä paljonkin kirjoittajan älykkyysosamäärästä ja sitä kautta usein myös sivistystasosta. Ihan sama asiahan nuo kaksi eivät ole.
Sydämen sivistyksen näkee kirjoitusvirheidenkin välistä. Samoin näkee ilkeyden, vaikka teksti olisi kieliopillisesti ja jopa rakenteellisesti kympin arvoinen.
Jos käyttämäni kuntosalin yrittäjä kiletäytyy uusimasta vaosikorttiani niin asia on sillä selvä.
Hänen ei tarvise selittää päätöstään keneelkään.
Kun hän evää pääsyn etniseen vähemmistöryhmään kuuluvalta niin hän saa haasteen oikeuteen!
Samoja esimerkkejä on pilvin pimein.
Leimaantumisen ja jopa haasteen uhalla meidän tulee suvaita vaikka mitä!
Omituisilla on etuoikeuksia, meillä ei enää edes perusoikeuksia.
Seuraava ymmärrettävä ryhmä lienevät eläimiin sekaantujat?
Sehän poistui rikoslaista 1970?samoja latuja kuin minunkin.
Mitä eläimiin tulee niin kävin syömässä Kiinalaisissa 1998 jotain, viimeksi.
SIlloin jo alkoi Hagiksessa (Stadi) kiertämään huhuja, tai no joo, ei ne huhuja olleet.
H.se muuten poistui??
Sehän on eläinrääkkäystä, joka on edelleen rikoslaissa.
Naurettavin pienin tuomioin tosin.minttupuu kirjoitti:
se muuten poistui??
Sehän on eläinrääkkäystä, joka on edelleen rikoslaissa.
Naurettavin pienin tuomioin tosin.keskitytään muniin, jopa ennen munia.
Ja niistä syntyy Coq au vin.
Lampaat taas ovat lempeitä.
H.hunksz kirjoitti:
keskitytään muniin, jopa ennen munia.
Ja niistä syntyy Coq au vin.
Lampaat taas ovat lempeitä.
H.jotka ovat mielestäni typeriä!!
Vahinko, että toisinaan kuulun niihin itekin!
:DD
- nuolen,olen olemassa
Onps kiva ketju. Sai miinustelijatkin liikkeelle. Tai tietty H:n kommentti tarkemmin sanoen. Yllätys oli että heitä onkin tällä palstalla kokonaista neljä, kuvittelin että 2-3 mutta selvähän se että humalassahan se - aina samat !
Teksteistä voi tarkistaa jos sattuu kiinnn... no ei tietenkään. Pökköä pesään vaan. - Jean Pierre Kusela
huoleti. Suomalaiset ja me tämän palstan kirjoittajat erityisesti olemme niin kaukana kaikenlaisesta suvaitsevaisuudesta kuin maa on kuusta. Voit nukkua yösi rauhassa ja vaikka naureskellen, sillä liiallinen suvaitseminen ei tule meitä rasittamaan niin kauan kuin kupeksimme täällä tässä olomuodosssa. Muusta en sitten tiedäkään..,
- 66
On kielisotaa, rotusotaa mutta taloudesta ei ole koska siitä ei kukaan tiedä mitään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211