Ohjainongelma

Ongelmaaaaaaaaa aaaa

Alkuperäinen Dualshock 3-ohjain toiminut vuoden täydellisesti ja nyt sitten alkoi temppuilemaan. Ilman mitään varoitusta akun loppumisesta, ohjain sammui itsestään ja luonnollisesti laitoin sen sitten johtoon latautumaan ja jatkoin pelaamista. Pari kolme tuntia myöhemmin huomasin, että ohjain oli latautunut ja otin johdon irti, ohjain kuitenkin alkoi vilkuttamaan kaikkia neljää valoa, niin kuin se yrittäisi löytää yhteyttä. Mutta kun se vain vilkkuu ja vilkkuu eikä yhdisty konsoliin. Ainut ratkaisu on laittaa johto kiinni uudestaan ja sitten vasta yhdistyy, samalla se lataa akkua taas minuutin ja väittää sen olevan ladattu. Johtoa ei kuitenkaan voi irrottaa. Mikä avuksi?

Toimiihan se ohjain tosiaan johdon päässäkin, mutta mielestäni se ei silloin ole langatonta teknologiaa. Epämukavammaksi asian tekee se, että johto on puolen metrin pituinen...

9

6776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei niin uusi

      kun otat sen johdosta irti ja se vilkuttaa kaikkia valoja, niin painat ps-nappulaa.. pitäis yhdistää.

      • AP­­

        Olen kyllä ja mitään ei tapahdu, vilkkuu vain valot. Googlettelin ja ilmeisesti reset-napin painaminen ohjaimen takaa pitäisi auttaa. Kokeilen jossain vaiheessa.


      • 7fuig9b 8yoiuhijoklh
        AP­­ kirjoitti:

        Olen kyllä ja mitään ei tapahdu, vilkkuu vain valot. Googlettelin ja ilmeisesti reset-napin painaminen ohjaimen takaa pitäisi auttaa. Kokeilen jossain vaiheessa.

        mielenkiintoista että ohjain sammunut akun loppumisen takia ilman varoitusta. Itsellä ainakin näyttää ruudulla varoituksen että akun varaus ohjaimessa on alhainen ja ohjaimessa taitaa vilkkua silloin ledi. Olen aina laittanut välittömästi lataukseen ennenkuin ohjain sammuu eikä yhteysongelmia ole ollut.
        Ehkäpä tuollaisen akun täyskuoleman jälkeen on ohjain resetoitava, kenties jotain langattomalle yhteydelle oleellista häviää muistista akun tyhjennyttyä kokonaan?


      • AP­
        7fuig9b 8yoiuhijoklh kirjoitti:

        mielenkiintoista että ohjain sammunut akun loppumisen takia ilman varoitusta. Itsellä ainakin näyttää ruudulla varoituksen että akun varaus ohjaimessa on alhainen ja ohjaimessa taitaa vilkkua silloin ledi. Olen aina laittanut välittömästi lataukseen ennenkuin ohjain sammuu eikä yhteysongelmia ole ollut.
        Ehkäpä tuollaisen akun täyskuoleman jälkeen on ohjain resetoitava, kenties jotain langattomalle yhteydelle oleellista häviää muistista akun tyhjennyttyä kokonaan?

        En ole ehtinyt kokeilla, raportoin viimeistään huomenna. Mielestäni akku ei edes ollut lopussa, olin juuri pari päivää sitten sen ladannut, enkä ollut pelannut hirvittävästi sen jälkeen. Viimeksi kun tarkistin palkkeja oli vielä kaksi jäljellä. Sen verran mitä googletin, niin sain selville että kyseinen ongelma oli todella yleinen alkuperäisen Sixaxis ohjaimen kanssa (ei siis Dualshock 3). Kumma juttu kuitenkin kerrassaan.


      • AP­
        AP­ kirjoitti:

        En ole ehtinyt kokeilla, raportoin viimeistään huomenna. Mielestäni akku ei edes ollut lopussa, olin juuri pari päivää sitten sen ladannut, enkä ollut pelannut hirvittävästi sen jälkeen. Viimeksi kun tarkistin palkkeja oli vielä kaksi jäljellä. Sen verran mitä googletin, niin sain selville että kyseinen ongelma oli todella yleinen alkuperäisen Sixaxis ohjaimen kanssa (ei siis Dualshock 3). Kumma juttu kuitenkin kerrassaan.

        Ohjain oli ollut yön johdossa kiinni ja käynnistin konsolin ohjaimen PS-napista. Otin johdon irti ja se alkoi toimimaan normaalisti. Eli ei tarvinnut resetoida ohjainta. Katsotaan kauanko kestää.


    • juhana alaranta

      onko sulla toinen ps3 jossain lähellä ettei se vaan yritä yhistää siihen

      • t neropatti

        Pari vuotta vanha aihe, onnea


    • Apua tarvittaisiin

      Moi! Missä on vika jos pelaat CoDia nii vaihtaa välillä asetta tai ampuu vaikka ei paina kyseisiä nappeja (kolmio, R1) ? Olen harkinnut uuden kapulan ostamista. Kiitokset etukäteen sille, joka ratkaisee kyseisen probleman :)

    • Ertyi

      Minulla kun välillä käynnistän ohjaimen se liikkuu koko ajan vaikka en paina mitään nappia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe