PressTv BBC:n paikalle

tiedostava

Turussa on vuodenvaihteessa näkynyt kanavapaikalla 19 BBC:n tilalla PressTv. Siinä näkyy olevan muslimitoimittajia. Domain tunnus yhtiölle on .ir. Se saattaa viitata Iraniin. Tietysti voi olla ennakkoluuloinen, mutta mielestäni sen uutiset ovat laadukkaita. Mielelläni suon maahanmuuttajille näin hyvän TV-kanavan. He voisivat katsoa tätä kanavaa rinnan Yle-uutisten kanssa. En itse ymmärrä kovin hyvin englantia, mutta päättelen paljon toimittajien ilmeistä. Olen 1970-luvun kasvatti. Tunnistan PressTV.ssä tiedostamisen ilmapiirin, 70-luku ei ollut pelkkää kiihkoilua. BBC:n uutistoimittajat välittävät hektistä ilmapiiriä, Presstv:n rauhallinen käsittelytapa miellyttää minua enemmän. Suomessa näkyy ehkä vastaava ero Ylen ja Mtv:n uutisten välillä

1

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkakikkeli2

Vitsit sikseen, kanava ei itselläni tunti sitten enää toimikaan kanavapaikalla 19, vaan se on siirretty 577:lle.

Mitä helvettiä he sekoilevat siellä?!

Press TV on muuten Iranin valtion rahoittama.

Niin, eli Turun Kaapeli-TV on todellakin kussut ja laittanut BBC World Newsin salatuksi kanavaksi. Jostain hassusta Nelonen Sportista ilmoitetaan, että sen lähetykset loppuvat, mutta täysin uudesta kanavasta ei kerrota ja ei kerrota että laitetaan ehkä ainoa kanava mistä ei tule paskaa 24/7 "piiloon"?

Ei helvetti mitä tunarointia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8932
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      180
      3411
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1870
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      79
      1181
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1080
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1075
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1031
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1015
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65