PressTv BBC:n paikalle

tiedostava

Turussa on vuodenvaihteessa näkynyt kanavapaikalla 19 BBC:n tilalla PressTv. Siinä näkyy olevan muslimitoimittajia. Domain tunnus yhtiölle on .ir. Se saattaa viitata Iraniin. Tietysti voi olla ennakkoluuloinen, mutta mielestäni sen uutiset ovat laadukkaita. Mielelläni suon maahanmuuttajille näin hyvän TV-kanavan. He voisivat katsoa tätä kanavaa rinnan Yle-uutisten kanssa. En itse ymmärrä kovin hyvin englantia, mutta päättelen paljon toimittajien ilmeistä. Olen 1970-luvun kasvatti. Tunnistan PressTV.ssä tiedostamisen ilmapiirin, 70-luku ei ollut pelkkää kiihkoilua. BBC:n uutistoimittajat välittävät hektistä ilmapiiriä, Presstv:n rauhallinen käsittelytapa miellyttää minua enemmän. Suomessa näkyy ehkä vastaava ero Ylen ja Mtv:n uutisten välillä

1

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkakikkeli2

      Vitsit sikseen, kanava ei itselläni tunti sitten enää toimikaan kanavapaikalla 19, vaan se on siirretty 577:lle.

      Mitä helvettiä he sekoilevat siellä?!

      Press TV on muuten Iranin valtion rahoittama.

      Niin, eli Turun Kaapeli-TV on todellakin kussut ja laittanut BBC World Newsin salatuksi kanavaksi. Jostain hassusta Nelonen Sportista ilmoitetaan, että sen lähetykset loppuvat, mutta täysin uudesta kanavasta ei kerrota ja ei kerrota että laitetaan ehkä ainoa kanava mistä ei tule paskaa 24/7 "piiloon"?

      Ei helvetti mitä tunarointia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe