autoon uusi akku

blondiinii

mistä saisin hyvällä hinta-laatusuhteella Kotkan alueelta? ja asennettuna.. :)

45

4315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suhari X

Keltakalliolta Keräseltä, kysy Banner akkua.....et pety

• mun valinta tappi

unibull 50500 jotai 100 euroo hyvin on toiminut ainakin mulla

• vaikkapa

neste huttuselta tai seolta, ja eiköhän tuo asennuskin onnistune samalla.

• Aina sieltä

Jylppy akkutuonti myy halvalla ja asentaa samaan hintaan.

• juuri kannata
        Aina sieltä kirjoitti:

Jylpyn suuntaan suunnistaa, jos kohtuuhintaista hyvää akkua etsii, akkutuonnin italialaiset kalsiumakut ei toimi kuin italiassa, täällä pakkasissa niitä on turha autoon laittaa, kokemusta on tältä talvelta. Rämän myymät edulliset exidet taas ei toimi kuin juuri nippanappa takuuajan joka on niissa nykyään 12 kk.
        Ainut järkevä vaihtoehto näkyy tällähetkellä olevan Banner. Jaksaa vääntää mun vanhan dieselinkin käyntiin yli 20 asteen pakkasessa lämmittämättä. Italiaano hyytyi jo - viidessä.

• blondiiniille
        juuri kannata kirjoitti:

Jylpyn suuntaan suunnistaa, jos kohtuuhintaista hyvää akkua etsii, akkutuonnin italialaiset kalsiumakut ei toimi kuin italiassa, täällä pakkasissa niitä on turha autoon laittaa, kokemusta on tältä talvelta. Rämän myymät edulliset exidet taas ei toimi kuin juuri nippanappa takuuajan joka on niissa nykyään 12 kk.
        Ainut järkevä vaihtoehto näkyy tällähetkellä olevan Banner. Jaksaa vääntää mun vanhan dieselinkin käyntiin yli 20 asteen pakkasessa lämmittämättä. Italiaano hyytyi jo - viidessä.

banner unibull 50500 100euroo osta se niin kyllä lähtee

• ja vielä
        blondiiniille kirjoitti:

kerran heh,johan sie meinaat kallista akkua,jolla ei tee mitään.

• vaalealta
        ja vielä kirjoitti:

halvalla hyvä miehikkäläläinen moottorisahan akku.

• hyvin lähtee
        ja vielä kirjoitti:

ollu mitään ongelmii

• Kyllä toimii
        hyvin lähtee kirjoitti:

ollu mitään ongelmii

Olen minäkin ollut tähän saakka aina laakin peli.

• .
        Aina sieltä kirjoitti:

On kallis.

• ei huttuselle enää

On perseestä, ylimielisiä myyjiä.Varsinkin omistajan poika.

• faami
        juuri kannata kirjoitti:

Faamin akku.

• Tappi-Fani
        blondiiniille kirjoitti:

Juuri noin. Ja taas pärjää muutaman vuoden,aivan varmasti.

• Tappi K:lta ostan
        blondiiniille kirjoitti:

"erillaisen" akun kiinnittäminen aiheuttaa huoltokäynnin ja koodauksen.140 euroa poistuu kukkarostasi.
        Joten ole tarkka,että akkusi on juuri se oikea,mikä autoosi kuuluu.
        Lisäksi vaihto ei ole enää niin yksinkertainen juttu kun 70 luvulla.

Tällä kaikella tarkoitan sitä,että se halvin hyllystä napattu voi tulla yllättävän kalliiksi.

• Sakemanni.
        Tappi K:lta ostan kirjoitti:

"erillaisen" akun kiinnittäminen aiheuttaa huoltokäynnin ja koodauksen.140 euroa poistuu kukkarostasi.
        Joten ole tarkka,että akkusi on juuri se oikea,mikä autoosi kuuluu.
        Lisäksi vaihto ei ole enää niin yksinkertainen juttu kun 70 luvulla.

Tällä kaikella tarkoitan sitä,että se halvin hyllystä napattu voi tulla yllättävän kalliiksi.

100 110 kalliiksi tuli koodaukset ,radiot, kaikki päin.....

• Vielä on virtaa
        Sakemanni. kirjoitti:

100 110 kalliiksi tuli koodaukset ,radiot, kaikki päin.....

Kun nyt nämä nykyautot tarvitsee "jatkuvan virran" ettei turhia lisätöitä tulisi, niin lienee syytä suunnitella vaihto etukäteen tai viedä ihan ammattilaisille.
        Lienee siis syytä syöttää virtaa kokoaika myös vaihdonaikana napoihin, niin ei tule jänniteetöntätilaa jonka jälkeen päästään koodausrituaaleihin.

• Näin on
        ei huttuselle enää kirjoitti:

On perseestä, ylimielisiä myyjiä.Varsinkin omistajan poika.

Akkutuonnissa on ollut halvimmat akut kun neuvottelee hinnan. Ei ole välistä vetäjiä kun tuo itse maahan ja muut on jälleen myyjiä ja rovikat päällä usealta. Akkutuonti voi siirtää pikkusen edullisuuutta asiakkallekin.

• Huarala
        Näin on kirjoitti:

Akkutuonnissa on ollut halvimmat akut kun neuvottelee hinnan. Ei ole välistä vetäjiä kun tuo itse maahan ja muut on jälleen myyjiä ja rovikat päällä usealta. Akkutuonti voi siirtää pikkusen edullisuuutta asiakkallekin.

AUTO-SUNI akku maksoi Skodaani 165e asennus 65e ja vituiksihan sekin meni....sähköt on temppuillu sen jälkeen...

• Akkukauppias
        Vielä on virtaa kirjoitti:

Kun nyt nämä nykyautot tarvitsee "jatkuvan virran" ettei turhia lisätöitä tulisi, niin lienee syytä suunnitella vaihto etukäteen tai viedä ihan ammattilaisille.
        Lienee siis syytä syöttää virtaa kokoaika myös vaihdonaikana napoihin, niin ei tule jänniteetöntätilaa jonka jälkeen päästään koodausrituaaleihin.

Juuri noin.

• Kallis on
        Huarala kirjoitti:

AUTO-SUNI akku maksoi Skodaani 165e asennus 65e ja vituiksihan sekin meni....sähköt on temppuillu sen jälkeen...

Jo on kallis akku Sunilla kun kyseessä on vain henkilöauton akku ja ampeeritunneltaan ei voi olla iso, ei mahdu telineeseen. Kysyin varaosamaailmasta isompaa diiseliautoon akkua. Kotimainen vartan akku 95 ah tinkimätön hinta oli 150 E ja se ei mahdu Skodaan ja skodan akku on oltava alle sata euroa mielestäni, joku mainosti. että semmoinen lähtöhinta 57 E alkaen ja vielä asennus 67 E Sunilla, tosi törkee 165 E akun päälle.

• vag vag vag
        Kallis on kirjoitti:

Jo on kallis akku Sunilla kun kyseessä on vain henkilöauton akku ja ampeeritunneltaan ei voi olla iso, ei mahdu telineeseen. Kysyin varaosamaailmasta isompaa diiseliautoon akkua. Kotimainen vartan akku 95 ah tinkimätön hinta oli 150 E ja se ei mahdu Skodaan ja skodan akku on oltava alle sata euroa mielestäni, joku mainosti. että semmoinen lähtöhinta 57 E alkaen ja vielä asennus 67 E Sunilla, tosi törkee 165 E akun päälle.

mä vaihdoin juuri ton banner 50500 akun seon kyllä tarkoitettu dieseliin mutta kun otin sen muovilaatikon veke niin hyvin kävi ja todellakin nyt lähtee eikä ollu mitää koodauksii eikä sähköongelmii

• halvemmallakin saa..
        Huarala kirjoitti:

Ettei vaan auto-suni nyt niinku ota hiukka liikaa akun vaihdosta hintaa, hyvä että toit asian julki tänne, tietää toiset autoilijat kiertää sunin sitten kauempaa jos on akku huolia.

• ei ole kotimainen
        Kallis on kirjoitti:

johtuen siitä, ettei suomessa valmisteta akkuja, ei ole valmistettu enää vuosiin. Huomattava osa Varta-akuista tehdään puolassa ja tsekeissä. Exide on siinä mielessä suomalaissukuinen, että akkuteollisuus kun lopetti, sen koneet myytiin puolaan ja polakit aloittivat niillä akkutuotannon tehtaassa josta nykyisin exidet ovat peräisin.

• uni bull
        ei ole kotimainen kirjoitti:

johtuen siitä, ettei suomessa valmisteta akkuja, ei ole valmistettu enää vuosiin. Huomattava osa Varta-akuista tehdään puolassa ja tsekeissä. Exide on siinä mielessä suomalaissukuinen, että akkuteollisuus kun lopetti, sen koneet myytiin puolaan ja polakit aloittivat niillä akkutuotannon tehtaassa josta nykyisin exidet ovat peräisin.

vartasta ei oo kokemusta eiks toi faam oo joku halpisjutska mallia"ei suomeen" banner on hyvä muistaakseni itävaltalainen mutta mulla noi on aina toimineet

• Auraa käytän
        ei ole kotimainen kirjoitti:

Puolaan meni myös Turun Sinappi.

• Liikaa puhetta
        halvemmallakin saa.. kirjoitti:

Ettei vaan auto-suni nyt niinku ota hiukka liikaa akun vaihdosta hintaa, hyvä että toit asian julki tänne, tietää toiset autoilijat kiertää sunin sitten kauempaa jos on akku huolia.

http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/906078/37

Varmasti toimii !!!
        Hinta 84,90 €

• amis vuodelta 66

• amis vuodelta 74
        amis vuodelta 66 kirjoitti:

Mutta se asennus. Etpä taida poika tietää,mitä toimenpiteitä se nykyautoon asennettaessa vaatii.

No kuule kyllä poika tietää, ei tarvitse kuin hiukan luovuutta.
        Mietippä sitä tai vie autosi merkkikorjaamoon.

• paskapuheita täällä
        amis vuodelta 66 kirjoitti:

Mutta se asennus. Etpä taida poika tietää,mitä toimenpiteitä se nykyautoon asennettaessa vaatii.

Kyllä on paska auto jos menee sekaisin akun vaihdosta, ei voi muuta sanoa. Omassa 2v vanhassa Bemarissa on kaikki mahdolliset sähkövimpaimet. Itse vaihdoin akun. Vanha irti ja uusi kiinni. Ei kovin haastava suoritus.

• faami
        uni bull kirjoitti:

vartasta ei oo kokemusta eiks toi faam oo joku halpisjutska mallia"ei suomeen" banner on hyvä muistaakseni itävaltalainen mutta mulla noi on aina toimineet

Oli testi voittaja ja top kolmessa akku testeissä.Banner perseestä.

• .
        Näin on kirjoitti:

Kalliit akut ja ihan outoja lämpimien maiden ilmastossa toimivia vain.

• kysyyyyy
        . kirjoitti:

Kalliit akut ja ihan outoja lämpimien maiden ilmastossa toimivia vain.

mihin päädyit?

• olette uusavuttomia
        Vielä on virtaa kirjoitti:

Kuules sen *jatkuvan virran* pysyy järkkäämään ihan kotikonstein :)

• eiikinäpemarii

Paska akku on sitten bemarissakin jos 2v:n jlk pitää jo vaihtaa

• Te ja teidän banner

Mulla on ollut Bochin akku jo viidettä vuotta, kohta vaihtoon uusi Boch

• asentan äiti

Bosch- akku on hyvä.
      Ja Hackmanin haarukat sekä vientikunnan munat.

• Batteristi

Bosch ei tee itse yhtään akkua. Bosch on banner valkoisilla kuorilla ja boschin etiketillä. Euroopassa ei ole enää kun muutama akkutehdas ja ne tekevät tilauksesta asiakkaan haluamalla merkillä akkuja.

• savonia-haarukka

mä oon kyllä ostanu prismasta noita puurilan munia ne on hyvii ja kun maksan ne vihreellä kortilla saan bonuksen lisäksi 0.5%maksutapaedun

• 1952-1952
        savonia-haarukka kirjoitti:

mä oon kyllä ostanu prismasta noita puurilan munia ne on hyvii ja kun maksan ne vihreellä kortilla saan bonuksen lisäksi 0.5%maksutapaedun

onks ne niitä joissa joissain on paskaakin. tuli kerran paha vatsatauti siks vaan varotan

• sakemanni5

Bosch akut ovat persiist' , het uutuuttaan hukkas virtansa. en osta ik'n' kyseist' ja varta samaa lafkaa... banner tai exide seuraavaks!.

• RallimiesKujala

Aja Jylpylle:

* Syö Rämällä
        * Aja tienpäässä olevaan akkuliikkeeseen, 15min kuluttua sinulla on autossasi uusi akku asennettuna. Ota SALAMA tai Banner.

• Spedex

Pari vuotta sitten ostin akun Jylpyltä, en muista firman nimeä, asennettuna noin 80 €.

• uusiakku

Akkukeskus jylpyllä, tavisauton Duracell-akku vaihtoineen 100 euroa

• leo-laddare

Akkukeskuksesta 62 Ah:n perusakku asennus autoon oli 70 €.

Löytyiskö sieltä myös kaukosäätimeen AAAA pattereita (4 x A), kun mistään kaupoista ei löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3763
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      32
      2179
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2074
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1542
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1443
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1172
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1133
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe