Tietääkö joku mahtuuko libero night comfort large naiselle? Olen 62kg ja painorajahan vaipassa on 60kg. Kärsin äkillisestä virtsaamisentarpeesta ja nyt joitakin kertoja rakko on tyhjentynyt housuun tahtomatta... Olisi edes jonkinlainen hätäsuoja, ettei kaikki lorottaisi alle. Ja halvempikin olisi, kuin kalliit aikuisille suunnatut vaipat. Mutta miten paljon vaippa imee?
Auttakaa joku, tässä menee hermot! Lääkäriin olen menossa, ajan sain "vuosien" päähän...
hätäapua
hätäapua
1
778
Vastaukset 1
- Kastelija
Saa hankittua ainakin tarjoustalosta ( muistaakseni abri housuvaippoja).Imukyky hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541