18-vuotias nuori nainen etsii sähköposti-kavereita. Joille voi puhuu kaikesta, olen masentunut yms. turhaa paskaa. Mitään itsemurha tms. vinkkejä, neuvoja en kaipaa/jakele. Siis että ihan ajatuksia vaihdeltaisiin kuulumisista lähtien ja muutenkin. Olen yksinäinen. Pidän musiikista, kynttilöistä, tärkeistä ihmisistä ja eläimistä (varsinkin kissat)jne... En esittele itseäni enempää, jos jotain kiinnotaa niin laittakaa s-postia. :-)
Iälläsi, sukupuolellasi, sairauksillasi, millään ei ole väliä. Mutta olisi sinänsä kiva vaikka suunnilleen samanikäisestä saada s-postikaveri. Mutta ei sen niin väliä lopuksi ole. MITÄÄN muuta en siis sitten hae kuin s-postikaveria. Tai ei sitä tiedä mihin se sitten ajan myötä kehittyy, ystävyydeksi ehkä... mutta en mitään seksiseuraa tms.!!
Mukavaa olisi, jos joku toinen mielenterveydellisistä häiriöistä (esim. masennus) vastailisi, voitaisiin tukea toisiamme yhdessä ja koittaa päästä kohti parempaa. :-)
Rohkeasti vain postia osoitteeseen [email protected]
Sähköpostikavereita!
2
422
Vastaukset
- sarri
minä etsin sähköpostikaveita länsi-suomesta tai kauempaakin ikä 29-34 tai vanhempikin saa olla minä olen kehitysvammainen minä asun länsisuomessa minuun saa tutustua vaikka olen varattu monella on kesäloma mutta silti kirjoitelkaa sähköpostia minulle rohkeasti vain postia osoitteeseen sari.korvenaho @ com kesäterveisin sari 29v
- sarri
vastaa minun sähköpostiin joka on tässä seuraavaksi minä haluan olla sinun ystävä rohkeasti vain säh köpostia [email protected] haluan tämän viestin lähettää [email protected] hyvää uutta vuotta toivoo sari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808