Hei, Mersu C180 sport vm 1993 - uskaltaako sitä uutta bensaa laittaa tankkiin? Pikkuisen epävarma olen...
uusi bensa C180-Mersuun
4
776
Vastaukset
- jotain tietoa
Käypä kurkkaamassa ihan 'sylttytehtaalla' eli www.mercedes-benz.fi. Siellä sanotaan mm. seuraavaa:
"E10 soveltuu bensiinikäyttöisiin Mercedes-Benz henkilöautoihin vuoden 1990 malleista lähtien. Poikkeuksina ovat AMG-mallit sekä ensimmäisen sukupolven suoraruiskutteiset bensiinimallit C 200 CGI (W203) ja CLK 200 CGI (C209). Mainittuja CGI-malleja ei ole koskaan myyty uutena Suomessa, mutta käytettyinä niitä on tuotu maahan." - MeseC180Kompressor
uudella 95/10 bensalla ja alussa mainitulla autolla (vm.2003) yli 4000km vakionopeussäätimen kanssa samaa sallittua nopeutta kuin ennen "bensauudistusta" ja näyttää mittaritaulussa oleva kulutusnäyttö 0,5l/100km tai enemmän kuin ennen entisellä 95 bensiinillä.
Elikä kulutus on lisääntynyt yli 7%, ja useimmilla bensa asemilla 98 bensiini on vain 3% kalliimpaa joten taidanpa alkaa käyttämään sitä jos vain Mersun ohjeet sallii 98 bensan käytön.
Lieneekö muilla merkeillä sama asia havaittu että kulutus lisääntyisi noinkin paljon.
Taitaa olla taas suomessa mennyt pieleen tuo vihertävä uudistus? kun kulutus lisääntyy niin saasteet myös lisääntyy joten olikohan uudistuksesta mitään hyötyä kenellekään?- MÄ JA ......
eikös se nyt ole selvää että kaikki ilmastomuutos ,(verot ymmm)ja luontoystävällisyys,on kansan kusettamista,joku käärii voitot .seuratkaa esim kierrätys pisteitten tyhjennystä....kaikki samaan autoon,eri lokeroon,kipataan samaan kasaan.....ja kansa maksaa vuosimaksuja......HERÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Myös C180mese
MÄ JA ...... kirjoitti:
eikös se nyt ole selvää että kaikki ilmastomuutos ,(verot ymmm)ja luontoystävällisyys,on kansan kusettamista,joku käärii voitot .seuratkaa esim kierrätys pisteitten tyhjennystä....kaikki samaan autoon,eri lokeroon,kipataan samaan kasaan.....ja kansa maksaa vuosimaksuja......HERÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄ
meitä suomessa valtaa pitävät "kusevat silmään" koska ovat niin pitkiä.
Ketähän sinne päättäjiksi saataisiin ja miten, jotta he muistaisi ja ymmärtäisi ketä varten he ovat siellä ja kenen maksamilla palkoilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381