Onko paikka tuttu? Saako kyseisestä paikasta isompiakin kuin 50 euron vippejä? Ainakin www-sivujen mukaan isompia vippeä myönnetään. Olen tosin vipannut ko.paikasta kaksi kertaa ja minulle on myönnetty molemmilla kerroilla vain 50 euron vippi. Vaikka maksoin ensimmäisen vippini ajoissa takaisin.
pikavippikone/Suomen takuulaina
11
1653
Vastaukset
- 5+4
montako kertaa teille pitää sanoa että jättäkää nämä paskapaikat ja lainatkaa tunnetuilta yrityksiltä joilta saa 200 euroa ekalainana. Nämä viidenkympin paikat on pikkupaikkoja joilla ei ole rahaa kun paskapaperiin.
Jokaisesta pienlainayhdistyksen paikasta saa ekana vähintään tuon 200 e.- ainalaina1
lainatessa, kun ei tarvitse maksaa parkkisakkoja
- 3+9(=12)
Sain satkun. Ehkä sitä kannattaa kokeilla niiden 50:n euron vippien jälkeen.
- ääsert
hain 400 e, ja he tarjosivat 50 e. Voi vittu mikä paikka. Nykyään kaikista paikoista saa vähintään 200 e ekalainana. En voi suositella tätä paikkaa kellekkään. Vitun tekstarirahastaja !!!
- conartui1
takuulaina
- Kova Kari
On se helvettiä, kun ei saa vähintään 300 euroa lainaa. Eihän sitä lainaa tietty takaisin makseta, mutta silti. Se on vaan niin väärin, että joutuu hakeen 50 euron lainaa, minkä jättää maksamatta, kun oikeesti voisi hakea 5000 euron lainaa ja haistattaa takaisin maksulle. Miksi meit pikavippaajia sorsitaan?
- loan offer
Hyvää päivää,
Olen yksityinen rahaa lainanantaja, annan erilaisia lainoja kaikille Arvoisat asiakkaat. Mitä tahansa laina tarpeet ovat suuria tai pieniä, henkilökohtaisia tai asuntolainasta, olen valmis keskustelemaan kanssanne siitä, miten voin vastata tarpeisiisi. Tarjoan sekä pitkän että lyhyen kutsutaan lainaa edullisella korolla, ja tämä laina tarjous on ehdottomasti rehellisiä ihmisiä, jotka ovat Jumalan pelossa ja ovat valmiita maksamaan lainan sovitun ja säädetyn ajan, eikä juosta karkuun rahani. Jos olet kiinnostunut lainaa, sinun tarvitsee vain minuun yhteyttä sähköpostitse osoitteessa [email protected]
- tet66666
www.lainahaku.fi uusi paikka, vanhat jutut
- 8+12
Ennen saa valtiolta veturin täältä 200 euroa! Aivan paska paikka!!!!!!
- 4+6
hain 300 ja tarjottiin 50, ihme paikka
- vippaajat
itse olen aina käyttänyt pikavippivelhon vertailua kun haen lainaa. http://www.pikavippivelho.com/suomen-pikavipit-vertailussa/ sieltä löytyy kaikki luotettavat pikavippifirmat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831