Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hypospadia

huolestunut äiti

Hei,onko kenenkään pojalle tehty hypospadian korjausleikkausta?missä tehtiin?miten pitkään olitte sairaalassa?miten toipui leikkauksesta?ym..haluaisin lukea muiden tarinoita kyseisestä asiasta,itse olemme menossa viikon päästä tähän leikkaukseen ja jännittää/pelottaa aika paljon,lapsi on 1v ja lievä hypospadia kyseessä.netistä olen lukenut paljon epäonnistuneita tapauksia,alkaa tuntumaan että onko kenelläkään onnistunut hyvin tuo toimenpide ja ylipäätään hyviä kokemuksia tuosta.kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!

3

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKP

      Hei! Meidän pojalle tehtiin ensimmäinen hypospadialeikkaus (vaikea) lastenklinikalla marraskuussa.
      Kaikki meni hyvin ja poika voi hyvin. Nyt odotellaan toista leikkausta joka pitäisi olla joskus keväällä. Itse en ole kuullut yhtään epäonnistunutta leikkausta. Sairaalassa oloaika toki tuntui pitkältä ja raskaalta (10 päivää) ja pojallamme on vaikea hypospadia. mutta jälkeenpäin ajateltuna kaikki meni hienosti. tottakai meitäkin jännitti ja pelotti ennen leikkausta, mutta ammattilaisia ne lääkärit on. Tsemppiä teille ja hyvää joulua.

      • JKP

        Katsoin väärin tuon lähettämäsi kysymyksen päivämäärän. Taitaa olla leikkaus jo tehty. Mutta toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.


      • hypospadia.fi
        JKP kirjoitti:

        Katsoin väärin tuon lähettämäsi kysymyksen päivämäärän. Taitaa olla leikkaus jo tehty. Mutta toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.

        Hei!

        Tiedoksi kaikille, että hypospadian ja epispadian vertaistukiryhmäksi on perustettu oma keskustelufoorumi osoitteeseen:

        http://www.hypospadia.fi

        Toivomme että ne joita asia koskettaa liittyvät yhteisöömme, jotta kaikki mahdollinen tieto ja vertaistuki olisi saatavana yhdessä paikassa.

        terv. hypospadia.fi ylläpito


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe