Hei,onko kenenkään pojalle tehty hypospadian korjausleikkausta?missä tehtiin?miten pitkään olitte sairaalassa?miten toipui leikkauksesta?ym..haluaisin lukea muiden tarinoita kyseisestä asiasta,itse olemme menossa viikon päästä tähän leikkaukseen ja jännittää/pelottaa aika paljon,lapsi on 1v ja lievä hypospadia kyseessä.netistä olen lukenut paljon epäonnistuneita tapauksia,alkaa tuntumaan että onko kenelläkään onnistunut hyvin tuo toimenpide ja ylipäätään hyviä kokemuksia tuosta.kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!
hypospadia
3
1582
Vastaukset
- JKP
Hei! Meidän pojalle tehtiin ensimmäinen hypospadialeikkaus (vaikea) lastenklinikalla marraskuussa.
Kaikki meni hyvin ja poika voi hyvin. Nyt odotellaan toista leikkausta joka pitäisi olla joskus keväällä. Itse en ole kuullut yhtään epäonnistunutta leikkausta. Sairaalassa oloaika toki tuntui pitkältä ja raskaalta (10 päivää) ja pojallamme on vaikea hypospadia. mutta jälkeenpäin ajateltuna kaikki meni hienosti. tottakai meitäkin jännitti ja pelotti ennen leikkausta, mutta ammattilaisia ne lääkärit on. Tsemppiä teille ja hyvää joulua.- JKP
Katsoin väärin tuon lähettämäsi kysymyksen päivämäärän. Taitaa olla leikkaus jo tehty. Mutta toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.
- hypospadia.fi
JKP kirjoitti:
Katsoin väärin tuon lähettämäsi kysymyksen päivämäärän. Taitaa olla leikkaus jo tehty. Mutta toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.
Hei!
Tiedoksi kaikille, että hypospadian ja epispadian vertaistukiryhmäksi on perustettu oma keskustelufoorumi osoitteeseen:
http://www.hypospadia.fi
Toivomme että ne joita asia koskettaa liittyvät yhteisöömme, jotta kaikki mahdollinen tieto ja vertaistuki olisi saatavana yhdessä paikassa.
terv. hypospadia.fi ylläpito
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886150Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3095478Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk553419Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123185Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211670Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1851162