Pulleat purjeet!

B75

Janina Frostell ym keskusteluihin kantaa ottaen...
Miehistä valtaosa rakastaa suuria rintoja, eikä siinä nyt ole mitään ihmeteltävää. Ihannerinnat ovat suuret, terhakat, pyöreät... Eräs ystäväni(mies) kuvaili ihannerintojaan "mahdollisimman suuret, mutta mahdollisimman pienet nännit". Hänen naisystävänsä rinnat taas ovat sanalla sanoen olemattomat. Mitä tästä opimme? Tottakai miehet himoitsevat suuria rintoja, mutta loppujen lopuksi rinnat eivät ole itse tarkoitus. Rintani eivät ole mitenkään suuret, mutta jokainen ne nähnyt mies on rakastunut ensi silmäyksellä:)

20

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvi

niihän se tietysti niinku naiset kuolaa esim. bradbitin perään mut se minua ottaa aivoon että naiset haukkuu.sanotaan et mullapas on rinnat mut liekö sitte muuta...

• akka

kukaan ukkokaan niin tyhmä on, että rakastuu tissien takia?;) Taidat itse katsella peilissä väärään paikkaan. Ilmeisesti miehiä on sitten sulla enemmänkin? Nooh, kyllä rakkaudessa on muut jutut kuin tisulit, vai mitä.Ehkä se kuului niin; miehet ovat kaikki pitäneet minun 75B:sta? Sama juttu tisseilläkin, kaikki kaunis on katoavaista ja mitä sitten jää?

• ukko

sitten, minusta paras on mahtava peräsin.Onkos sulla sitä B75? Taisitpa tarjotaa ittees kaverille jonka eukolla on A:t? Onnistuikos?

• B75
        ukko kirjoitti:

sitten, minusta paras on mahtava peräsin.Onkos sulla sitä B75? Taisitpa tarjotaa ittees kaverille jonka eukolla on A:t? Onnistuikos?

tarkoitin, että miehet ehkä unelmoivat suurista rinnoista, mutta rakastavat pienempiäkin! Minun rintani on nähnyt tasan 3 miestä... Jokainen rakastui niihin, olivathan ne ainoat siinä huoneessa. Loukkasit aika pahasti, ukko. En ole mikään itseääntyrkyttävä huora...

• B75

Tarkoitinkin, että rakkaus ei katso rintojen kokoon-unelmat harvemmin kohtaavat todellisuuden. Rintani olen näyttänyt 3 miehelle..ja olen 21, joten älä tee minusta huoraa!

• D-80
        B75 kirjoitti:

tarkoitin, että miehet ehkä unelmoivat suurista rinnoista, mutta rakastavat pienempiäkin! Minun rintani on nähnyt tasan 3 miestä... Jokainen rakastui niihin, olivathan ne ainoat siinä huoneessa. Loukkasit aika pahasti, ukko. En ole mikään itseääntyrkyttävä huora...

Vai rakastui ne het ensi silmäyksellä SUN tisseihis! Jaa'a kuinkahan pöhönäs ne oli? Ja tietty ne rakastaa just sillähetkellä sua sun rintojas jos ne tietää saavansa!!! Ja itte kumminki kaiken aikaa ylistät " ihania ja aika suuria " rintojas vaikka sillä ei oo väliä mimmoset ne on!?! Koittaa ny päättää mitä mieltä on!!!!

• B75
        D-80 kirjoitti:

Vai rakastui ne het ensi silmäyksellä SUN tisseihis! Jaa'a kuinkahan pöhönäs ne oli? Ja tietty ne rakastaa just sillähetkellä sua sun rintojas jos ne tietää saavansa!!! Ja itte kumminki kaiken aikaa ylistät " ihania ja aika suuria " rintojas vaikka sillä ei oo väliä mimmoset ne on!?! Koittaa ny päättää mitä mieltä on!!!!

Kyllä, he rakastuivat MUN rintoihini, vaikka eivät olleet pöhnässäkään. Johtuu ehkä siitä, että he rakastivat minua...ja yksi heistä rakastaa yhä. Eivätkä kaikki niistä edes saaneet. Minulla on moraali, vaikka sinulla ei sitä olisikaan. Tissit ovat silti tainneet nousta sinulle päähän (vaikka epäilemättä rintasi ovat kyllä laskeutuneet jo navan kohdalle), mutta suotakoon se anteeksi sinulle.Kaikilla ei voi olla suuria rintoja, ja onneksi minulla ei ole D-kuppia, haluan terhakat rinnat, en mitään hiekkapusseja. Ymmärrä jo, miehet unelmoivat rinnoista, joita ei ole olemassakaan (suurista terhakoista yms) mutta rakastavat silti pienempiäkin, kunhan ne ovat kiinni naisessa, joka on ihana! Ja sisäisesti kaunis, voisin lisätä. Olin ehkä ilkeä sinulle, mutta nyt vaaka on tasan...ei, ei sittenkään, johdat yhä rinnanmitalla...

• nauru pidentää ikää...
        B75 kirjoitti:

Kyllä, he rakastuivat MUN rintoihini, vaikka eivät olleet pöhnässäkään. Johtuu ehkä siitä, että he rakastivat minua...ja yksi heistä rakastaa yhä. Eivätkä kaikki niistä edes saaneet. Minulla on moraali, vaikka sinulla ei sitä olisikaan. Tissit ovat silti tainneet nousta sinulle päähän (vaikka epäilemättä rintasi ovat kyllä laskeutuneet jo navan kohdalle), mutta suotakoon se anteeksi sinulle.Kaikilla ei voi olla suuria rintoja, ja onneksi minulla ei ole D-kuppia, haluan terhakat rinnat, en mitään hiekkapusseja. Ymmärrä jo, miehet unelmoivat rinnoista, joita ei ole olemassakaan (suurista terhakoista yms) mutta rakastavat silti pienempiäkin, kunhan ne ovat kiinni naisessa, joka on ihana! Ja sisäisesti kaunis, voisin lisätä. Olin ehkä ilkeä sinulle, mutta nyt vaaka on tasan...ei, ei sittenkään, johdat yhä rinnanmitalla...

Camoon hei, lisää vähän loogisuutta juttuihis.Mikä parasta olet saanut monenlaista palautetta ja osaat ottaa ne tod. vastaan. Innolla jäämme odottelemaan painajaisesi kehittymistä.

• Mies 25
        D-80 kirjoitti:

Vaikutat melko katkeralta ihmiseltä (olisiko syynä kenties kateus, epäonnistuneet ihmissuhteet vai mikä?), ainakin sellaisen asian voi lukea rivien välistä. Uskoisin, että haluaisit ne sirot, mutta mukavankokoiset B75 kokoiset rinnat omien -kuten eräs tällä sivulla esiintynyt kirjoittaja sanoi kuvaavasti- "hiekkasäkkiesi" sijaan. Ja kaikkihan me tiedämme, että rinnat ovat rasvakudosta, joten voin vai kuvitella millaisen vartalon jatkeena sinun "tisusi" ovat.... Kirjoitin tämän puolustaakseni tämän keskustelun aloittajaa, jota sinä(kieltämättä hyvin lapsellisella tavalla) halvensit. Uskon täysin, että miehet keille tämä nainen on näyttäytynyt ihastuivat hänen kokonaisuuteensa, hurmos tuskin johtui siitä tiedosta, että "pian saa".
        P.S Luulisi, että tuollaisista D-kupin tisseistä on jo haittaakin! ja naiset, jotka pitävät itseään seksikkäinä ja luulevat että kaikki miehet rakastuvat automaattisesti heidän rintoihinsa, ovat meidän miesten mielestä aika naurettavia.... Luulisi sinunkin ymmärtävän.

• D-80
        B75 kirjoitti:

mä voisin sut voittaa rinnanmitalla ku ne roikkuu polvis...? ;o)

• isot, pienet, isot, pienet...
        B75 kirjoitti:

Eivät kaikki isommat rinnat ole mitään polvissa roikkuvia, velttoja hiekasäkkejä! Olen ite jo kolmikymppinen, rintani ovat kokoa D85, ja yhä kauniit. Älä siis yleistä. Muuten olen samaa mieltä kanssasi siitä, että jotkut miehet tykkäävät pienemmistä ja jotkut suuremmista - makuasiahan se on. Ja sitä paitsi sekä pienissä että isoissa on omat etunsa ja haittansa. Ja eihän pienirintainen nainen voi sille mitään, etteivät ne kasva suuremmiksi, samoin me isorintaiset emme saa niitä luonnollisin keinoin pienemmäksi vaikka mitä tekisimme. Kaikilla se painon pudottaminenkaan ei nimittäin tepsi. Joten ollaan vaan kaikki luonnollisia, kauniita naisia omine rintoinemme! Hyvää jatkoa sinulle.

• B75
        Mies 25 kirjoitti:

Vaikutat melko katkeralta ihmiseltä (olisiko syynä kenties kateus, epäonnistuneet ihmissuhteet vai mikä?), ainakin sellaisen asian voi lukea rivien välistä. Uskoisin, että haluaisit ne sirot, mutta mukavankokoiset B75 kokoiset rinnat omien -kuten eräs tällä sivulla esiintynyt kirjoittaja sanoi kuvaavasti- "hiekkasäkkiesi" sijaan. Ja kaikkihan me tiedämme, että rinnat ovat rasvakudosta, joten voin vai kuvitella millaisen vartalon jatkeena sinun "tisusi" ovat.... Kirjoitin tämän puolustaakseni tämän keskustelun aloittajaa, jota sinä(kieltämättä hyvin lapsellisella tavalla) halvensit. Uskon täysin, että miehet keille tämä nainen on näyttäytynyt ihastuivat hänen kokonaisuuteensa, hurmos tuskin johtui siitä tiedosta, että "pian saa".
        P.S Luulisi, että tuollaisista D-kupin tisseistä on jo haittaakin! ja naiset, jotka pitävät itseään seksikkäinä ja luulevat että kaikki miehet rakastuvat automaattisesti heidän rintoihinsa, ovat meidän miesten mielestä aika naurettavia.... Luulisi sinunkin ymmärtävän.

Tämä nyt on jo aikansa elänyt keskustelu, mutta halusin kuitenkin kiittää sinua..oli kovin masentava huomata, että leimauduin oitis halvaksi yrittäessäni nähdä vartalossani hyviä puolia ja todistaa muillekin pienirintaisille, että pienikin on kaunista. Mutta yleinen totuushan onkin, että miehet ovat mukavampia ja ymmärtäväisempiä kuin naiset. Kiitos siis sinulle, ihana mies!

• hahah
        B75 kirjoitti:

Tämä nyt on jo aikansa elänyt keskustelu, mutta halusin kuitenkin kiittää sinua..oli kovin masentava huomata, että leimauduin oitis halvaksi yrittäessäni nähdä vartalossani hyviä puolia ja todistaa muillekin pienirintaisille, että pienikin on kaunista. Mutta yleinen totuushan onkin, että miehet ovat mukavampia ja ymmärtäväisempiä kuin naiset. Kiitos siis sinulle, ihana mies!

taas sinä horahdit, jäit kiinni! ihanaaa mieesss, ei mulla niitä oo ku kolme ollu ja.......Hah Hah, please älä selitä enempää!!!

• B75
        hahah kirjoitti:

taas sinä horahdit, jäit kiinni! ihanaaa mieesss, ei mulla niitä oo ku kolme ollu ja.......Hah Hah, please älä selitä enempää!!!

Kiitos beibe, mutta voitko tosiaan uskoa, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä? Tuo mies oli ystävällinen, älä sinä ota stressiä siitä. MINULLA on terve, ihana ihmissuhde ja minua rakastetaan. Jos sinua häiritsee se, että kiitän jotakin herrasmiestä, jonka mielipiteestä pidin, niin sinulla on, kulta, ongelma...pidä se mielessäsi. Jos nimitän häntä "ihanaksi mieheksi" ei se tarkoita, että haluaisin edes koskaan nähdä häntä,saatikka rakastella. Tämä ei ole mikään deitti.net, enkä minä hae seikkailua, vaan haluan ainoastaan kertoa mielipiteeni. Miksi olet noin katkera? Elämähän on ihanaa..minulle ainakin.

• kärmes

Että isot rinnat miellyttävät mutta jotain rajaa kuitenkin. Ainakaan minua ei mitkään hirveät lollot kiinnosta. Parempi vähän pienemmät ja terhakkaammat.
      Kyllä itsekin katselen aluksi naisen rintojen kokoa mutta eipä se mihinkään vaikuta. Kyllä se kokonaisuus on tärkein ja tarkoitan tällä myös muutakin kuin ulkoisia asioita.

• B70

Eeeeei pidä paikkaansa ollenkaan. Mikäli minä nyt oikein olen ymmärtänyt, kun näitä silikonijuttuja olen lehdistä lukenut, (tutkimuksia ja miesten adresseja luomurintojen puolesta ym.) niin asia on niin, että miehet eivät pidä silikoneista. Ja Frostellilla ON silikonit. Toiseksi jos rakastaa suuria rintoja, niin melko epätodennäköistä on löytää nainen, jolla on sellaiset ja vielä pystyt ja terhakat, että kyllä se niin on, että maan vetovoima tekee tehtävänsä ja melko nuorena vielä. Siispä pienemmät jos terhakat.

• täh?

tähä, onks sulla joku kanta siihen,et onks miehisen kalleuden koolla välii??Useimpien naisten mielest on. Onks sul? Uskallatkos ottaa kantaa?

• B75

Niinpä, ainahan sanotaan ettei sillä ole väliä, eikä sillä sinänsä olekaan väliä, mutta mielestäni penis ei saa olla liian pitkä, se aiheuttaa tietyissä asennoissa kipua, ihannemitta penikselle on mielestäni 15-16cm, sillä pidempi satuttaa. Poikaystäväni kanssa siitä on kehittynyt pienoinen ongelmakin, vaikka hänen peniksensä ei ole mikään yli 20centtinen...mutta lähellä, ja siinä ongelma onkin:)

• mau!
        B75 kirjoitti:

Niinpä, ainahan sanotaan ettei sillä ole väliä, eikä sillä sinänsä olekaan väliä, mutta mielestäni penis ei saa olla liian pitkä, se aiheuttaa tietyissä asennoissa kipua, ihannemitta penikselle on mielestäni 15-16cm, sillä pidempi satuttaa. Poikaystäväni kanssa siitä on kehittynyt pienoinen ongelmakin, vaikka hänen peniksensä ei ole mikään yli 20centtinen...mutta lähellä, ja siinä ongelma onkin:)

sanotaan, että jos nenää kaivaa sormella se ei tunnu miltään mutta jos kutittaa heinällä niin heti tuntuu...

• A

olemme saaneet eniten lukijoita, vau hienoa jatketaan väittelyjä samaan malliin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      436
      2420
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2199
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1445
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1119
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      61
      1038
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1012
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      895
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      888
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      849
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      835
    Aihe