65-vuotias vl-nainen kuoli tapaturmaisesti uutena vuotena Haapavieskan rauhanyhdistyksellä.
Nainen osallistui linnan yrkällä järjestettyyn seuratilaisuuteen ja sen jälkeiseen hoitokokoukseen uudenvuoden aattona. Yrkän ovet lukittiin aattoiltana seitsemän maissa ja saman tien lämpökin katkaistiin. Nainen jäi lukkojen taakse hoitokokoustiloihin. Ry:n vahtimestari löysi hänet sunnuntaina.
- Vahtimestari löysi hänet istumasta rappusilla aamulla, kertoo Päivänies-Extra. Nainen oli tuolloin vielä hengissä. Hän oli kuitenkin niin pahasti kylmettynyt, ettei hänen henkeään pystytty pelastamaan. Lämpötila hoitokokoustiloissa oli hyytävä koko viikonlopun ajan.
65-vuotias vl-nainen oli tuttu vieras seuroissa. Lievää vakavammista hoitokokousharhoista kärsinyt 65-vuotias vl-nainen asui aivan seurapaikan naapurissa.
Päivämies-Extran mukaan seurapaikalta olisi ollut mahdollista päästä ulos esimerkiksi ikkunoiden kautta, mutta tunnollisena uskovaisena vl-nainen ei rohjennut rikkoa Jumalan valtakunnan maallista omaisuutta.
- Jos hän olisi tiennyt, että hengenhädässä rauhanyhdistyksen talon ikkunatkin saa rikkoa, hänen henkensä olisi pelastunut, kertoo Päivänies-Extra. - Lohdullisinta tässä on, että edesmennyt kuolemassaan pääsi vanhurskasten lepoon, päättää Päivänies-Extra.
Vl-nainen
paleltui kuoliaaksi!
3
596
Vastaukset
- miksi ovi lukossa?
alistava usko,
- ihme, laiminlyönti
poliisi?
- tämä on sii-
onin sisäinen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755614Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52372Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41605Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211300Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127875