Moro,
Mitä ihmettä on tapahtumassa, kun rapumies on sekoitamassa jouskarin(naisen) pään sekaisin.
Jouskari ei ymmmärrä miksi rapumies viihtyy jouskarinaisen seurassa.
Jouskarinainen on kyllä jotenkin otettu, mutta varovainen ja ihastuu kun rapumies on niin söpö ja yrittää jouskarin kanssa höpötellä huumoria. Rapumies yritää olla iloinen tai oikeestaan hän onkin iloinen iloisen jouskarinaisen kanssa. Rapumies on kuitenkin hieman "ujo" tai varovainen ja saa jouskarin miettimään "miltä tuo rapumies maistuisi"
Aikaa kuluu ja kumpikin miettii elämää mitä elämä tuo tukllenssaan.
Käääk!!! kumpikin tajuaa, että rapumies on varattu!!! ja jouskarinainen on taas yksin.
T. Lonely Sagittarius
Rapumies saa jouskarin pään sekaisin
2
565
Vastaukset
- Avautuminen!
Tarjoan kiitosta!
Kiitos kaikille, jotka oli plussanut tämä aiheen.
Sama rapu-mies lähestyy jouskaria ja jouskari on ihmessään miksi??? rapumies vain viihtyy jouskarin luona, mutta miksi?
Jouskari yrittää vain estää rapumiestä, koska rapumiehellä on jo oma käpysydän.
T. Lonely Sagittarius - Avautuminen!
Missäs onkaan rapu-miehen sormus???
Hän viihtyy vieläkin jouskarin lähellä ja jouskari on tarkkaillut hänen vasenta kättään ja yllätys!!! sormus on poissa!!!
Mies on kuitenkin vielä asumassa hänen vaimonsa kanssa, joten ei välttämättä avioerosta ole kyse, kun sormus puuttuu.
T. Lonely Sagittarius
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184231Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691