Shit Shop

John Heikkilä-Paran.

olen kuullut huhuja että kouvolaan on tulossa shit shop joka on etelä-amerikassa jo kova sana!
sieltä saa pakastettua paskaa jolla voi sitten pilailla miten huvittaa. on lehmän paskaa, koiran paskaa, undulaatin paskaa, norsun paskaa, kamelin paskaa ja jopa into-kiina ihmisten paskaa... kaikenlaista paskaa.
Shit Shopissa ei muuten haise! Olen itse todennut tämän kun kävin ystäväni kanssa Etelä- Amerikassa Buenos Airesissa shoppailemassa ko. liikkeessä. Paikan omistaja on mukava heppu, nimeltään Alfred Barkley. Häneltä on tulossa kirja eri kakkalajikkeista ja miten niitä voidaan hyödyntää. Mielenkiintoinen varmasti.
Finnmatkojen kautta on helppoa huvia matkustaa käymään ja onhan siellä muutakin mielenkiintoista, mutta erityisesti Shit Shop on viehättävä ja humoristinen kokemus!
Oletteko muuten nähneet koskaan Häntä-Apinoiden paskaa tai Gibbonien tai peräti Kierteishäntä-apinoiden paskaa? oli todella mielenkiintoista tunnustella pussia jossa näiden paskaa oli. Se ei haissut tietenkään pussin sisältä.
Shit Shopista ostettu paskahan on siis pakaste ja sehän tulee sulattaa jos haluaa haistella sitä tms.
Kukapa paskaa haistelisi, mutta kyllä esim. kaukaiselle sukulaiselle on hienoa lähettää tällainen lahja esim vaikkapa tundrapeuran paskaa. Itselläni on kaukainen serkku, joka asustelee Himalajalla ja ajattelin hänelle lähettää tällaisen paketin ja odotan että välimme tulevat näin kuntoon, sillä ne ovat olleet jo pitkään erittäin huonot tiettyjen asioiden vuoksi. Shit Shop ei ole halpa paikkakaan, mutta sieltä saa niin paljon paskaa niin monen eläinlajin, jopa hyönteislajin kakkimana, ettei ole ihmekään että se ihmisiä kiinnostaa.
Ostin muuten sieltä myös (culicidae heimo) sääsken ulostetta. Tarkoituksenani on tehdä siitä näytelmä, sillä toimin opettajana kesäisin Ruotsissa Götanmaalla ja jatkokoulutan itseäni myös, olen perehtynyt mm. hyönteisoppiin. Arkeologia on ystäväni ala ja hän hankkikin Shit Shopissa dinosauruksen esihistoriallisen paskapökäleen, joka maksoi tuhottomasti.

Kuka muuten tietää pitävätkö huhut paikkansa että meille tänne Kouvolaan olisi tulossa tämä mahtava liike?

11

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouvolanomistaja.

      Luin ensimmäisen lauseen ja lopetin.

      Sinä, arvoisa kirjoittaja, olet syy miksi vihaan Kouvolaa ja sen vajaaälyisiä ihmisiä.

      Painu vittuun Kouvolastani.

    • Shit happens

      Haiskahtaa ihan Kouvolan elinkeinotoimen hankkeelta. Kyllä huhussa varmasti on perää, porukka on varmaan jo Kiinassa haistelemassa mahdollisuuksia. Perästä kuuluu minä sanon...

    • Jaakko-Teppo

      Paras puulaaki paskalle Pohjois-Euroopan markkinoille: Suomi24:n Yleistä Kouvolasta -palsta. Vain sieltä voi saada näin paskaa settiä.

    • kutseetinmies

      Vanhalle meijerille tulee. Avajaiset lienee huhtikuun alussa.

    • kakkaa pyllyssä

      Vieläkö tämä pystyssä?

    • Anonyymi

      näkyypi olevan

    • Anonyymi

      Minne tämä kauppa katosi, kun ei ole enää puoti ollut auki varmaan kahteen vuoteen?

      • Anonyymi

        UPM Kymille siirtyi toiminta. Sieltä saa kylmälehdon, flipperin ja kurren ripulipaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UPM Kymille siirtyi toiminta. Sieltä saa kylmälehdon, flipperin ja kurren ripulipaskaa.

        Baarikärpänen surisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarikärpänen surisee.

        Ilmeisesti surisee sun korvien välissä kuivassa sahajauhossa. 🤡🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti surisee sun korvien välissä kuivassa sahajauhossa. 🤡🤡🤡

        Älä ota enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe