POIKAYSTÄVÄNI HALUAA MUN PISSAAVAN!

showertime11112

ollaan seurusteltu yli vuosi ja hän paljasti jokin aika sitten, että fantasiansa on nähdä minun kusevan. Ei housuun tai päälleen tai mitään niin kinkyä vaan toivoo minun pissaavan avoimesti suihkussa.

Tiedän, että tällä palstalla on aiempiakin pissakeskusteluja, mutta itse olen vähän hämmentynyt enkä osaa oikein suhtautua asiaan. Siis tottakai sanoin poikaystävälleni, että voisin toteuttaa tämän fantasian jossain vaiheessa spontaanisti (nojoo ei se kusihätä niin spontaanisti tule!).

Itse olen aina ajatellut olevani valmis kaikkeen vähän villimpäänkin seksikokeiluun, mutta ikinä ei ole mielessäni käynyt mikään kakka/pissajutut, ne oikeasti etovat minua enkä olisi uskonut, että poikaystävälläni on tällaisia ajatuksia. Luulin, että olisin valmis tällaisiin tilanteisiin,koska olen niin aktiivinen sängyssä! Nyt haluan tietää kaksi asiaa. Ensinnäkin, miten fantasian ja fetissin erottaa toisistaan? Onko tämä vain poikaystäväni pikku haave joka kiihottaa hetken vai voiko hänelle kehittyä tästä tarve, jota joudun alkaa toteuttamaan lähes joka seksiaktin aikana? En tiedä pystynkö olemaan henkisestikään valmis kusemaan joka kerta.
Ja toinen juttu: pelkään myös, että hän ei pidäkään koko jutusta koska todellisuudessa tilanne onkin kamala. mietin vain miten hän reagoisi hajuun ja kaikkeen!

Toivon, että saisin rohkaisevia kommentteja ja kokemuksen rintaääniä, mutta vastatkaa nyt edes jotain tähän, tämä on aika uutta mulle!

33

15050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joumään tsikaakoo

      moro pissaa naamalle vaan kyl se tykkää ps. vitsi oli oma keksimä

    • pisut

      Kokeileminen kannattaa aina.

      Meidän malli on se, että sillointällöin pissaamme kaksin suihkussa ollessamme. Vaimo pissaa usein naamalleni, mutta en juo kusta. Itse olen taas muutaman kerran pissannut vaimon pilluun sekä persukseen.

      Tuo viimeisin on melko kivaa, mutta hankalaa toteuttaa, nimittäin kovalla mulkula kuseminen on tosi vaikeaa. Kannattaa kuitenkin yrittää niin, että ensin tyónnetään kalu pyllyyn ja sitten kannattaa yrittää olla ja ajatella muita asioita, että mulkku vetäytyy vähän. Sitten vain lasketaan pissat sisään ja kun se on tehty, niin siitä on hyvä alkaa panemaan laukeamiseen saakka.. Tuntuu kuulemma vaimostakin oikein hyvältä. Kun kalun vetää pois reiästä, niin sitten onkin sitten kiire pöntölle. Jos haluat kuisata vaimoasi hieman, niin työnnä pyllyyn anustappi ainakin vielä 10 minuutiksi ja nuole vaikka pillua sillä välillä kun hän kuivatelee....

      Mitään jokapäiväistä tuosta ei ole tullut, mutta ehkä pari kertaa vuodessa teemme jotain tuon typpistä.

    • HV

      Kyseessähän voi olla vain ihan tavallinen uteliaisuus, miltä kyseinen toimitus näyttää. Eli en välttämättä pitäisi tuota mitenkään fetissinä ainakaan vielä. Täytyy toki sanoa samaan yhteyteen, että samainen toimitus kiinnostaa minua itseäni myös, siis nähdä. Ainakin omalta kohdaltani voin vakuuttaa, että kyseessä ei ole mikään fetissi vaan ihan puhdas uteliaisuus nähdä, kuinka se pissa lorahtaa häpyhuulten välistä todellisuudessa. Sillä tokihan etsivä netistä löytää, mutta se on kuitenkin aivan eri asia todellisuudessa. Jos kyseessä olisin minä niin toivoisin, että suostuisit tuohon, sillä se toki olisi kiinnostavaa nähdä ja tokihan se kiihottaakin. Ethän sinä siinä mitään menetä ja jos pelkäät, että hänellä olisi fetissi kyseiseen niin kysy häneltä, tai kokeille niin näet mitä seuraa. Puhumalla selviää...
      Kerro toki mihin tulokseen tulit ja miten kävi...

      • HV

        Eilen tosiaan vastasin, että netistä kyllä etsivä löytää ja näinhän siinä kävi. Vieläpä tältä sivustolta linkki.
        http://www.submityourtapes.com/videos/30340/college-toilet.html?utm_source=easygals&utm_medium=network1&utm_campaign=mike
        Voitte vaikka tällä aloittaa, niin selviää, millaisella linja poikaystäväsi on. onko kyseessä uteliaisuus vai ihan fetissi. Omasta mielestä kun pätkää katsoin hetken matkaa, niin täytyy sanoa, että uteliaisuus sai vastauksen, mutta eihän tuokaan toki live esitystä voita. Ethän siinä muuta kuin yhden vessassa käynnin menetä. Mutta tuolla videolla voitte kokeilla, miltä näyttä...


      • showertime11112
        HV kirjoitti:

        Eilen tosiaan vastasin, että netistä kyllä etsivä löytää ja näinhän siinä kävi. Vieläpä tältä sivustolta linkki.
        http://www.submityourtapes.com/videos/30340/college-toilet.html?utm_source=easygals&utm_medium=network1&utm_campaign=mike
        Voitte vaikka tällä aloittaa, niin selviää, millaisella linja poikaystäväsi on. onko kyseessä uteliaisuus vai ihan fetissi. Omasta mielestä kun pätkää katsoin hetken matkaa, niin täytyy sanoa, että uteliaisuus sai vastauksen, mutta eihän tuokaan toki live esitystä voita. Ethän siinä muuta kuin yhden vessassa käynnin menetä. Mutta tuolla videolla voitte kokeilla, miltä näyttä...

        Olen tullut siihen tulokseen, että aion toteuttaa jutun. Niinkuin sanottu, eihän se minulta mitään vaadi. Ja jos ei tykkää niin mitäs pyysi sitä! :D Eikä se mikään iso askel ole, sillä hän on monesti vieressä kun katselee minun pissaavan normaalisti vessassa.

        Mutta tuosta videosta on kyllä pakko sanoa, että se on mielestäni todella kuvottava. Etenkin kun en muutenkaan saa mitään kiksejä näistä kusijutuista niin tuo on turn off: nainen on mummoksi pukeutunut, karvoitus siivoton ja kuvassa vilahtaa vielä kuukauttissidekin. Ja se kusi valahti jotenkin kamalannäköisesti sen puskan läpi. Eli anteeksi nyt vain, mutta tuosta videosta ei ole yhtään apua minulle!:D


      • Piikinki
        showertime11112 kirjoitti:

        Olen tullut siihen tulokseen, että aion toteuttaa jutun. Niinkuin sanottu, eihän se minulta mitään vaadi. Ja jos ei tykkää niin mitäs pyysi sitä! :D Eikä se mikään iso askel ole, sillä hän on monesti vieressä kun katselee minun pissaavan normaalisti vessassa.

        Mutta tuosta videosta on kyllä pakko sanoa, että se on mielestäni todella kuvottava. Etenkin kun en muutenkaan saa mitään kiksejä näistä kusijutuista niin tuo on turn off: nainen on mummoksi pukeutunut, karvoitus siivoton ja kuvassa vilahtaa vielä kuukauttissidekin. Ja se kusi valahti jotenkin kamalannäköisesti sen puskan läpi. Eli anteeksi nyt vain, mutta tuosta videosta ei ole yhtään apua minulle!:D

        > voiko hänelle kehittyä tästä tarve, jota joudun alkaa toteuttamaan lähes joka seksiaktin aikana?

        Tuo vaatii jo sen, että kundikaverillas olisi taipumusta pakkomieltymyksiin ja olisit sinä sen jo huomannut, jos hänellä tällästä taipumusta olisi.

        Itselläni on vähän vastaava fetissi, vaimo on toteutellut siihen liittyviä fantasioita muutamankin kerran, mutta useimmiten meillä silti ihan tavallista seksiä on. Sitten kun on rajumpaa, niin sitten on rajumpaa, mutta ei fetissi-ihmisillä sekään pakollista ole.

        Joillakin toki on, mutta tosiaan, sitten puhutaan jo pakkomielteistä ja ne kaipaavat jo terapiaa, koska ei syytkään ole enää seksuaalisia, vaikka seuraukset ovatkin.


      • annappa pissin tulla
        Piikinki kirjoitti:

        > voiko hänelle kehittyä tästä tarve, jota joudun alkaa toteuttamaan lähes joka seksiaktin aikana?

        Tuo vaatii jo sen, että kundikaverillas olisi taipumusta pakkomieltymyksiin ja olisit sinä sen jo huomannut, jos hänellä tällästä taipumusta olisi.

        Itselläni on vähän vastaava fetissi, vaimo on toteutellut siihen liittyviä fantasioita muutamankin kerran, mutta useimmiten meillä silti ihan tavallista seksiä on. Sitten kun on rajumpaa, niin sitten on rajumpaa, mutta ei fetissi-ihmisillä sekään pakollista ole.

        Joillakin toki on, mutta tosiaan, sitten puhutaan jo pakkomielteistä ja ne kaipaavat jo terapiaa, koska ei syytkään ole enää seksuaalisia, vaikka seuraukset ovatkin.

        Mikä tuossa nyt ihmeellistä on? Onko ainut "normaali ihmisten juttu" seksi lauantaina saunaillan jälkeen, hoitaa hommat lähetyssaarnaajassa...voi vain onko sekin PERVOA(muotisana)???????????


      • HV
        showertime11112 kirjoitti:

        Olen tullut siihen tulokseen, että aion toteuttaa jutun. Niinkuin sanottu, eihän se minulta mitään vaadi. Ja jos ei tykkää niin mitäs pyysi sitä! :D Eikä se mikään iso askel ole, sillä hän on monesti vieressä kun katselee minun pissaavan normaalisti vessassa.

        Mutta tuosta videosta on kyllä pakko sanoa, että se on mielestäni todella kuvottava. Etenkin kun en muutenkaan saa mitään kiksejä näistä kusijutuista niin tuo on turn off: nainen on mummoksi pukeutunut, karvoitus siivoton ja kuvassa vilahtaa vielä kuukauttissidekin. Ja se kusi valahti jotenkin kamalannäköisesti sen puskan läpi. Eli anteeksi nyt vain, mutta tuosta videosta ei ole yhtään apua minulle!:D

        Tuo on toki mukava kuula, että aiot toteuttaa tuon hänen toiveensa. Videosta sen verran, että tarkoitushan oli lähinnä näyttä, että kaikkea löytyy nykyään netistä. Itsekään en pitänyt tuosta pätkästä, mutta kyllä sillä nopeasti saa fetissin testattua mieheltä. Tosin videon naisista on sanottava, että eihän kaikilla ole ajeltu karvoitus, niin kuin mahdollisesti sinulla. Mutta kuten sanoin livenä tilanne on toinen, eihän tuo video siihen vastausta anna. Jos sinulla on siistitty alapää niin tuleehan se pissa sieltä eritavalla ja tokihan siihen vaikuttaa myös alapään muoto. Kerro kuinka kävi kun toteutit hänen toiveensa ja mitä mieltä hän oli ja oliko se niin kauheaa. Tosiaan askel on pieni nykytilanteestasi, joten rohkeasti vaan toteuttamaan niin saat vastauksen, mutta usko, että kyseessä on fantasia nähdä toimitus, eikä fetissi.


      • jepjep6769
        showertime11112 kirjoitti:

        Olen tullut siihen tulokseen, että aion toteuttaa jutun. Niinkuin sanottu, eihän se minulta mitään vaadi. Ja jos ei tykkää niin mitäs pyysi sitä! :D Eikä se mikään iso askel ole, sillä hän on monesti vieressä kun katselee minun pissaavan normaalisti vessassa.

        Mutta tuosta videosta on kyllä pakko sanoa, että se on mielestäni todella kuvottava. Etenkin kun en muutenkaan saa mitään kiksejä näistä kusijutuista niin tuo on turn off: nainen on mummoksi pukeutunut, karvoitus siivoton ja kuvassa vilahtaa vielä kuukauttissidekin. Ja se kusi valahti jotenkin kamalannäköisesti sen puskan läpi. Eli anteeksi nyt vain, mutta tuosta videosta ei ole yhtään apua minulle!:D

        Mulle kävi kans noin. Olen todella aktiivinen ja tykkään rajusta seksistä, mutta pissajutut tuntuivat aivan kamalalta ajatukselta.

        Miesystäväni pyysi että pissaan hänen päälleen.

        Tein sen ensin suihkussa ja sitten mökillä ruohikolla. Mies makasi allani ja istuin naaman päälle ja annoin pissan tulla, mutta sitten mieheni nieli kaiken. Meinasin oksentaa. No nyt teen sen silloin tällöin mutta KOSKAAN en suostu sihen että pissaisime samaan astiaan ja sitten joisimme siitä. YÄK

        Mieheni on tehnyt entisensä kanssa niin - mutta tässä menee mun rajani.


      • ryybss
        jepjep6769 kirjoitti:

        Mulle kävi kans noin. Olen todella aktiivinen ja tykkään rajusta seksistä, mutta pissajutut tuntuivat aivan kamalalta ajatukselta.

        Miesystäväni pyysi että pissaan hänen päälleen.

        Tein sen ensin suihkussa ja sitten mökillä ruohikolla. Mies makasi allani ja istuin naaman päälle ja annoin pissan tulla, mutta sitten mieheni nieli kaiken. Meinasin oksentaa. No nyt teen sen silloin tällöin mutta KOSKAAN en suostu sihen että pissaisime samaan astiaan ja sitten joisimme siitä. YÄK

        Mieheni on tehnyt entisensä kanssa niin - mutta tässä menee mun rajani.

        no niinhä se kuuluuki juoda :) itsekin juon aina kaiken vaikka maistuisikin joskus vähän pahemmalta.. naisen kusta ei voita mikään :P ja iso NAM! pissatkaa lisää!


      • grossshit
        ryybss kirjoitti:

        no niinhä se kuuluuki juoda :) itsekin juon aina kaiken vaikka maistuisikin joskus vähän pahemmalta.. naisen kusta ei voita mikään :P ja iso NAM! pissatkaa lisää!

        just just...trolli... hirvee ajatus tosin :x


    • .......

      Kerro ihmeessä millaisiin irstailuihin tilanne ajautui...

      • 32vmies.

        kyseessä varmaan taas joku teinipariskunta "pariskunta" hah hah..

        tämä on ihan aikuisten palsta, eli ei koske sua parikymppinen pissiliisa.


      • HV
        32vmies. kirjoitti:

        kyseessä varmaan taas joku teinipariskunta "pariskunta" hah hah..

        tämä on ihan aikuisten palsta, eli ei koske sua parikymppinen pissiliisa.

        Joko olet ehtinyt toteuttamaan poikaystäväsi haaveen? Miten tilanne kehittyi? oliko kyseessä vain puhdas uteliaisuus, vai jotain muutakin?


    • HV

      Kuinka teidän pissauksessa kävi, kun ei ole mitään kuulunut? Millainen tilanne oli?

    • Goldenshower

      Psssssssssssssss ssssss lorolilaaaaaaaa.....

    • katie m

      Ensinnäkin: tärkeintä on, että tiedostat haluatko vai etkö.- herättääkö ajatus sinussa vähääkään kiinnostusta, herättääkö se kenties vastenmielisyyden tunteita vai onko asia täysin yhdentekevä. Jos vastaat ensimmäiseen vaihtoehtoon kyllä, niin siitä vaan. Kolmannessa vaihtoehdossa neuvoisin tekemään kielteisen päätöksen kuten tietysti toisessakin. Kolmannessa siksi, että jos asialla ei ole sinulle merkitystä, eli voit tehdä sen ihan huoletta hänen mielikseen, niin asiasta voi silti kehittyä sinulle suuri harmi. Puhun kokemuksesta, sillä joskus 20 vuotta sitten tapasin erään miehen jolla oli tämä pissafetissi. Hän ei aluksi uskaltanut puhua minulle siitä, - pelkäsi kuulemma että jätän hänet jos hän kertoo "erään asian"... Tietenkin tulin uteliaaksi ja halusin tietää mistä on kysymys. Ajattelin että eihän tuo nyt niin paha juttu ole. Mutta asia alkoi häiritsemään minua todenteolla, kun hän röyhkein elein tuli aina vessaan perässäni, ja kun aloin laittamaan oven lukkoon, hän oli tosi vihainen ja kysyi miksi tein niin. Olimme kerran tuttavamme mökillä ja siellä oli vanha "puusee". Istuessani reiällä ja pissatessani kuulin alhaalta outoa rapinaa, ja kun katsoin niin mies seisoi paskan seassa muovikassi päässä ja antoi kusen ropista päälleen. Muovikassiin hän oli tehnyt silmänreiät. Tämä toistui joka kerta kun menin asioilleni. Hän tuntui oikein odottavan koska menen huussiin. Minulle tuli sitten se isompi asiakin, ja tuntui tosi nololta ajatukselta alkaa väsäämään hänen nähtensä. Ihmeekseni häntä ei siellä alhaalla näkynyt, mutta juuri kun huokaisin helpotuksesta, huomasin hänen tirkistelevän huussin seinän rakosista puuhiani. En pystynyt tekemään mitään, ja jouduin pidättelemään, ja sain mahani kipeäksi. Sisälle mentyäni hän mulkoili minua oudosti. Tilanne alkoi ahdistamaan minua todella. Kysyin häneltä kuinka usein hän ajattelee noita vessa-asioita, niin hän vastasi että joka hetki, paitsi silloin kun laittaa ruokaa! Tämä nyt oli ääritapaus, eikä verrannollinen yhteisymmärryksessä sillointällöin tehtyihin leikkeihin, mutta kerroimpahan vaan oman kokemukseni. Lopetin suhteen aika pian tämän miehen kanssa. Tämä kertomani ei ollut ainoa syy siihen, vaikka hänen tapansa harrastaa kyseistä puuhaa olikin röyhkeä ja häikäilemätön. Hän oli luonteeltaan epämiellyttävä. Määräilevä, ilkeä, ylimielinen, manipuloiva, ym. Hän luuli että alistun hänen orjakseen kun en sanonut päin naamaa mitä hänestä ajattelen, mutta hiljaa mielessäni tein päätöksen jättää hänet, ja se varmaan yllätti hänet.

    • PUUSEE

      minä olisin ottanut kaiken tavaran naamalleni ei olis tarvittu muovi kassia MISSÄ SE PUUSEE ON

    • poikjuhg

      "Lapset katsovat ihastuksissaan toistensa virtsaamista. Samoin jotkut aikuiset. Turha olla siitä huolissaan - se on vain yksi lapsuusajan leikki." Alex Comfort: Rakasta hellästi, 1. painos

      Ei se sen kummempaa ole. Joskus on lupa olla lapsekas ja pissaamisen katselu on sentään ihan vaaratonta.

    • joonas79

      Tämä on ihan harmiton asia ja fantasia, jokasellahan on jotain. Mutta sen täytyy susta lähtee itestäsi eli älä tee jos siltä tuntuu, tai tee jos niin haluat. Siinä sun kanssa samaa mieltä että spontaanisti kun sä olet sillä fiiliksellä niin sitten. Älä ota paineita.

    • Tavallinen mies

      Tuo on monessa parisuhteessa ihan tavallinen juttu virtsata toisen nähden, eikä siihen tarvitse liittyä mitään fetissejä. Vaimoni on aina lirittänyt suihkussa jos vähänkin on tarvetta ollut. Mökillä pissataan luonnollisesti ulkona ja jos ei vieraita ole paikalla niin kyllä oma perhe saa nähdä. Oletan ettei poikaystäväsikään esim retkeillessä kovin piilossa sinulta rakkoaan tyhjennä.
      Ei muuta kuin otat seuraavan ennen saunaan menoa tankkaat parilla siiderillä ja sopivasti ilman mitään ennakkovaroituksia spontaanisti lorottelet lattiakaivoon.
      Mielenkiinnolla odotat mitä poikaystävasi kommentoi tilanteessa.

    • WC

      kiva heepo sulla onneks olkoon, harvassa tollaisia"kusipäitä"on ; D

    • jennatytteli

      Mitäs tossa sen kummempaa kuin toteutat jätkän haaveet :D

      Mun kundikaveri halus mun kusevan housuun. Tarpeeksi pitkään sitä jankutettuaan sai tahtonsa läpi, kun kerran baarista kotiin tullessa tuli kesken matkan hätä ja äkillisestä päähän pistosta sitten laskin alleni. Jätkä yllättyi melkoisesti ja kotiin päästyä oli kyllä aika kiihkeää menoa ;) Eikä toi nyt mitenkään pahalta tuntunut, silloin kännissä ei edes nolottanut, ehkä sitten jälkeenpäin nolotti enemmän muistellessa.

      • pissimikko

        Mustat wetlook-leggarit parhaat pisutteluhoust,kun niistä ei näy kun kastuu.Eräs taksikuski sanoi, et yhä useammin naiset tuoksahtavat kuselle,varsinkin näin kesällä.Eli sitä harrastetaan aika paljon.
        Itse myös lirin housuihini milloin missäkin,puiston penkillä,kirjastossa,bussissa,joskus ihan vaaleissakin farkuissa,mut mitä haittaa kun on kivaa.
        Se vieno hajukin kiihottaa,aamulla puin mustat farkut jotka olivat eilisten leikkien jälkeen vielä vähän kosteat ja eikun pankkiin asioimaan,eikä naisvirkailija voinut olla aistimatta hajua.
        Toimin hotellisiivoojana ja päivittäin saan nähdä märkiä patjoja,jotka on vaihdettava seuraavaa asiakasta varten.
        Teinitytöillä kaveripisuttelu myös aika yleistä,koska äskettäin bussissa kuulin lirinää ja katsoin taakseni,niin toinen tytöistä,ehkä 13v.liri housuunsa ja sanoi mulle;
        älä töllää,muutkin tekee.Tytöt jäi pois,mut mun oli päättärillä pakko seisten antaa tulla seisten ihmisten kulkiessa ohi ja varpaatkin kastu valkoisissa tennareissa,joten kivaa pisuttelua teille kaikille !


    • Mies 27-v

      Mä haluisin myös et tyttö/nainen pissaisi päälleni/kasvoilleni...voisin ehkä maistaakin...Eikös fetissi ole enemmänkin ns.pakkomielle ja fantasia=haave

      • pissaaaa

        SUOSITTELEN! se on yks elämäni parhaimmista kokemuksista, ellei parhain, ku eräänä kesäiltana sain muijan pissat suoraa suuhun.. parempaa nautintoo SAA TODELLA HAKEA!


    • Pissaavapoika

      Minä olen pissannut toisten nähden ja minua on muut pissattanut, Myöskin naiset ovat pissanneen kun olen katellut toimitusta vierestä. Mutta toisten päälle, EI EI ja EI. Se ei tosiaanka ole mun juttuni.

    • En voi muuta kuin suositella sinun pissaavan. Sitten vasta tiedät mitä se tuntuu kun on yleisö. Samalla selviää miten pakottava tarve poikaystävälläsi on kusemisen katseluun. Hetken hauskuus vai pakottava tarve jonka täytät sinä tai joku muu olitte pari tai ette.

    • Märätpikarit

      Poikien kanssa nuorena pissattiin kilpaa siitä kuka saa suihkun lentämään pisimmälle. Sitten saatiin kaverini siskokin mukaan ja hän pissi ihan reilusti seisaaltaan, nosti välillä sormella siitä edestä, että suihku nousi ylös. Saatiin hänet pissaamaan housuunkin ja kuulin joitakin vuosia myöhemmin hänen veljeltään, että leikkii vieläkin siskonsa kanssa pissileikkejä ja ymmärsin, että vähän muutakin. Oman vaimoni sain pissaamaan edessäni kerran tauolla metsän laidassa. Se meni hyvin ja seuraavalla atuolla houkuttelin hänet pissaamaan suoraan housuunsa. Voi että se kiihotti. Tosin hän teki sen vasta kun minäkin tein niin. Siinä sitten oltiin molemmat housut märkinä ja rakasteltiin puuta vasten märkien alusasujen lomasta. Sen jälkeen ollaan leikitty usein varsinkin saunareissuilla. Netistä olen hupmannut, että meitä onkin paljon enemmän kuin kuvittelinkaan.

    • Anonyymi

      Antaisit palaa vaan ja jos haluut että kundi kuolaa kunnolla...levitä samalla häpyäsi..että lentää kunnolla...ja jos oikein haluat yllättää...pyydä kundi mukaan ja pissaa sen kalulle..se repee !!! niin teki mun eukko ja tulin hulluksi..niin hulluksi että kumarruin ja pissa lensi kasvoilleni..ja sitten pantiin ja lujaa !

    • Aloittaja mietti, onko vaarana, että pissaamisen näyttäminen kävisi aikaa myöten liian työlääksi. Kun itse toisaalla kerroin, kuinka kaunista oli katsoa, kun vaimoni aikuinen kummityttö pisutteli saunan vieressä minuun päin, motiivini ei ollut itse pissaamisen katselu vaan se, että samalla hänen suloinen vittunsa avautui aivan levälleen ja paljasti uskomattoman kauneuden.

      Muutenkin naisten vittu on aivan ihana, mutta hänellä oli vielä niin sievä, etten eläissäni ole nähnyt. Siis motiivi oli KAUNEUDEN katseleminen.

    • Anonyymi
    • Oltiin kesällä mökillä. Viikonlopukse sinne jäi nainen ja neljä nuorenpaa miestä.
      Saunottiin ja uitiin.
      Äkistä joku pojista halusi saunasta kuselle. Mentiin nurmikolla viidestään rinkiin ja kustiin yhtä aikaa toisten katsellessa. Äkisti nainen putos polvilleen ja pyysi päälleen kultaista suihkua. Me kustiin. Kaikki tais tähdätä rintoihin. Kaksi pojista ili innoissaan. Yksi hämillään ja mä vaan kusin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe