Hanna on paras vai mitä.Ooteko mun kannssa samaa mieltä?Pliis vastatkaa!
hanna on paras,hanna on paras...
12
610
Vastaukset
- Hanna-fani
väittää vastaan!Hannan uus biisi on aivan ihana!!
- masie
Näin on !
- fenderman
kappale vaikutti minunkin mielestä hyvältä. Lappeenrannan tyttö on löytänyt tyylinsä, vai mitä..
- minä
Oli juuri Hannalle sopiva kappale tuo save me!
- veti Save me
livenä Hyppönen Enbuskessa. Se kitaristi oli TÖRKEEN UPEE NAMU,tietääks ketään kuka se kundi on?? Hieno akustinen esitys, ei olis muista idoleista ollu samaan.
- Zip
Ootteko tietosia kuuluuko sitä uutta/uusia kappaleita jo radiossa?
- ........
viikolla tulee ilmeisesti Hannalta uus biisi radiosoittoon,en tiedä onko se tämä eilen kuultu vai joku muu.Taas kerran mahtavan sielukasta tulkintaa Hannalta.
- Maria
miten vivahteikas ääni Hannalla.Taidanpa ostaa levyn kun ilmestyy.
- masie
että tuossa lauloi suomalainen naisartisti.
Nauroin kyllä katketakseni sille draqgueen esitykselle.
- JEEE!!!!!
Mä tulin huorimaaan sade pilvet paskoo, ja aina uudestaan mä pystyn kakkaamaan mä tuulin pieremäään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minä
Moi Johanna! Oon sun kanssa samaa mieltä
HANNA IS THE BEST - pekka pekkola
moikka kiitos Hanna on tosi hyvä mä tykkää siitä ihan kauhesti Hanna asuu lappeenrannassa jos ei kukaa tiiä nyt tietää t pekka pekkola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755