Hanna on paras vai mitä.Ooteko mun kannssa samaa mieltä?Pliis vastatkaa!
hanna on paras,hanna on paras...
12
577
Vastaukset
- Hanna-fani
väittää vastaan!Hannan uus biisi on aivan ihana!!
- masie
Näin on !
- fenderman
kappale vaikutti minunkin mielestä hyvältä. Lappeenrannan tyttö on löytänyt tyylinsä, vai mitä..
- minä
Oli juuri Hannalle sopiva kappale tuo save me!
- veti Save me
livenä Hyppönen Enbuskessa. Se kitaristi oli TÖRKEEN UPEE NAMU,tietääks ketään kuka se kundi on?? Hieno akustinen esitys, ei olis muista idoleista ollu samaan.
- Zip
Ootteko tietosia kuuluuko sitä uutta/uusia kappaleita jo radiossa?
- ........
viikolla tulee ilmeisesti Hannalta uus biisi radiosoittoon,en tiedä onko se tämä eilen kuultu vai joku muu.Taas kerran mahtavan sielukasta tulkintaa Hannalta.
- Maria
miten vivahteikas ääni Hannalla.Taidanpa ostaa levyn kun ilmestyy.
- masie
että tuossa lauloi suomalainen naisartisti.
Nauroin kyllä katketakseni sille draqgueen esitykselle.
- JEEE!!!!!
Mä tulin huorimaaan sade pilvet paskoo, ja aina uudestaan mä pystyn kakkaamaan mä tuulin pieremäään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minä
Moi Johanna! Oon sun kanssa samaa mieltä
HANNA IS THE BEST - pekka pekkola
moikka kiitos Hanna on tosi hyvä mä tykkää siitä ihan kauhesti Hanna asuu lappeenrannassa jos ei kukaa tiiä nyt tietää t pekka pekkola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019