Mihin aikaan vuodesta siellä on hyttysiä?
Lokakuun puolessa välissä olen siellä käynyt ja ainuttakaan ei näkynyt.
Nyt olisi ajatuksena mennä sinne keväällä, toukokuun alussa, mutta onko silloin siellä kuinka paljon hyttysiä?
Hyttyset Rodoksella.
6
4638
Vastaukset
- Afrodite*
Huhti-, touko-, kesä-, syys- ja lokakuussa, enkä ole hyttysiin törmännyt. En tiedä, eivätkö ne halunneet mua kohdata, mutta suomessa kyllä ötökät mua syö.
- helioshelios
kesäkuussa cactus-hotellissa oli jonkin verran hyttysiä, kun sattui muutama tuuleton päivä. tuulinen rantakin oli aivan tyyni, harvinaista kuulema.
ja sama juttu epsilon-hotellissa, tyyninä iltoina ei viitsinyt parvekkeella istuskella, sen verran hyttyset kiusasi.
joskus oltiin rodoksen kaupungissa kesäkuun alussa ja silloin oli eniten hyttysiä. tavernassa illalla hyökkäsivät sääriin. isommat paukamat jää välimeren hyttysistä kuin suomalaisista.
ei ole tarvittu myrkkyjä tai moskiittomasiinoita, niin paljon eivät ole vaivanneet.- kreikkafanix
Kreikankin hyttysiin (vaikka ovatkin eri sorttia kuin meidä) auttavat normaalit offit ja autan-sticit. Kerran minulla ei ollut mitään "myrkkyä" niin sivelin sääriä ja käsivarsia sitruunalla. Auttaa. Paukamat ovat kyllä ikävempiä kuin meidän kotoisten jäljiltä.
- -matkaaja-
Ainakin keväällä ja syksyllä, mutta toisaalta olen aina ollut siellä isommassa seurueessa eikä yleensä toiset ole tiennyt mitään hyttysten olemassa olosta mitään paitsi minä. Mutta toisaalta siellä on hyviä lääkkeitä niihin myös tarjolla kunhan vaan on matkavakuutus kunnossa.
- jopolli
neljästi toukokuun alkupuolella käyty rodoksella/kreetalla , ei kertaakaan ole näkynyt hyttysiä. joten ei liene merkittävä haitta. suomessa niistä riesaa läpi kesän.
- Anonyymi
On paljonn jostIn 5-30 päivinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709