Mihin aikaan vuodesta siellä on hyttysiä?
Lokakuun puolessa välissä olen siellä käynyt ja ainuttakaan ei näkynyt.
Nyt olisi ajatuksena mennä sinne keväällä, toukokuun alussa, mutta onko silloin siellä kuinka paljon hyttysiä?
Hyttyset Rodoksella.
6
5428
Vastaukset
- Afrodite*
Huhti-, touko-, kesä-, syys- ja lokakuussa, enkä ole hyttysiin törmännyt. En tiedä, eivätkö ne halunneet mua kohdata, mutta suomessa kyllä ötökät mua syö.
- helioshelios
kesäkuussa cactus-hotellissa oli jonkin verran hyttysiä, kun sattui muutama tuuleton päivä. tuulinen rantakin oli aivan tyyni, harvinaista kuulema.
ja sama juttu epsilon-hotellissa, tyyninä iltoina ei viitsinyt parvekkeella istuskella, sen verran hyttyset kiusasi.
joskus oltiin rodoksen kaupungissa kesäkuun alussa ja silloin oli eniten hyttysiä. tavernassa illalla hyökkäsivät sääriin. isommat paukamat jää välimeren hyttysistä kuin suomalaisista.
ei ole tarvittu myrkkyjä tai moskiittomasiinoita, niin paljon eivät ole vaivanneet.- kreikkafanix
Kreikankin hyttysiin (vaikka ovatkin eri sorttia kuin meidä) auttavat normaalit offit ja autan-sticit. Kerran minulla ei ollut mitään "myrkkyä" niin sivelin sääriä ja käsivarsia sitruunalla. Auttaa. Paukamat ovat kyllä ikävempiä kuin meidän kotoisten jäljiltä.
- -matkaaja-
Ainakin keväällä ja syksyllä, mutta toisaalta olen aina ollut siellä isommassa seurueessa eikä yleensä toiset ole tiennyt mitään hyttysten olemassa olosta mitään paitsi minä. Mutta toisaalta siellä on hyviä lääkkeitä niihin myös tarjolla kunhan vaan on matkavakuutus kunnossa.
- jopolli
neljästi toukokuun alkupuolella käyty rodoksella/kreetalla , ei kertaakaan ole näkynyt hyttysiä. joten ei liene merkittävä haitta. suomessa niistä riesaa läpi kesän.
- Anonyymi
On paljonn jostIn 5-30 päivinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622582Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant999869Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.547748Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va1026529SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1936237Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675851Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515243HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1244890Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074584