Mihin aikaan vuodesta siellä on hyttysiä?
Lokakuun puolessa välissä olen siellä käynyt ja ainuttakaan ei näkynyt.
Nyt olisi ajatuksena mennä sinne keväällä, toukokuun alussa, mutta onko silloin siellä kuinka paljon hyttysiä?
Hyttyset Rodoksella.
6
5859
Vastaukset 6
- Afrodite*
Huhti-, touko-, kesä-, syys- ja lokakuussa, enkä ole hyttysiin törmännyt. En tiedä, eivätkö ne halunneet mua kohdata, mutta suomessa kyllä ötökät mua syö.
- helioshelios
kesäkuussa cactus-hotellissa oli jonkin verran hyttysiä, kun sattui muutama tuuleton päivä. tuulinen rantakin oli aivan tyyni, harvinaista kuulema.
ja sama juttu epsilon-hotellissa, tyyninä iltoina ei viitsinyt parvekkeella istuskella, sen verran hyttyset kiusasi.
joskus oltiin rodoksen kaupungissa kesäkuun alussa ja silloin oli eniten hyttysiä. tavernassa illalla hyökkäsivät sääriin. isommat paukamat jää välimeren hyttysistä kuin suomalaisista.
ei ole tarvittu myrkkyjä tai moskiittomasiinoita, niin paljon eivät ole vaivanneet.- kreikkafanix
Kreikankin hyttysiin (vaikka ovatkin eri sorttia kuin meidä) auttavat normaalit offit ja autan-sticit. Kerran minulla ei ollut mitään "myrkkyä" niin sivelin sääriä ja käsivarsia sitruunalla. Auttaa. Paukamat ovat kyllä ikävempiä kuin meidän kotoisten jäljiltä.
- -matkaaja-
Ainakin keväällä ja syksyllä, mutta toisaalta olen aina ollut siellä isommassa seurueessa eikä yleensä toiset ole tiennyt mitään hyttysten olemassa olosta mitään paitsi minä. Mutta toisaalta siellä on hyviä lääkkeitä niihin myös tarjolla kunhan vaan on matkavakuutus kunnossa.
- jopolli
neljästi toukokuun alkupuolella käyty rodoksella/kreetalla , ei kertaakaan ole näkynyt hyttysiä. joten ei liene merkittävä haitta. suomessa niistä riesaa läpi kesän.
- Anonyymi
On paljonn jostIn 5-30 päivinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611356Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25818Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127724- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.168639VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa44623- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497