Mihin aikaan vuodesta siellä on hyttysiä?
Lokakuun puolessa välissä olen siellä käynyt ja ainuttakaan ei näkynyt.
Nyt olisi ajatuksena mennä sinne keväällä, toukokuun alussa, mutta onko silloin siellä kuinka paljon hyttysiä?
Hyttyset Rodoksella.
6
4812
Vastaukset
- Afrodite*
Huhti-, touko-, kesä-, syys- ja lokakuussa, enkä ole hyttysiin törmännyt. En tiedä, eivätkö ne halunneet mua kohdata, mutta suomessa kyllä ötökät mua syö.
- helioshelios
kesäkuussa cactus-hotellissa oli jonkin verran hyttysiä, kun sattui muutama tuuleton päivä. tuulinen rantakin oli aivan tyyni, harvinaista kuulema.
ja sama juttu epsilon-hotellissa, tyyninä iltoina ei viitsinyt parvekkeella istuskella, sen verran hyttyset kiusasi.
joskus oltiin rodoksen kaupungissa kesäkuun alussa ja silloin oli eniten hyttysiä. tavernassa illalla hyökkäsivät sääriin. isommat paukamat jää välimeren hyttysistä kuin suomalaisista.
ei ole tarvittu myrkkyjä tai moskiittomasiinoita, niin paljon eivät ole vaivanneet.- kreikkafanix
Kreikankin hyttysiin (vaikka ovatkin eri sorttia kuin meidä) auttavat normaalit offit ja autan-sticit. Kerran minulla ei ollut mitään "myrkkyä" niin sivelin sääriä ja käsivarsia sitruunalla. Auttaa. Paukamat ovat kyllä ikävempiä kuin meidän kotoisten jäljiltä.
- -matkaaja-
Ainakin keväällä ja syksyllä, mutta toisaalta olen aina ollut siellä isommassa seurueessa eikä yleensä toiset ole tiennyt mitään hyttysten olemassa olosta mitään paitsi minä. Mutta toisaalta siellä on hyviä lääkkeitä niihin myös tarjolla kunhan vaan on matkavakuutus kunnossa.
- jopolli
neljästi toukokuun alkupuolella käyty rodoksella/kreetalla , ei kertaakaan ole näkynyt hyttysiä. joten ei liene merkittävä haitta. suomessa niistä riesaa läpi kesän.
- Anonyymi
On paljonn jostIn 5-30 päivinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779