Heips!
Löytyykö täältä Lahdesta päin fretti kansaa? Ilmoitelkaa itsestänne,
olisi kiva tavata muita frettejä ja frettien omistajia!
Fretti ihmisiä Lahdessa
11
622
Vastaukset
- tyyyyyyyy
Täällä lahdessa asuu ihan hyvin fretti ihmisiä myös me kahden uros fretin kanssa :)
- nipis
Tietäisittekö te mistäpäin lahdesta voisi hankkia fretin?
- hghdh
Lahdessa ei ole kasvattajia ollenkaan.
- nipis
hghdh kirjoitti:
Lahdessa ei ole kasvattajia ollenkaan.
Sen olen huomannut, ajattelin jotain yksittäistä myyjä joka esim. joutuu jostain syystä luopumaan fretistään (:
- jhjgjjgj
nipis kirjoitti:
Sen olen huomannut, ajattelin jotain yksittäistä myyjä joka esim. joutuu jostain syystä luopumaan fretistään (:
Kannattaa lueskella nettiä, mutta hyvää ei saa aina läheltä.
- nipis
jhjgjjgj kirjoitti:
Kannattaa lueskella nettiä, mutta hyvää ei saa aina läheltä.
Oot kyllä oikeassa, tuo liikkuminen on vaan vähän vaikeaa.. :/ Joo mulla on monia sivuja linkitetty suosikkeihin missä on ainakin ollut myynnissä frettejä, oon vaan aina vähän myöhässä. (:
- fdsfs
nipis kirjoitti:
Oot kyllä oikeassa, tuo liikkuminen on vaan vähän vaikeaa.. :/ Joo mulla on monia sivuja linkitetty suosikkeihin missä on ainakin ollut myynnissä frettejä, oon vaan aina vähän myöhässä. (:
Miksi et osta kasvattajalta?
- nipis
fdsfs kirjoitti:
Miksi et osta kasvattajalta?
Kylmä olen niihinkin yhteydessä ollu, odottavan aika on vain niin pitkä.
- hfhfhnjjjjj
nipis kirjoitti:
Kylmä olen niihinkin yhteydessä ollu, odottavan aika on vain niin pitkä.
Mutta hyvää kannattaa odottaa..
- nipis
hfhfhnjjjjj kirjoitti:
Mutta hyvää kannattaa odottaa..
Niimpä, kyllä nyt kun tässä on pläräilly näitä eilaisia tarinoita ym. läpi ,tuntuu että jos minulle fretti tulee niin kyllä se kasvattajalta tulee ja semmoiselta johon voi pitää yhteyttä koko fretin elinajan..
- hfhhh
nipis kirjoitti:
Niimpä, kyllä nyt kun tässä on pläräilly näitä eilaisia tarinoita ym. läpi ,tuntuu että jos minulle fretti tulee niin kyllä se kasvattajalta tulee ja semmoiselta johon voi pitää yhteyttä koko fretin elinajan..
Sehän se tärkeää onkin. Kun tulee ongelmia tai kysyttävää niin on kenen puoleen kääntyä. Jos taas ostat esim. 3vuotiaan fretin joltain, niin et voi todellisuudessa tietää mimmoinen se on, onko terve, pureeko yms. Kasvattajalta kyllä saa tukea ja neuvoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000