Yön pelejä!

Se on silleen että tommonen lappu on vetämässä katsellaan et miten mahtaa käydä! :D

Phoenix − Columbus — - - 1 2,00
Colorado − Buffalo — - - 1 2,05
Edmonton − Detroit — - - 2 1,80
Suomi U20 − Sveitsi U20 — - - 1 1,40
Tshekki U20 − Slovakia U20 — - - 1 1,60

9

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skuku1

      ihan ku sä et ittekin tietäs, että yks kerta toisen miehen kanssa ei tee vielä kenestäkään hinttaria. ittekää en tykkää hinttapuleista, mutta toisen heterokundin kanssa satunnainen paneskelu on ihan okei. harkitse vielä tarjoustani.

      • Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....


      • skuku1
        japitzu kirjoitti:

        Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

        olet ilmeisesti vasta opettelemassa pitkävedon saloja? jokainen palstaa pidempään seurannut tietää voittavan pelaamisen ja kundiseksin kulkevan käsi kädessä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? nyt alistut skukun naitavaksi tai muuten se on saman tien 30 päivän kirjoituskielto. kummankos valitset? valitse viisaasti!


      • skuku1 kirjoitti:

        olet ilmeisesti vasta opettelemassa pitkävedon saloja? jokainen palstaa pidempään seurannut tietää voittavan pelaamisen ja kundiseksin kulkevan käsi kädessä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? nyt alistut skukun naitavaksi tai muuten se on saman tien 30 päivän kirjoituskielto. kummankos valitset? valitse viisaasti!

        Hmm ... Noh, niinhän nuo on näyttäneet noi tän palstankin viestit eksyneet aiheesta aika pahasti! Hyviä nauruja on saanut khyl kyseisestä aiheesta täältä :D


      • s...................
        japitzu kirjoitti:

        Hmm ... Noh, niinhän nuo on näyttäneet noi tän palstankin viestit eksyneet aiheesta aika pahasti! Hyviä nauruja on saanut khyl kyseisestä aiheesta täältä :D

        ja luulee et mulla on jotain asian kanssa jotain tekemistä ja esiintyy muiden nimimerkeillä,nyt mun.ei siitä oo pelaamaan mitään,ainoostaan häiritsee rahattomana muita.rivis on ok ,yritän ite noissa junnuissa yllärituplaa,muuten samoilla jäljillä.


      • s................... kirjoitti:

        ja luulee et mulla on jotain asian kanssa jotain tekemistä ja esiintyy muiden nimimerkeillä,nyt mun.ei siitä oo pelaamaan mitään,ainoostaan häiritsee rahattomana muita.rivis on ok ,yritän ite noissa junnuissa yllärituplaa,muuten samoilla jäljillä.

        Noh, hiukan itse yritin pysytellä varmoilla jäljillä! Mutta, ihan ois suomen lätkän kannalta hienoa jos oltais edes 5 noissa kisoissa! Vaikka se ei ihan veikkaamiseen liity ... Ps. kanadalle ja usalle rahat huomenna!


      • s...................
        japitzu kirjoitti:

        Noh, hiukan itse yritin pysytellä varmoilla jäljillä! Mutta, ihan ois suomen lätkän kannalta hienoa jos oltais edes 5 noissa kisoissa! Vaikka se ei ihan veikkaamiseen liity ... Ps. kanadalle ja usalle rahat huomenna!

        yö ratkasee pelaako kanadaa pienellä kertoimella mut jenkit pannaan ilman muuta,kertoimet lähes tasan ruotsin kanssa.


      • g-miesh
        s................... kirjoitti:

        yö ratkasee pelaako kanadaa pienellä kertoimella mut jenkit pannaan ilman muuta,kertoimet lähes tasan ruotsin kanssa.

        tai päättyy tasan


      • mengele88
        japitzu kirjoitti:

        Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

        et noi hinttarit on sairaita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe