Vittu! Kestipä pitkään tajuta missä oravanpyörässä olen ollut jo 20 elinvuottani!
Syytän aina jotakin, pääosin itseäni enkä kestä kritiikkiä. Voi hitto kun se olikin noin helppoa. Kun en ollut aina syyllinen, niin syyllinen oli sitten joku muu. Matto on vedetty alta, mutta näen myös vihdoinkin ne positiiviset tunteet, mitä pienenä ei "sallittu" näytttää ja viha tuli kaikkien niiden tunteiden päälle. Sokeaa touhua, mutta helpottaa kummasti.
Nyt voinkin olla vain olemassa.
Ai niin muuten, se kirjoituspöydän takana istuva on sitten edelleen jo miehuutensa kiukutellut.
Kylläpä tuo on paska homma.
kaikki on itsessäsi.
hittoviekoon
1
457
Vastaukset
- fgjbähbnä
Tähän voisi vain lisätä, että lukekaapa seuraava kirja:
Ann Heberlein
"Se ei ollut minun vikani"
Erinomainen kirja ! Mm. Bookplus.fi:sta n. 21 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306