Mitsubishi Pajero 2.5 TD GL Hardtop eli toista autoa olen etsimässä nitselleni niin tuollainen pirssi pisti silmään olisi näppärän kokoinen diesel ja vielä nelivetokin. onko tääläinen malli ja merkki kestävä ja mitkä ovat heikkoja kohtia/heikkouksia. kyseisellä autolla on ajette 377tkm vuosimalli 88
Mitsubishi Pajero
3
708
Vastaukset
- alt1
minkä hinntainen operaatio on jakohihnan vaihto tähän merkkiin. onko se kansi niin huono kuin kaikki pelottelee menee kulemma kaikista rikki
- juu-
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana. juu- kirjoitti:
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana.ei kansi ole sen huonompi kuin muissakaan ja jakohihna kestää kyllä kun vaihtaa ajallaan ja muistaa vaihtaa myöskin stefat jakopäähän samalla niin ongelmia ei tule.jako ja päävaihteistoon teboil ep 75/90 öljy ja ja sille tarkistus ja vaihto säännöllisesti niin ongelmia ei tule senkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423