Mitsubishi Pajero 2.5 TD GL Hardtop eli toista autoa olen etsimässä nitselleni niin tuollainen pirssi pisti silmään olisi näppärän kokoinen diesel ja vielä nelivetokin. onko tääläinen malli ja merkki kestävä ja mitkä ovat heikkoja kohtia/heikkouksia. kyseisellä autolla on ajette 377tkm vuosimalli 88
Mitsubishi Pajero
3
680
Vastaukset
- alt1
minkä hinntainen operaatio on jakohihnan vaihto tähän merkkiin. onko se kansi niin huono kuin kaikki pelottelee menee kulemma kaikista rikki
- juu-
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana. juu- kirjoitti:
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana.ei kansi ole sen huonompi kuin muissakaan ja jakohihna kestää kyllä kun vaihtaa ajallaan ja muistaa vaihtaa myöskin stefat jakopäähän samalla niin ongelmia ei tule.jako ja päävaihteistoon teboil ep 75/90 öljy ja ja sille tarkistus ja vaihto säännöllisesti niin ongelmia ei tule senkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892