Mitsubishi Pajero 2.5 TD GL Hardtop eli toista autoa olen etsimässä nitselleni niin tuollainen pirssi pisti silmään olisi näppärän kokoinen diesel ja vielä nelivetokin. onko tääläinen malli ja merkki kestävä ja mitkä ovat heikkoja kohtia/heikkouksia. kyseisellä autolla on ajette 377tkm vuosimalli 88
Mitsubishi Pajero
3
726
Vastaukset
- alt1
minkä hinntainen operaatio on jakohihnan vaihto tähän merkkiin. onko se kansi niin huono kuin kaikki pelottelee menee kulemma kaikista rikki
- juu-
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana. juu- kirjoitti:
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana.ei kansi ole sen huonompi kuin muissakaan ja jakohihna kestää kyllä kun vaihtaa ajallaan ja muistaa vaihtaa myöskin stefat jakopäähän samalla niin ongelmia ei tule.jako ja päävaihteistoon teboil ep 75/90 öljy ja ja sille tarkistus ja vaihto säännöllisesti niin ongelmia ei tule senkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109885- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69651Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647