Mitsubishi Pajero 2.5 TD GL Hardtop eli toista autoa olen etsimässä nitselleni niin tuollainen pirssi pisti silmään olisi näppärän kokoinen diesel ja vielä nelivetokin. onko tääläinen malli ja merkki kestävä ja mitkä ovat heikkoja kohtia/heikkouksia. kyseisellä autolla on ajette 377tkm vuosimalli 88
Mitsubishi Pajero
3
671
Vastaukset
- alt1
minkä hinntainen operaatio on jakohihnan vaihto tähän merkkiin. onko se kansi niin huono kuin kaikki pelottelee menee kulemma kaikista rikki
- juu-
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana. juu- kirjoitti:
Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.
Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.
Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.
Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana.ei kansi ole sen huonompi kuin muissakaan ja jakohihna kestää kyllä kun vaihtaa ajallaan ja muistaa vaihtaa myöskin stefat jakopäähän samalla niin ongelmia ei tule.jako ja päävaihteistoon teboil ep 75/90 öljy ja ja sille tarkistus ja vaihto säännöllisesti niin ongelmia ei tule senkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102880- 1152145
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431554- 2601398
- 701013
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47911- 55884
Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77880- 44795
Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä
Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to93736