Mitsubishi Pajero

alt1

Mitsubishi Pajero 2.5 TD GL Hardtop eli toista autoa olen etsimässä nitselleni niin tuollainen pirssi pisti silmään olisi näppärän kokoinen diesel ja vielä nelivetokin. onko tääläinen malli ja merkki kestävä ja mitkä ovat heikkoja kohtia/heikkouksia. kyseisellä autolla on ajette 377tkm vuosimalli 88

3

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alt1

      minkä hinntainen operaatio on jakohihnan vaihto tähän merkkiin. onko se kansi niin huono kuin kaikki pelottelee menee kulemma kaikista rikki

      • juu-

        Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.

        Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.

        Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.

        Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana.


      • juu- kirjoitti:

        Kannesta, siis sen kannen kestävyyten vaikuttaa käyttö. Eikä se Mitsussa sen huonompi ole, mitä muissakaan tuon ajan alumiinikantisissa dieseleissä. Sama vaivaa siis myös muiden valmistajien samantyylisiä dieselmoottoreita tuolta ajalta.

        Kerran 400 000 km sen voi joutua vaihtamaan, mutta kyllä jotkut ovat venyttäneet paljon pitempäänkin, toisaalta, jotkut saavat sen rikki jo 300 tkm lukemilla.

        Sen kannenhan siis rikkoo sellaiset asiat, kuin kylmänä täysillä vedättäminen ja sitten se, että jos olet ajanut vauhdikkaasti ja konetta kuormittaen tai vetänyt isoa kärryä, on äärimmäisen tärkeää antaa koneen käydä jonkun aikaa ja tasata lämpöjä ennenkuin sen sammuttaa. Näillä neuvoin voi tuon kansiongelman esiintymistä välttää.

        Ei se kansi niin vakava sinäänsä ole, onhan kaikissa autoissa tyyppivikansa. Toyotankin isoissa dieselissä vielä paljon vakavammat. Mutta näin vanhat autot on aina yksilöitä ja riippuu edellisten omistajien käytöstä ja huolenpidosta, että miten ne toimivat vanhana.

        ei kansi ole sen huonompi kuin muissakaan ja jakohihna kestää kyllä kun vaihtaa ajallaan ja muistaa vaihtaa myöskin stefat jakopäähän samalla niin ongelmia ei tule.jako ja päävaihteistoon teboil ep 75/90 öljy ja ja sille tarkistus ja vaihto säännöllisesti niin ongelmia ei tule senkään kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe