Tallensin paffin pelitilille 25e ja päätin pelata decueswildiä 2,50e panoksella. Ajattelin ettei sillä kauaa pelata, ja kas en veinanut uskoa kun sain 4 kakkosta ja siitähän pamahti voittoa 500e. Nostin heti rahan pois, ja nopeasti se tulikin pankkitilille, samana päivänä! Olen pelannut paffilla jonkin verran ja jo aiemmin todennut luotettavaksi, vaikka moni täällä sitä moittiikin! Joskus sitä vaan voittaa, häviöt vaan pitää osata nollata!
Paffilta kivasti rahaa
3
1138
Vastaukset
Joo no pafin pelit rigattu. Sen takia pelaan siinä puljussa vaan vedonlyöntiä.
- ysko et on
rugattuja ja koht tuut itkee et niitten vedonlyönnissäkin on häikkää vali vali.Jos johonkin hävii rahansa se ei ole edelleenkään pelipaikan syy!!
- Ex-pelaaja
Minä pelasin muutama vuosi sitten Slotteja ja voitin kuukauden sisällä 400€ - Panokset olivat pieniä. Välillä olin voitolla yli 200€ mutta kun jäin koukkuun ja pelasin, niin lopussa siirsin omalle tilille vain 100€ Yhteensä todellakin 400€ kuukauden sisällä tienasin. Eipä sitten kuukauden jälkeen tullut yhtään voittoja.
ps. aina pysähdin 100€ kohdalle ja siirsin sitä mukaan omalle tilille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755