Onko Tristan Boats tehnyt kupit? Koetin soitella, mutta nettisivuilla ilmoitetut numerot eivät ole käytössä. Utealiaana vilkaisin sitten taloustietoja ja reipasta miinusta liikevaihtoon verrattuna nuo ovat viime vuodet tehneet. Toki liikevaihtokin on laskenut kuin lehmän häntä.
Mielenkiintoa herättivät myös vastuuhenkilöiden nimet. Kovasti olivat venäläistyyppisiä.
Tristan Boats
8
3048
Vastaukset
- Joulusuoli
Ehkäpä kannatta soitella sinne Tristanille?
- se neropatti
soittelet häh,jos nrot ei ole käytössä???
- Tylsyys315lentosilta
se neropatti kirjoitti:
soittelet häh,jos nrot ei ole käytössä???
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=tristan&ta=&paivamaara=&tabs=&submit=Hae
Tuoltapa ne löytyy julkisina tietoina Tristan Boatsin protestoidut synnit.
Eipä suurensuuria mutta siinäpä vaikka Vladimirille alkuun makseltavaa.
Tuolla Talouselämän yrityskauppatiedoissa ei ollut mitään mainintaa Tristanin nimissä mutta se ei paljoa merkitse. Luulisi firman tiedottavan sivuillaan muustakin kuin 2009 esittelyveneiden myynnistä jos hyvin menee.
Aikamoisia eilispäivän nostalgiaveneitähän nuo olivat, ja aika hauska on käännös ruotsin tristan-sanalle sanakirja.org-palvelussakin:
Käännös
1. harmaa
2. ankea
3. synkkä
4. tympeä
5. inha
Aikoinaan (2003) Tristanilla oli varsin puhelias myyntipäällikkö duunissa mutta eiköhän sekin adhd hakeutunut muualle töihin jos alamäki jatkui saneerauksen jälkeenkin, vai missäköhän se sälli vaikuttaa - tietääkö joku kenestä on kyse. En muista nimeä. - oyiuhll
Tylsyys315lentosilta kirjoitti:
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=tristan&ta=&paivamaara=&tabs=&submit=Hae
Tuoltapa ne löytyy julkisina tietoina Tristan Boatsin protestoidut synnit.
Eipä suurensuuria mutta siinäpä vaikka Vladimirille alkuun makseltavaa.
Tuolla Talouselämän yrityskauppatiedoissa ei ollut mitään mainintaa Tristanin nimissä mutta se ei paljoa merkitse. Luulisi firman tiedottavan sivuillaan muustakin kuin 2009 esittelyveneiden myynnistä jos hyvin menee.
Aikamoisia eilispäivän nostalgiaveneitähän nuo olivat, ja aika hauska on käännös ruotsin tristan-sanalle sanakirja.org-palvelussakin:
Käännös
1. harmaa
2. ankea
3. synkkä
4. tympeä
5. inha
Aikoinaan (2003) Tristanilla oli varsin puhelias myyntipäällikkö duunissa mutta eiköhän sekin adhd hakeutunut muualle töihin jos alamäki jatkui saneerauksen jälkeenkin, vai missäköhän se sälli vaikuttaa - tietääkö joku kenestä on kyse. En muista nimeä.se, että pulju ei ole Vene 2011 näyttelyluettelossa vaikka k.o. paatit ovat olleet siellä
joka ikinen vuosi niin kauan kuin minä muistan
- JJ
Itse venealalla ja samalla seudulla työskentelevänä tiedän asiasta hieman lisää. Eli tässähän kävi niin että Venäläinen valtuuskunta tuli ja osti koko yhtiön, henkilökuntaa ei enää viime syksynä ollut muuta kuin tuotantopäällikkö. Toisin sanoen venäläiset osti firman muttei sitten jatkaneetkaan toimintaa. Miksi niin sitä ei tarina kerro. Harmi sinänsä koska Tristan veneet ovat tyylikkäitä monella mittapuulla katsottuna ja taas on sitten yksi suomalainen venemerkki jäänyt historiaan. Mutta näin surullisesti on asiat, en tiedä onko tällähetkellä siellä enää mitään toimintaa..
- tuotantopäällikköä
"...henkilökuntaa ei enää viime syksynä ollut muuta kuin tuotantopäällikkö."
Ja tuokaan ei pidä paikkaansa: Kinnusen Timppa kirjoitteli äskettäin näin: "Muutoksen tuulet puhaltavat elämässäni. Aloitin Tristan-veneiden parissa syksyllä -89. Menneenä syystalvena olen päättänyt 21 vuoden mittaiseksi vierähtäneen urani Tristan Boats Oy:n palveluksessa."
Sitä paitsi tuo venäläisomistuskaan ei ole mikään uusi juttu: jo ainakin kesällä 2009 Tristan-veneiden kokoontumisajossa Rantasalmen Järvisydämessä itänaapurin omistajat olivat jo remmissä mukana... - huhuja
tuotantopäällikköä kirjoitti:
"...henkilökuntaa ei enää viime syksynä ollut muuta kuin tuotantopäällikkö."
Ja tuokaan ei pidä paikkaansa: Kinnusen Timppa kirjoitteli äskettäin näin: "Muutoksen tuulet puhaltavat elämässäni. Aloitin Tristan-veneiden parissa syksyllä -89. Menneenä syystalvena olen päättänyt 21 vuoden mittaiseksi vierähtäneen urani Tristan Boats Oy:n palveluksessa."
Sitä paitsi tuo venäläisomistuskaan ei ole mikään uusi juttu: jo ainakin kesällä 2009 Tristan-veneiden kokoontumisajossa Rantasalmen Järvisydämessä itänaapurin omistajat olivat jo remmissä mukana...uutistoimisto kertoi, että Tristan veneitä valmistavan yrityksen tj'llä terveydelliset esteet tällä hetkellä. Mutta että veistämöllä sinänsä tekniset mahdollisuudet aloittaa Tristan veneiden teko vaikka heti. Mutta melko pitkään on firma ollut talviteloilla syystä tai toisesta. Jos tuote on kilpailukykyinen nykymarkkinoilla niin tervetuloa takaisin....
- Pete-67
MERTEN SUSI ON KAATOPAIKKA KAMAA. Liian vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664