oletko huomannut että monia eläimiä kuolee päivittäin. syynä niihin ovat:autot myrkky kaasut kiduttaminenkin on voinut tappaa ja myös tahallinen tappaminen ja viälä yksi tärkeä:bakteerit!siksi kannattaa katsoa että onko lemmikillänne mitään ongelmiä jos on niin yrittäkää parantaa se minulta on jo kuollut kolme kissaa kaikki olivat jääneet autojen alle.sitten minulta on pitänyt lopettaa kaksi nuorta lammasta ;(. ja viälä yksi kani sen rotu oli:kääpiöluppa.niistä päivistä lähtien olen yrittänyt pitää eläimeni terveinä. joten yrittäkää tekin ennen kuin on liijan myöhäistä
eläimiä kuolee
eläinten ystävä
3
540
Vastaukset
- mää vaan täältä
Kissojen autonalle jääntiä vastaan on sellainen hyvä keino, ettei anna kissan kuljeskella vapaana.
Samalla tulee suojeltua paikallista luontoa, ettei kisu pääse kiduttamaan linnunpoikia ja muita luonnon eläimiä. - asdasdadaddada
mie olen 52 vuotias mies ja minulla oli erektiohäiriö mutta kun hankin koiran minulla rupesi seisomaan kun se koira on niin seksiskäs rodulta vironpussipäässärumamieskuumapeppu
- Ulkonäkö
Jumalan sana: näyttää ihan Kainilta, maanviljelysuhri ei herran mieleen, "jalosukuinen juureskasvo"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941