Muutospuolue jo kuollut?

Muutosvedätetty

Pitkään aikaan ei puolueen sivuille tullut mitään uutta, ja nyt koko sivut on lopetettu. Se siitä mäkiketelöinnistä.

28

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levätköön rauhassa

      Mitä nyt välillä nousevat reunalle kiukuttelemaan.

      • Tuota tuota...

      • Kukkis Galactus
        Tuota tuota... kirjoitti:

        kotisivuilla:

        http://www.muutos2011.fi/cms/

        Muutoksen keskustelupalsta:

        http://www.muutos2011.fi/vb/forum.php

        PJ Jiri Kerosen blogaus Uuteen Suomeen tänään:

        http://herrakeronen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/57072-islamilainen-terrorismi-ei-ole-suuri-uhka-mutta-pelko-on

        Muutoksella on ehdokkaita useimmissa vaalipiireissä:

        http://www.muutos2011.fi/vb/content.php?160-Vaalipiirit

        nyt ihan varmoja, kenen pussiin tuo Keronen yrittää pelata?
        Karkottaa noilla kirjoituksillaan ainakin kansallismieliset pois porukasta.


      • JM-K
        Kukkis Galactus kirjoitti:

        nyt ihan varmoja, kenen pussiin tuo Keronen yrittää pelata?
        Karkottaa noilla kirjoituksillaan ainakin kansallismieliset pois porukasta.

        Siis karkoittaa kämyt ja muut rasistit helvettiin koko porukasta. Tämä on minun ja Kerosen alkuperäinen suunnitelma: keräytetään kortit kämyillä ja sen jälkeen kun puolue on rekisteröity, savustetaan ne huitsin nevadaan. Esim. se kesän Hommanspämmäyskampanjani ainoa tarkoitus oli ärsyttää Reinon kämykavereita ja muita sossuelättejä ja saada ne häipymään Muutoksen riveistä. SKS:n jämäsakkihan ymmärsi vinkin ja häipyivän Helon vaivoiksi. Seuraavaksi saa häipyä Reino Reinonen sisulaisineen. Sitten aletaan rakentaa oikeata Muutosta. Synnytystuskia vaan nää.


      • Ihmettelen.
        JM-K kirjoitti:

        Siis karkoittaa kämyt ja muut rasistit helvettiin koko porukasta. Tämä on minun ja Kerosen alkuperäinen suunnitelma: keräytetään kortit kämyillä ja sen jälkeen kun puolue on rekisteröity, savustetaan ne huitsin nevadaan. Esim. se kesän Hommanspämmäyskampanjani ainoa tarkoitus oli ärsyttää Reinon kämykavereita ja muita sossuelättejä ja saada ne häipymään Muutoksen riveistä. SKS:n jämäsakkihan ymmärsi vinkin ja häipyivän Helon vaivoiksi. Seuraavaksi saa häipyä Reino Reinonen sisulaisineen. Sitten aletaan rakentaa oikeata Muutosta. Synnytystuskia vaan nää.

        Mikäs trollia noin kiinnostaa muutoksessa? Pelottaako muutos?


      • Reino laskee
        JM-K kirjoitti:

        Siis karkoittaa kämyt ja muut rasistit helvettiin koko porukasta. Tämä on minun ja Kerosen alkuperäinen suunnitelma: keräytetään kortit kämyillä ja sen jälkeen kun puolue on rekisteröity, savustetaan ne huitsin nevadaan. Esim. se kesän Hommanspämmäyskampanjani ainoa tarkoitus oli ärsyttää Reinon kämykavereita ja muita sossuelättejä ja saada ne häipymään Muutoksen riveistä. SKS:n jämäsakkihan ymmärsi vinkin ja häipyivän Helon vaivoiksi. Seuraavaksi saa häipyä Reino Reinonen sisulaisineen. Sitten aletaan rakentaa oikeata Muutosta. Synnytystuskia vaan nää.

        Pitääkö paikkansa, että Jari Leino uhkaili sinut ulos puolueesta? Voisitko paljastaa totuuden?

        Onhan Jari Leino uhkaillut todistettavasti ainakin Mikko Ellilää ja on ilmeisesti vastuussa Hommaan liitetyistä nettiuhkailukampanjoista.

        Olisi aika kertoa totuus Jari Leinosta. Muuten se uhkailee kohta Jiri Kerosenkin ulos Muutoksesta.


      • JM-K
        Reino laskee kirjoitti:

        Pitääkö paikkansa, että Jari Leino uhkaili sinut ulos puolueesta? Voisitko paljastaa totuuden?

        Onhan Jari Leino uhkaillut todistettavasti ainakin Mikko Ellilää ja on ilmeisesti vastuussa Hommaan liitetyistä nettiuhkailukampanjoista.

        Olisi aika kertoa totuus Jari Leinosta. Muuten se uhkailee kohta Jiri Kerosenkin ulos Muutoksesta.

        Ei se mitään painostanut öyhötti vaan kuten yleensäkin. Tai ite vissiin luuli painostavansa mutta se nyt luulee itestään kaikenlaista.

        Olin kaivanut sille jo pitkään kuoppaa. Sitten kesällä tuli sopiva ajankohta ja tuuppasin sen sinne kuoppaan. Lopputuloksenhan kaikki tietävät.

        Totta kai paljastan kaiken hänen toiminnastaan. Bonuksena herkullisia paljastuksia myös hahmon sisuvuosilta. Heti vaalien jälkeen sitten. Samalla paljastan mielenkiiintoisia asioita myös Mestarista, Sisusta, Leikkikalufasistista, Rätfeissistä jne. Tuossa eilen jo photosoppasin muummuassa Mestarin, Reinon ja Rätfeissin minulle lähettämiä meilejä. Annoin niille kivoja nimiä esim. Torpeedo 1, Torpeedo 2, Torpeedo 3 jne. Ne tullaan julkaisemaan ainakin Hesarissa, Alman lehdissä ja Ylen ykkösen ohjelmissa. Jos minulla on tylsää niin laitan ne mediaan jo ennen vaaleja. Tulee vähän vipinää sinne sun tänne.

        Ai niin ne äänittämäni puhelut ne vasta hauskoja on. Mestarin ja Rätfeissin puhelut etenkin.

        JATKETAAN!!!!!!!


      • Juudaksen palkka
        JM-K kirjoitti:

        Ei se mitään painostanut öyhötti vaan kuten yleensäkin. Tai ite vissiin luuli painostavansa mutta se nyt luulee itestään kaikenlaista.

        Olin kaivanut sille jo pitkään kuoppaa. Sitten kesällä tuli sopiva ajankohta ja tuuppasin sen sinne kuoppaan. Lopputuloksenhan kaikki tietävät.

        Totta kai paljastan kaiken hänen toiminnastaan. Bonuksena herkullisia paljastuksia myös hahmon sisuvuosilta. Heti vaalien jälkeen sitten. Samalla paljastan mielenkiiintoisia asioita myös Mestarista, Sisusta, Leikkikalufasistista, Rätfeissistä jne. Tuossa eilen jo photosoppasin muummuassa Mestarin, Reinon ja Rätfeissin minulle lähettämiä meilejä. Annoin niille kivoja nimiä esim. Torpeedo 1, Torpeedo 2, Torpeedo 3 jne. Ne tullaan julkaisemaan ainakin Hesarissa, Alman lehdissä ja Ylen ykkösen ohjelmissa. Jos minulla on tylsää niin laitan ne mediaan jo ennen vaaleja. Tulee vähän vipinää sinne sun tänne.

        Ai niin ne äänittämäni puhelut ne vasta hauskoja on. Mestarin ja Rätfeissin puhelut etenkin.

        JATKETAAN!!!!!!!

        Tietääkö "The Päällikkö", että "eläinten kanssa soditaan eläinten säännöillä"? Ei Mäki-Ketelä kuitenkaan uskalla hyökätä suoraan esim. Halla-ahoa vastaan. Ei ole uskaltanut tähän mennessä eikä uskalla vastaisuudessakaan. Halla-aho joukkoineen nimittäin tietää Mäki-Ketelästä aivan liikaa...


      • JM-K
        Juudaksen palkka kirjoitti:

        Tietääkö "The Päällikkö", että "eläinten kanssa soditaan eläinten säännöillä"? Ei Mäki-Ketelä kuitenkaan uskalla hyökätä suoraan esim. Halla-ahoa vastaan. Ei ole uskaltanut tähän mennessä eikä uskalla vastaisuudessakaan. Halla-aho joukkoineen nimittäin tietää Mäki-Ketelästä aivan liikaa...

        Itsehän tilasitte: huomisessa hesarissa on sitten meheävät paljastukset Halla-ahosta ja eurovaalikamppanjasta. Sitä saa mitä tilaa.


      • JM-K
        JM-K kirjoitti:

        Itsehän tilasitte: huomisessa hesarissa on sitten meheävät paljastukset Halla-ahosta ja eurovaalikamppanjasta. Sitä saa mitä tilaa.

        Hei, me KAIKKI ollaan JiiÄmKoita!!!!

        JA ME JATKETAAN!!!!!!


        (Kuten ehkä huomaatte, nimimerkkiä JM-K ei ole varattu...)


      • JM-K
        JM-K kirjoitti:

        Hei, me KAIKKI ollaan JiiÄmKoita!!!!

        JA ME JATKETAAN!!!!!!


        (Kuten ehkä huomaatte, nimimerkkiä JM-K ei ole varattu...)

        minä olen JM-K. Se ihan oikea. Genuine.

        Jatkakaa!!!!!


      • JM-K
        JM-K kirjoitti:

        Itsehän tilasitte: huomisessa hesarissa on sitten meheävät paljastukset Halla-ahosta ja eurovaalikamppanjasta. Sitä saa mitä tilaa.

        ...ja sitten on Halliksen poliittinen ura ohitte. Ainakin persuissa. Vapauspuolue saattaa vielä huolia mutta eipä juuri muut.

        Kosto. Suloinen kosto.

        Kohta Hesari ilmesyy.

        Jatketaan!!!


      • JM-K
        JM-K kirjoitti:

        minä olen JM-K. Se ihan oikea. Genuine.

        Jatkakaa!!!!!

        Ja minä ne salaisuudet paljastan. Malttakaahan vaan.

        Ei huomenna muuta iohan kohta!! Ihan Kohta!


      • Trolli ei ole kuollu
        JM-K kirjoitti:

        Siis karkoittaa kämyt ja muut rasistit helvettiin koko porukasta. Tämä on minun ja Kerosen alkuperäinen suunnitelma: keräytetään kortit kämyillä ja sen jälkeen kun puolue on rekisteröity, savustetaan ne huitsin nevadaan. Esim. se kesän Hommanspämmäyskampanjani ainoa tarkoitus oli ärsyttää Reinon kämykavereita ja muita sossuelättejä ja saada ne häipymään Muutoksen riveistä. SKS:n jämäsakkihan ymmärsi vinkin ja häipyivän Helon vaivoiksi. Seuraavaksi saa häipyä Reino Reinonen sisulaisineen. Sitten aletaan rakentaa oikeata Muutosta. Synnytystuskia vaan nää.

        Että nostetaan ylös päivittäin kasvavan puolueen kuolinväitöstä. Ei näytä trolli ainakaan kuolleen.
        Muutoksen nettisivuille tulee päivittäin lisää asiaa, keskustelupalstakin siellä on.


      • Petkuyrittäjä
        Reino laskee kirjoitti:

        Pitääkö paikkansa, että Jari Leino uhkaili sinut ulos puolueesta? Voisitko paljastaa totuuden?

        Onhan Jari Leino uhkaillut todistettavasti ainakin Mikko Ellilää ja on ilmeisesti vastuussa Hommaan liitetyistä nettiuhkailukampanjoista.

        Olisi aika kertoa totuus Jari Leinosta. Muuten se uhkailee kohta Jiri Kerosenkin ulos Muutoksesta.

        Reinon jutuista tiedetään yhtä ja toista...


    • moraalivaje

      Suomen SIsullakin meni monta vuotta jotta eduskuntaan ovat nyt pääsemässä, Muutokselle on syytä toivoa nopeampaa toimintaa koska maa tarvitsee demokratiaa, mutta pelkkä toivo ei riitä vaan se tarvisi moraalin omaavia lehtimiehiäkin, kertomaan puolueesta.

    • mutta omilla

      sivuillaan voisi kieltämättä olla aktiivisempaa toimintaa.

      • joo joo joo

        No joo vähän aktiivisempaa vois olla kun ei siellä oo muuta kun joku apache palvelimen tiedote. :D


    • Vertaaminen

      Alle vuoden vanha puolue, verrata voi mihinkä tahansa muuhun samanikäiseen niin aika viriili on.

      • Joe Louis

        Niillä on ehdokkaanakin kolme kertaa enemmän kaupunginvaltuutettuja.
        Ja lisää valtuutettuja on liittymässä puolueeseen...


      • Vertaaja
        Joe Louis kirjoitti:

        Niillä on ehdokkaanakin kolme kertaa enemmän kaupunginvaltuutettuja.
        Ja lisää valtuutettuja on liittymässä puolueeseen...

        Ainakin Muutoksen osastoon kirjoittelussa.

        Ja onkos muulla väliäkään, kunhan M2011 saadaan kampitettua. Kauna se on, mikä vanhat miehet tiellä pitää.


      • JMK-K
        Vertaaja kirjoitti:

        Ainakin Muutoksen osastoon kirjoittelussa.

        Ja onkos muulla väliäkään, kunhan M2011 saadaan kampitettua. Kauna se on, mikä vanhat miehet tiellä pitää.

        JM-K on ihan paska.


      • JM-K
        JMK-K kirjoitti:

        JM-K on ihan paska.

        JM-K, JM-K vai JM-K? Minä (JM-K) se en ainakaan ole sillä minä olen hyviksien puolella.

        Jatkakaa!!!!


      • Rötösherrat kiikkiin
        Vertaaja kirjoitti:

        Ainakin Muutoksen osastoon kirjoittelussa.

        Ja onkos muulla väliäkään, kunhan M2011 saadaan kampitettua. Kauna se on, mikä vanhat miehet tiellä pitää.

        Näköjään spämmiä alkanut tulemaan ruudun täydeltä. Aikamoisena uhkana pitävät Muutosta ottaen huomioon ettei puoluetta edes tunneta kuin politiikkaan perehtyneiden keskuudessa.
        Joku puoluehan tuon takana todennäköisesti on, netin sekopäätkään tuskin vielä koko Muutoksesta mitään kuulleet jotenka Muutoksen merkitys uhkana nykykorruptiolle on tunnustettu.


    • Virkamies

      Mauton vaalimainos Jari Leinolta tipahti tänään postiluukustani - M A U T O N !
      Isot rinnat kuvattuna ja asialistasi ei vaikuta normaalia suomlaista sivistynyttä ihmistä - mutta ehkä kosiskelet juntteja ja sellaisena pidän sinuakin. Muutos 2011 - ei ikinä tuollaisilla keinióilla ja asioilla - tuo on niin pimeätä keskiaikaa, että hävettää puolestasi, puolueesi puolesta ja vieläpä tuttujesi, ystäviesi ja sukusikin puolesta!

    • Wind Of Change

      Äläpä Virkamies nyt siihen ala synnyttämään. Juuri sinunlaisia tosikkoja varten on Leino jo varannu pressanvaaliprosyyriksi karvaisten pakaroiden kuvan! Voit sitten repiä kuvainnollisesti /c:s.

    • Natsi on fasisti

      Anne-Mari Virolainen tänään blogissaan:

      "Olin eilen Ihmisoikeusliiton, Vähemmistövaltuutetun toimiston ja Etnisten suhteiden neuvottelukunnan yhteisessä tilaisuudessa allekirjoittamassa "Euroopan poliittisten puolueiden peruskirjan rasismista vapaan yhteiskunnan puolesta". Oma puumerkkini kirjattiin Kokoomuksen ruutuun, jonka lisäksi kymmenen muuta puoluetta allekirjoitti peruskirjan ja esitti toimintaehdotuksensa rasismin vastustamiseen. Muutospuolue ja Vapauspuolue eivät halunneet tätä työtä tukea."

      Eli Muutospuolue jatkaa edelleen epädemokraattista ja ihmiskunnan vastaista toimintaansa.

    • Wind Of Change

      Olipas loistava päätelmä Virolaisen bloggauksesta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe