Tiedoksi kaikille kotisivujeni lukijoille!
Kotisivuni osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho ovat olleet poissa käytöstä 1.1.2011 lähtien eli nyt jo melkein viisi päivää. Minä en ole itse sulkenut sivujani.
Kun pääsin pyhien jälkeen maanantaina 3.1.2011 kysymään asiaa Elisalta, niin siellä ei tiedetty, miksi sivujeni yhteys on katkaistu, vaikka minulla on voimassa oleva sopimus Elisan kanssa. Elisa lupasi laittaa viestini ongelmasta eteenpäin Elisan kotisivujen palveluntarjoajalle ja vielä kiireellisenä. Samalla minulle luvattiin, että kotisivuni palautettaisiin maanantaina tai viimeistään tiistaina.
Nyt on keskiviikko 5.1.2011 eikä mitään ole tapahtunut, vaikka soitin asiasta uudelleen eilen ja vielä tänään. Elisa sanoo, että he eivät voi tehdä mitään muuta kuin sen, että asia on annettu tiedoksi palveluntarjoajalle.
Huomenna on loppiainen, joten silloin tuskin tapahtuu mitään. Sitten on perjantai. Jos ei silloinkaan yhteys palaudu, niin sitten on taas viikonloppu, joten asiani voi mennä ensi viikolle, jos se hoituu silloinkaan.
Olen ihmeissäni. Ymmällään ovat myös ne tuhannet ihmiset, jotka käyvät kotisivuillani (vuorokaudessa n. 2200 klikkausta). Voi olla, että minä menetän tämän tauon takia monia sivujeni seuraajia. Toivon toki, että niin ei käy.
Minä en ymmärrä, miten tällainen on mahdollista. Kun sanoin puhelimessa, että haluaisin ottaa yhteyttä Elisan alihankkijaan, joka hoitaa kotisivutilan hallinnoinnin, jotta voisin kysyä suoraan heiltä ongelmasta, niin se ei ollut mahdollista. En saanut tietää puhelinnumeroa enkä edes palvelun(?)tarjoajan nimeä.
Jouko Piho
Miksi kotisivuni eivät näy?
2
146
Vastaukset
- sensuuria
Ipulaisena voit totuttautua tähän. Keinottelijat tekevät kaikkensa jotta säilyttävät valtansa.
Nyt sivuni näkyvät taas.
Yhteys on saatu aikaan perjantaina 7.1.2011 joskus 10.30 ja 11.00 välillä.
Vieläkään minulle ei ole sanottu mitään syytä, miksi yhteys oli poikki lähes viikon ajan.
Aion tiedustella asiaa Elisasta.
Jouko Piho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie572543Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492315Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta22302Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722223Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut512072Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372027HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981765Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1081706Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt221589Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241524