Tiedoksi kaikille kotisivujeni lukijoille!
Kotisivuni osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho ovat olleet poissa käytöstä 1.1.2011 lähtien eli nyt jo melkein viisi päivää. Minä en ole itse sulkenut sivujani.
Kun pääsin pyhien jälkeen maanantaina 3.1.2011 kysymään asiaa Elisalta, niin siellä ei tiedetty, miksi sivujeni yhteys on katkaistu, vaikka minulla on voimassa oleva sopimus Elisan kanssa. Elisa lupasi laittaa viestini ongelmasta eteenpäin Elisan kotisivujen palveluntarjoajalle ja vielä kiireellisenä. Samalla minulle luvattiin, että kotisivuni palautettaisiin maanantaina tai viimeistään tiistaina.
Nyt on keskiviikko 5.1.2011 eikä mitään ole tapahtunut, vaikka soitin asiasta uudelleen eilen ja vielä tänään. Elisa sanoo, että he eivät voi tehdä mitään muuta kuin sen, että asia on annettu tiedoksi palveluntarjoajalle.
Huomenna on loppiainen, joten silloin tuskin tapahtuu mitään. Sitten on perjantai. Jos ei silloinkaan yhteys palaudu, niin sitten on taas viikonloppu, joten asiani voi mennä ensi viikolle, jos se hoituu silloinkaan.
Olen ihmeissäni. Ymmällään ovat myös ne tuhannet ihmiset, jotka käyvät kotisivuillani (vuorokaudessa n. 2200 klikkausta). Voi olla, että minä menetän tämän tauon takia monia sivujeni seuraajia. Toivon toki, että niin ei käy.
Minä en ymmärrä, miten tällainen on mahdollista. Kun sanoin puhelimessa, että haluaisin ottaa yhteyttä Elisan alihankkijaan, joka hoitaa kotisivutilan hallinnoinnin, jotta voisin kysyä suoraan heiltä ongelmasta, niin se ei ollut mahdollista. En saanut tietää puhelinnumeroa enkä edes palvelun(?)tarjoajan nimeä.
Jouko Piho
Miksi kotisivuni eivät näy?
2
132
Vastaukset
- sensuuria
Ipulaisena voit totuttautua tähän. Keinottelijat tekevät kaikkensa jotta säilyttävät valtansa.
Nyt sivuni näkyvät taas.
Yhteys on saatu aikaan perjantaina 7.1.2011 joskus 10.30 ja 11.00 välillä.
Vieläkään minulle ei ole sanottu mitään syytä, miksi yhteys oli poikki lähes viikon ajan.
Aion tiedustella asiaa Elisasta.
Jouko Piho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136