Hei,
Kyselin tuolla jo toisella palstalla samaa asiaa ja siellä joku neuvoi laittamaan viestin tänne.
Eli tiedustelin hinta-arviota autolleni, joka siis on:
Lancia Thema 8.32
Vuosimalli -91.
Moottori on Ferrarin 2.73 l, V6.
Automaattivaihteet
Autossa on sähköikkunat edessä ja takana, sähköinen kattoluukku, automaatti-ilmastointi (ei kyllä taida toimia), sähköllä toimivat penkit, uudet kesä- ja talvirenkaat. Autolla on ajettu 270 000 km.
Ruostetta ei ole missään ja pellit on muutenkin virheettömässä kunnossa.
Voisiko joku ystävällisesti antaa edes jonkin suuntaa antavan arvion. Olisin hyvin kiitollinen!
Lancia Thema 8.32
10
2706
Vastaukset
- Mirafiori
siinä voi olla 2,7v6 jos se kerran on 8.32 ferrari? siinä kun on 8-sylinterinen ferrarin moottori eikä psa:n ruikku...
- HF-16
No oletpa hienon kärryn saanut - onko tää se tummanvihreä joka oli kaupan pakkokuutokaupassa viime syksyllä Hämeenlinnassa? Se oli alkujaan tuotu Hollannista.
Olin sitä viime kesänä koeajamassakin, silloisen "omistajan" (varsinainen hevoskauppias) hintapyyntö oli 15000-17000 markan luokkaa, riippuen ostiko sen siinä kunnossa kuin se oli vai ilmastointilaite korjattuna. Vaikea sanoa mitään täsmällistä hintaa, mutta eiköhän tuollainen 2500 euroa on ihan järkeen käypä hinta. Enempää ei kyllä taida kukaan maksaa, hienoja saksasta tuotuja Kappoja kun saa parilla tonnilla.
Muuten, siinä ei ole V6, vaan ihan Ferrarin tekemä pieni V8. Sehän tuon mielenkiintoiseksi peliksi tekeekin.
T. HF - Tazio
Buon Giorno,
Olisiko kyseessä Thema V6
eikä 8.32?
V6:n oli PRV:n,
paitsi loppusarja jossa oli
Alfan V6 - muistelisin.
Tuo automaatti viittaisi
siihen suuntaan.
-Tazio- Maiju
Täällä on tullut kaikennäköistä tietoa autostani ja ole jo hieman sekaisin...
Moottori on siis 2,73 l V6. Muuta en osaa sanoa. ja automaattivaihteet on.
Mikäköhän mahtaisi olla hinta? - Mirafiori
Maiju kirjoitti:
Täällä on tullut kaikennäköistä tietoa autostani ja ole jo hieman sekaisin...
Moottori on siis 2,73 l V6. Muuta en osaa sanoa. ja automaattivaihteet on.
Mikäköhän mahtaisi olla hinta?Kokeile pyytää 1800-2500€...
1800 on mun mielestä minimi... - Maiju
Mirafiori kirjoitti:
Kokeile pyytää 1800-2500€...
1800 on mun mielestä minimi...Autoon on tehty -98 täydellinen koneremontti.
Männät, kietokanki, sylinterikannet, kampiakseli(?) ja kaikkia muita osia on laitettu uusiksi.
Hinta on ollut yli 20.000mk!!
Uudet iskarit, jarrulevyt ja takajarruihin joku venttiili?? Olikohan joku paineentasausventtiili tai joku... maksoi töineen melkein 2000 €.
Kuulostaa tuo hinta-arviosi aika pieneltä...
Mielummin pidän sen sitten itselläni!
Muuten en autosta luopuisikaan, onhan se ollut täysin viaton ja muutenkin loistava menopeli mutta vie turhan paljon bensaa... - HF-16
Maiju kirjoitti:
Autoon on tehty -98 täydellinen koneremontti.
Männät, kietokanki, sylinterikannet, kampiakseli(?) ja kaikkia muita osia on laitettu uusiksi.
Hinta on ollut yli 20.000mk!!
Uudet iskarit, jarrulevyt ja takajarruihin joku venttiili?? Olikohan joku paineentasausventtiili tai joku... maksoi töineen melkein 2000 €.
Kuulostaa tuo hinta-arviosi aika pieneltä...
Mielummin pidän sen sitten itselläni!
Muuten en autosta luopuisikaan, onhan se ollut täysin viaton ja muutenkin loistava menopeli mutta vie turhan paljon bensaa...No hitto - täytyyhän sen moottorin selvitä... jos takakontissa lukee 8.32 ja konehuoneessa lukee (punaisella) Lancia by Ferrari, asia on selvä, vaikkei sylintereitä osaa laskeakaan.
Jos ei, niin sitten ei - mutta V6:kin Thema on erittäin harvinainen, olen yhden ainoan nähnyt Suomessa, ja kuullut toisesta...
Joo, hyvä idis, pidä se itselläsi - sehän on loistoauto, ei mikään riisipurkki. Valitettavasti noiden remppahintojen siirtäminen auton hintalappuun on tosi vaikea temppu, ainakin näin harvinaisissa autoissa, kun ostajakunta on hyvin rajattu. - jaska
HF-16 kirjoitti:
No hitto - täytyyhän sen moottorin selvitä... jos takakontissa lukee 8.32 ja konehuoneessa lukee (punaisella) Lancia by Ferrari, asia on selvä, vaikkei sylintereitä osaa laskeakaan.
Jos ei, niin sitten ei - mutta V6:kin Thema on erittäin harvinainen, olen yhden ainoan nähnyt Suomessa, ja kuullut toisesta...
Joo, hyvä idis, pidä se itselläsi - sehän on loistoauto, ei mikään riisipurkki. Valitettavasti noiden remppahintojen siirtäminen auton hintalappuun on tosi vaikea temppu, ainakin näin harvinaisissa autoissa, kun ostajakunta on hyvin rajattu.2849cc (91x73mm) sohc V6 with 147bhp @ 5,000rpm
2927cc dohc 32V V8
- puutui rahat taskusta
kaivoin tämän vanhan jutun kätköistä(kiitos google)
näin viime perjantaina kyseisen vehkeen.
auto on ulos päin aivan normaalin näköinen lukuunottamatta sähköllä nousevaa takaluukun kannen sisällä olevaa siipeä.
autoja on tehty vain 1990 ja 1000 kpl.
autossa on ferrarin v8 kone ja se on 3.2 litrainen .
Siitä tulee mallimerkintä.
kun auto käynnistyi niin olin myyty.
tällaisia rakennelmia olisi toivonut lisää auto valmistajilta.
auton hinta hollannissa oli n.8000 euroa.
ja jos ajattelee suomen hintaa niin ainakin tuplat siitä pitää maksaa.
hankala on tietää kun ei tiedä mihin tulli vertaa sitä.
maijulle sen verran että sun auto ei ole tollainen.
-väärä moottori
-automaatti vaihteisto
-väärävuosimalli
-liian halpa korjaus mottorille
-liikaa ajettu - MARAOLA
Olen kiinnostunut todella autostasi,itselläni on kyllä yksi kappale,mutta olen keräilijä,n 20 autoa.Hinnasta olen valis neuvottelemaan Sinuakin tyydyttävän hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803