Eli siis löytyisikö täältä bi- tai lesbotyttöä juttuseuraksi tai mahdollisesti johonkin vakavampaankin 15vuotiaalle bi-tytölle. Päällisinpuolin olen ainakin omastamielestäni ihan mukava vaikkakin hieman kummallinen useiden mielestä.. Aluksi saatan vaikuttaa hiljaiselta ja tylyltä, mutta kun tutustuu hieman niin kyllä se siitä.. Kuten saattaa huomata, kirjoittaminen/itsensä ilmaisu ei oo vahvimpia alueita mutta eiköhän ymmrretyksi tule puolin ja toisin.. Jos yhtään kiinnostaa niin rohkeasti lisäilemään, en pure :D iällä ei oo mitään merkitystä :) [email protected]
Bi/Lesbotyttöjä meseen..?
!nimetön!
9
591
Vastaukset
- !nimetön!
ilmotelkaahan jos lisäilette..
- ceeeh
Lisäsin~
- C.
- ---
Mut saa myös lisätä :) Oon 18 v lesbo.
[email protected] - rararara
lisäilin ((:
- sonjahhh1
lisäsin bi-girl (:
- teengirl1997
Lisäsin (: tässä ois mun osote: [email protected]
t. 15v lesbo tytteli :33 - Cadi:
Lisäsin :) Mut saa myös lisäillä. Niin ja oon 16v Bi :)
[email protected] - jokuvaan3
Lisäsin, oon 14v bi (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009