VAROITUS SUPERTEKS OY BRIDAL HOUSE HKI

BecomingAbridezilla

Tilasin pukuni BRIDAL HOUSE- nimisestä liikkeestä, Helsingin Mariankadulta, elokuussa. Puvun toimitusajaksi sanottiin 2-3kk. Puvun tilaamisesta on 5kk ja pukua ei vieläkään ole kaupassa, häihin aikaa 2,5 viikkoa. EN SUOSITTELE!! Olen ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen liikkeen toiminnasta ja toivon muiden mahdollisesti huonosta/virheellisestä palvelusta kärsineiden tekevän samoin. Yritämme purkaa kaupan. Muille morsiammille vinkiksi, jos kauppa kysyy hääpäivää kannattaa kertoa se semmoiseksi, jolloin haluaa puvun saada, koska se myös merkataan tarvepäivämääräksi papereihin. Jos kauppa arvioi puvun saapuvan marraskuussa, niin se ei merkkaa mitään.

Onnekseni löysin itselleni uuden puvun hyvällä palvelulla Niinatar nimisestä liikkeestä Runeberginkadulta.

2

952

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BecomingAbridezilla

7 päivää ennen häitä liikkeestä ilmoitettiin puvun saapuneen. Kauppa ei suostu purkamaan kauppaa vaan väittää kivenkovaan heidän toimintansa olevan sopimuksen mukaista, koska tarvepäivämääräksi paperiin on 22.1.2011 (suullista sopimusta myyjä ei pidä merkityksellisenä). Joutunen siis "tappelemaan" rahani takaisin, mutta siihen keskityn vasta häiden jälkeen.

Voi kuinka mukavaa tämmöinen pikku stressi onkaan häiden alla..

• Lorianna

VOI EI! Olitko jo ostanut toisen puvun tilalle, tietenkin? Mä pelkäsin jotain tollasta kanssa mutta onneksi meni kaikki ihan jees - tilasin siis eri paiakasta www.uniikkipiku.net.

Kuluttaja-asiamies varmaan puuttuu tohon kyllä. Jos toimitusajaksi on luvattu 2-3kk, ei tuo 5kk mene mihinkään toleranssiin. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe