Täällä on joku joka luulee määrävänsä kaikesta

teutatess

Hän on orvlö , valokuvaaja, valehtelija,muitakin nimiä on mutta ei ole osnnut käyttäyä
enää kuukauteen vähän ylikin (törkee) site ennen jo paha ,EI RIITÄ ETTÄ PILKKAA USKOVAISIA
VAAN LUULEE JONKIN LAISEN VOUHKAAMISEN OLEVAN HÄNELLE LUVALLISTA ( miten silleen )

Jos minä osaisin työntäsin verkkoapitkin johdon ja savustaisin se ulos .
sitten on se leka juttu .
kun mikään ei auta tämä voi mennä rikos luontoiseksi ( anteeksi) .

42

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoksi sullen

Kyseinen henkilö on vakavasti persoonallisuushäiriöinen.

Hän nauttii suunnattomasti saadessaan tehdä syntiä uskovia vastaan. Mitä enemmän sinä kiemurtelet hänen viestiensä harhauttamana tuskissasi, sen saatanallisemmin hän nauttii tuottamastaan kivusta, sinun tuskastasi.

Asenteesi (avuttomana altavastaajana) on täysin väärä häntä kohtaan. Luot toiminnallasi pohjan hänelle harjoittaa sadistista harrastustaan tällä palstalla ja nauttia siitä.

Eihän tuollaiselle ihmiselle voi mitään hengellisiä asioita selittää. Vain lyhytsanainen kehoitus parannukseen korkeintaan kerran päivässä, tai kieltäytyminen kokonaan vastaamasta yhteenkään hänen vistiinsä.

• Kiitos kun jaksat yrittää, mutta turhaa on vaivasi. Teuta näkyy olevan täsmälleen yhtä pakkomielteinen kuin kiistakumppaninsakin (se pahin siis, kukaan muu ei näytä nauttivan keskustelusta hänen kanssaan).

Hän on ottanut häirikön syöttämisen oikein elämäntehtäväkseen.

• TEUTATESS

Mutta hän ei usko ,JA VAIKKA KOETIT OMAA OHJETTA PALJONKO AUTTOI .
        mINÄOLEN SANONUT MIKÄ AUTTAA ,TOISET MÄÄRITELKÖÖT ONKO MAHDOLLISTA ,
        MUTTA LUULEN ETTÄ AINOA MAHDOLLISUUS ON POISTAA , jokainen hänen viesti jo tullessa
        jos sekään ei auta , pitää tilata " PELLE PELOTON " JOKA KEKSI roopellekin LASKUN HÄVITYS
        LAITTEEN ...

• teu.
        Eslest kirjoitti:

Kiitos kun jaksat yrittää, mutta turhaa on vaivasi. Teuta näkyy olevan täsmälleen yhtä pakkomielteinen kuin kiistakumppaninsakin (se pahin siis, kukaan muu ei näytä nauttivan keskustelusta hänen kanssaan).

sinä olet päästänyt hänet tänne ! ? Ja se oli synti .
        sitten vielä hyyssää , ei hyväpäivää.

• Neuvoksi sullen
        Eslest kirjoitti:

Kiitos kun jaksat yrittää, mutta turhaa on vaivasi. Teuta näkyy olevan täsmälleen yhtä pakkomielteinen kuin kiistakumppaninsakin (se pahin siis, kukaan muu ei näytä nauttivan keskustelusta hänen kanssaan).

Teuta on fanaattinen, ja täysin väsymätön kiistelijä. Hänellä on sisäisen rikkinäisyytensä (tavattoman hauras minäkuva ja huono itsetunto) vuoksi pakkomielteinen oikeassa olemisen tarve. Hänen maailmassaaan ainoastan hän on oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä. Ja muut toimivat hänen mielestään väärin ja hän oikein.

Sille ei voi mitään kun vamma on syvällä persoonallisuudessa. Ainoa oikea ratkaisu hänelle olisi lopettaa kokonaan kirjoittelu täällä. Käyttää lahjojaan sellaiseen mikä on lähimmäisillekin hyvää ja rakentavaa.

• teuta
        Neuvoksi sullen kirjoitti:

Teuta on fanaattinen, ja täysin väsymätön kiistelijä. Hänellä on sisäisen rikkinäisyytensä (tavattoman hauras minäkuva ja huono itsetunto) vuoksi pakkomielteinen oikeassa olemisen tarve. Hänen maailmassaaan ainoastan hän on oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä. Ja muut toimivat hänen mielestään väärin ja hän oikein.

Sille ei voi mitään kun vamma on syvällä persoonallisuudessa. Ainoa oikea ratkaisu hänelle olisi lopettaa kokonaan kirjoittelu täällä. Käyttää lahjojaan sellaiseen mikä on lähimmäisillekin hyvää ja rakentavaa.

Jos tuon valokuaajan saisi hiljaiseksi , sitten voitai neuvotellä .
        se ei ainakaan parane sinun viestistäsi , että olkoon vaikka mitä määrityksiä
        sinullä , ei yhtään ole paremmaksi tullut , jos kinaamme saman paskahousu
        kanssa 3 vuotta kerro totuus mieluimmin kuin puoskanointia .

• teu.
        Eslest kirjoitti:

Itke vähän se helpottaa .

Sinä ja ö rvelö jäitte kiinni nyt . tuolla on toisessa ketjussa selitys,
        en olisi koskaan luullut että sinä sefu ,harrastat juonittelua vielä
        uskovaisten keskuudessä , jos lähet lähe heti .

• hgfydtre

millä tavalla Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäjää pitää "ruokkia" että hän ymmärtää olevansa herra epäjumalan palvelija???
      ovatko kaikki lestadiolaiset rikollisia???

Ei ole Jeesus vahvistanut
      teuta 8.8.2010 12:12
      Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
      Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti . /teutan OPIN VALE/

• teutatess

Sinä olet sellainen uskosta puhuja , kuin elintarvike teollisuudessa huonon jauhelihan tekijä
        josta ei elintarvike tarkastajatkaan halua puhua , nåin se menee.

• dfghjiop
        teutatess kirjoitti:

Sinä olet sellainen uskosta puhuja , kuin elintarvike teollisuudessa huonon jauhelihan tekijä

totta, minä en todellakaan usko, en edes herra epäjumalaan jumalana!
        minä en myöskään usko, että Jumalan ja Jeesuksen Lain avoimesti kieltänyt uskoo/tottelee Heitä!

Menikö perille?

• w.,kertyui
        teutatess kirjoitti:

se, että sinut on tuollaisilla eväillä ruokittu ei tarkoita että minä olen tuollaista sopaskaa osakseni saanut!

• Teutatess
        dfghjiop kirjoitti:

totta, minä en todellakaan usko, en edes herra epäjumalaan jumalana!
        minä en myöskään usko, että Jumalan ja Jeesuksen Lain avoimesti kieltänyt uskoo/tottelee Heitä!

Menikö perille?

etkö vieläkään ymmärrä että , sinun sanasi ei riitä .
        en väitä että minunkaan , mutta siitä olen varma , että sinun on lapsen vaipassa ,
        ei kannata mehkaa ennen kuin on korvantaukset kuivat.
        Jollet vieläkään ymmärrä asia on näin .ETTÄ EI SINUNKAAN JUMALA/JEESUS KATSO ENÄÄ
        RAKKAUDELLA SINUN MEUHKAAMISTA , lopeta todella ennenkuin ryömin piuhaapitkin sinne .

• teutatess
        w.,kertyui kirjoitti:

se, että sinut on tuollaisilla eväillä ruokittu ei tarkoita että minä olen tuollaista sopaskaa osakseni saanut!

MUTTA KUN EI MENE PERILLE NIIN EI.

• hghfyrte
        teutatess kirjoitti:

kirjoitit:
        "Täällä on joku joka luulee määrävänsä kaikesta
        teutatess 6.1.2011 18:51"

Oletko naimisissa hellapoliisin kanssa vai itseeskö tarkoitat???

..

Täällä, keskustelu palstalla on aika rauhallista, ilman sinua...
        tosin, nyt aloitan työt joten en ehdi sinua ruokkimaan...

mutta jos tilanne sallii niin seuraan touhujasi lestadiolaisuuden suuuuuuurena edustajana!
        ...ja Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneenä perisynnin levittäjänä muidenkin kera.... synnittömistä syntisiä ja perisyntisiä tekemällä....

• tyrew3
        Teutatess kirjoitti:

etkö vieläkään ymmärrä että , sinun sanasi ei riitä .
        en väitä että minunkaan , mutta siitä olen varma , että sinun on lapsen vaipassa ,
        ei kannata mehkaa ennen kuin on korvantaukset kuivat.
        Jollet vieläkään ymmärrä asia on näin .ETTÄ EI SINUNKAAN JUMALA/JEESUS KATSO ENÄÄ
        RAKKAUDELLA SINUN MEUHKAAMISTA , lopeta todella ennenkuin ryömin piuhaapitkin sinne .

ei ei ei en uhoo en!!!
        se riittää kun oikein hyvin kun sinä uhoot Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneenä kun sinulla;
        ".....on niin hillitön halu päästellä noita aivopierujaan? "

• teuta
        hghfyrte kirjoitti:

kirjoitit:
        "Täällä on joku joka luulee määrävänsä kaikesta
        teutatess 6.1.2011 18:51"

Oletko naimisissa hellapoliisin kanssa vai itseeskö tarkoitat???

..

Täällä, keskustelu palstalla on aika rauhallista, ilman sinua...
        tosin, nyt aloitan työt joten en ehdi sinua ruokkimaan...

mutta jos tilanne sallii niin seuraan touhujasi lestadiolaisuuden suuuuuuurena edustajana!
        ...ja Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneenä perisynnin levittäjänä muidenkin kera.... synnittömistä syntisiä ja perisyntisiä tekemällä....

Eui perisyntisiä tehdä , ei täällä ei missään , vaan he on saaneet sen perintönö valitan.
        Siksi perisynti ei ole kadottavaa. Kristityllä ...

• bjvhgftr
        teuta kirjoitti:

Eui perisyntisiä tehdä , ei täällä ei missään , vaan he on saaneet sen perintönö valitan.
        Siksi perisynti ei ole kadottavaa. Kristityllä ...

Muista, että itse tuon totuuden sanoit!!!

Siis kirjoitit:
        "Eui perisyntisiä tehdä , ei täällä ei missään , vaan he on saaneet sen perintönö valitan.
        Siksi perisynti ei ole kadottavaa. Kristityllä ... "

Nimen omaan tuota yritin opettaa mutta kaikki eivät ymmärrä sitä!
        sinussa asuu Jumalallisuuttakin vaikka olet Jumalan ja Jeesuksen ja Heidän Lain kieltänyt!!!

NIIN KAUAN KUN IHMINEN ON RIKOLLISEEN KRISTINUSKON OPPEIHIN JA SEN epäjumalanaan USKOVAINEN JA PITÄÄ ITSEÄÄN JA TOISIAAN SYNTISINÄ JA PERISYNTISINNÄ NIIN NIIN KAUAN USKOVAISET OVAT SITÄ!

PUHDISTAMALLA MIELESTÄ POIS MANIPULOITUT herra epäjumalan opit ja lopettamalla levittämästä perisyntiä (manipuloitu/lapsikaste rikollisuus) NIIN JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUS PÄÄSEE IHMISTEN AIKUISTUMISEN MYÖTÄ VAIKUTTAMAAN!

sinä ole edess jakomielinen, omista Jumalan ja Jeesksen tietoa mutta palvelet toista herraa epäjumalana!!!
        se on toki sinun oikeus!!! ...lailla suojattu oikeus... taivaaseen ei ketään pakoteta....

lue myös:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9579177/47523262
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9579177/47522976

• teu.
        tyrew3 kirjoitti:

ei ei ei en uhoo en!!!
        se riittää kun oikein hyvin kun sinä uhoot Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneenä kun sinulla;
        ".....on niin hillitön halu päästellä noita aivopierujaan? "

vai kävikö se päin vastoin

• keiturikainulainen
        teutatess kirjoitti:

"Kuule rassukka NOIMUUT TERKOITTI ruokkimisellä sinua MUTTA KUN EI MENE PERILLE NIIN EI."

Ihan selkokielellä SINÄ TEUTATESS RUOKIT VASTOIN OHJEITA!!!!
        Meniskö perille Teutalle?

• mjhgfd
        keiturikainulainen kirjoitti:

"Kuule rassukka NOIMUUT TERKOITTI ruokkimisellä sinua MUTTA KUN EI MENE PERILLE NIIN EI."

e-ei hänen tietämättömyys minua ruoki!!!
        ihminen/ihmiset jotka rikollisen kristinuskon orjuudessa ovat eivät ole Jumalan ja Jeesuksen palvelijoita vaan Heidän Nimissä Heitä pilkaten palvelevat omia uskovaisiakin tappaneen herra epäjumalaa jumalanaan ja se on Lailla suojattu oikein mutta rikollisuutta väärän todistuksen antamisissa koska silloin teette Jumalan ja Jeesuksen syylliseksi kristinuskon rikoksiin, esim omien uskovaisten, pikku lapsienkin tappamisiin JA VOIT OLLA VARMA, ETTEI JUMALAN JA JEESUS OLE TAPPAMIS KÄSKYÄ ANTANUT jos raamattuun luottamista, katekismusta en vielä tunne!

• teu.
        keiturikainulainen kirjoitti:

Ota esitys tapa "1" niin voi aueta joku helmi.

Siellä on VIESTIEB SITYS TAPA valitse vasen jossa on viivat

• teu,
        teu. kirjoitti:

Ota esitys tapa "1" niin voi aueta joku helmi.

Siellä on VIESTIEB SITYS TAPA valitse vasen jossa on viivat

piti olla vasemman puolinen .

Jos se muu et ole koskaan perilla viestin tarkasta kohteesta

• h4df,.-ccc

SINÄ juuri toimit väärin!! Et kuuntele neuvoja. Juuri SINÄ olet pilannut tämän keskustelufoorumin. Piste.

• teuta

Lukisitko ,,viestin :LIITOS NYT KUITENKIN . KLO 11.23
        OLE HYVÄ JA KATSO.

• bvgfd,lkjhg
        teuta kirjoitti:

Lukisitko ,,viestin :LIITOS NYT KUITENKIN . KLO 11.23
        OLE HYVÄ JA KATSO.

tuota TOTUUTTA en kirjoittanut minä joten sivisty sen verran että lopeta henkilökohtaisuudet niin saamme keskustella asioista asiallisesti!

• teuta
        bvgfd,lkjhg kirjoitti:

tuota TOTUUTTA en kirjoittanut minä joten sivisty sen verran että lopeta henkilökohtaisuudet niin saamme keskustella asioista asiallisesti!

paljastunut , aivan selvää on että kaksinaamaista peliä on ollut
        kyllä saat rauhaa , vaikken ymmärrä miksi kun paineen alla
        toisetkin toimii ,muttajoo siitä se varmaan johtuu . että toinen
        kirjoittaa silloin asiaa ..ei vaadi vastausta ,tee työtäs.

• ,mkjhg
        teuta kirjoitti:

paljastunut , aivan selvää on että kaksinaamaista peliä on ollut
        kyllä saat rauhaa , vaikken ymmärrä miksi kun paineen alla
        toisetkin toimii ,muttajoo siitä se varmaan johtuu . että toinen
        kirjoittaa silloin asiaa ..ei vaadi vastausta ,tee työtäs.

"Työ lipilaarit teitte saman selevän roamatusta kuin sika pottuhalameesta."
        Vakavasti ottaen lienee paikallaan profeetta Jeremian sanat: "Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä" (Jer.8:8).

• jhgftre

Missä kohtaa raamattua on Kristuksen antama tieto jossa Hän antaa papille viran?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
      kaste kirja n. 350 luvulta
      teuta 22.12.2010 22:17
      Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .

• 8+18

Voi olla että joku luulee määräävänsä.

Sitten on yksi, joka TIETÄÄ määräävänsä.

Kethän kirtjotjaa mahan takroitaa!?

• teu.

siitäs saat.

• mnhbgftr
        teu. kirjoitti:

siitäs saat.

kirjoitit aloituksessa:
        "Hän on orvlö , valokuvaaja, valehtelija..."

Minulla on tietokoneelle tallennettuina suuri määrä sinun Jumalan ja Jeesuksen Nimissä tehtyjä valheita epäjumalaasi jumaloivana valehtelijana. Haukut minua valehtelijaksi ja näyttöjä ei ole joten olet rikollinen väärän todistuksen antajana!
        Olen sinulta usein pyytänyt vastausta mistä kohtaa raamattua VALHEESI olet löytänyt mutta vastausta ei sinulta tule sillä niitä ei ole raamatussa! Mieti siitä kuka on valehtelija! ja Jumalaa ja Jeesusta sekä Pyhää Henkeä pilkaten teet sitä!!

--

tämäkin on teutan vaale, teuta ei ole tätä raamatun kohtaa löytänyt:
        Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka . /teutan OPIN VALE/

perisynti sanaa ei ole raamatussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
        LAPSEN KASTE.
        teuta 9.12.2010 11:42
        Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta , /teutan OPIN VALE/
        Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo . /teutan OPIN VALE/

Jeesus vahvisti Lain, mm. vuorisaarnassa:
        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti . /teutan OPIN VALE/

katekismus ei ole Jumalan tai/ja Jeesksen Omaa Sanaa joten Luder/Luther on teutan epäjumala jota Jumalan ja Jeesuksen Nimissä palvoo kun häpää tunnustaa herransa ja hänen rikollisuuden oppinsa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein . /teutan OPIN VALE/

jne
        jne...........

• teuta
        mnhbgftr kirjoitti:

kirjoitit aloituksessa:
        "Hän on orvlö , valokuvaaja, valehtelija..."

Minulla on tietokoneelle tallennettuina suuri määrä sinun Jumalan ja Jeesuksen Nimissä tehtyjä valheita epäjumalaasi jumaloivana valehtelijana. Haukut minua valehtelijaksi ja näyttöjä ei ole joten olet rikollinen väärän todistuksen antajana!
        Olen sinulta usein pyytänyt vastausta mistä kohtaa raamattua VALHEESI olet löytänyt mutta vastausta ei sinulta tule sillä niitä ei ole raamatussa! Mieti siitä kuka on valehtelija! ja Jumalaa ja Jeesusta sekä Pyhää Henkeä pilkaten teet sitä!!

--

tämäkin on teutan vaale, teuta ei ole tätä raamatun kohtaa löytänyt:
        Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka . /teutan OPIN VALE/

perisynti sanaa ei ole raamatussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
        LAPSEN KASTE.
        teuta 9.12.2010 11:42
        Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta , /teutan OPIN VALE/
        Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo . /teutan OPIN VALE/

Jeesus vahvisti Lain, mm. vuorisaarnassa:

katekismus ei ole Jumalan tai/ja Jeesksen Omaa Sanaa joten Luder/Luther on teutan epäjumala jota Jumalan ja Jeesuksen Nimissä palvoo kun häpää tunnustaa herransa ja hänen rikollisuuden oppinsa:
        Kiva kun olit tarkkana
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein . /teutan OPIN VALE/

jne
        jne...........

Jeesuksen Kristuksen muistissa , joka tulee käyttämään niitä silloin
        kun hän örvelö tuomitsee , se tieto riittää en minä mitään vaadio .

• hgtre4wj
        teuta kirjoitti:

leiki sitten viisasta ja ole hiljaa!!!

Johannes 8:43-47

Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta.

1 Johanneksen kirje 3:4-10

Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.

• hgytr65
        teuta kirjoitti:

tietoisesti rikoksia tekevillä on olemassa tosi ahdas portti edessä....
        Raamatussa oleva tiedon mukaan....

• teu.
        teuta kirjoitti:

Niistä köhän jo virren kirjoittaja tiesi , Ah ei minus mitään hyvää.

• jhg.fd,s
        teu. kirjoitti:

Niistä köhän jo virren kirjoittaja tiesi , Ah ei minus mitään hyvää.

omia aivopieruja tarkoitit!
        ääliömäinen totuus on sinun omassa ääliömäisyydessä.

teutan opin mukaan KAIKKI, JEESUSKIN tekee syntiä, vasta syntynyt Jumala Valtakunnan kaltainen lapsikin, teuta ei tunnusta edes Jeesusta synnittömäksi!!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9563607/47435231
        No ei pelkästi ,,kaikki ihmiset tekee syntiä

raamatussa oleva Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot teuta on julistanut pannaan ja katekismus on ainoa oikea (epäjumalaa) jumaloivien tiedon lähde!
        Kiva kun olit tarkkana
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .

--

Jeesuksen opetus Jumalan Valtakunnasta ei teutalle kelpaa, teutalle pitää olla taivasten valtakunta jota ei ole vielä rakennettu!!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
        "JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
        teuta 31.12.2010 09:05
        Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
        Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"

teutan mielestä Jeesus opetti väärin:
        21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

• teuta
        jhg.fd,s kirjoitti:

omia aivopieruja tarkoitit!
        ääliömäinen totuus on sinun omassa ääliömäisyydessä.

teutan opin mukaan KAIKKI, JEESUSKIN tekee syntiä, vasta syntynyt Jumala Valtakunnan kaltainen lapsikin, teuta ei tunnusta edes Jeesusta synnittömäksi!!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9563607/47435231
        No ei pelkästi ,,kaikki ihmiset tekee syntiä

raamatussa oleva Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot teuta on julistanut pannaan ja katekismus on ainoa oikea (epäjumalaa) jumaloivien tiedon lähde!
        Kiva kun olit tarkkana
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .

--

Jeesuksen opetus Jumalan Valtakunnasta ei teutalle kelpaa, teutalle pitää olla taivasten valtakunta jota ei ole vielä rakennettu!!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
        "JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
        teuta 31.12.2010 09:05
        Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
        Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"

teutan mielestä Jeesus opetti väärin:
        21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

Örvelöhän se heti paikkamassa , hänestä on tullut rajasuutari.

• lopetetaan jo
        teuta kirjoitti:

Örvelöhän se heti paikkamassa , hänestä on tullut rajasuutari.

Kiitos

• hgfdrjnh

millä tavalla Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan ilmoitukset häiritsee?

Jos minua tarkoitatte häirikkönä minusta pääsee helpolla eroon tunnustamalla Lutheri epäjumalakseen niinkuin hänen ensimmänen käske katekismuksessa ilmoittaa ja vaatii ettei hänen oppinsa tunnutavat saa Jumalaa tai Jeesusta palvella NIIN MIKSI IHMEESSÄ HÄIRITSETTE LUTHERIA EPÄJUMALA HÄNTÄ PALVELLEN JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ???

On normaalia, että kun herraansa rakastaan niin sen nimissä myös toimii ja kirjoittaa täälläkin mutta lestadiolaisille se ei jostakin kumman syystä sovi olla rehellinen!

Siis jos avoimesti herra epäjumalanne tunnustatte ja jätätte pois Jumala, Jeesuksen ja Puhän Hengen pilkkaamiset ja Nimen käytön niin minun kirjoituksia ei täällä näy!
        Helppoa ja totuuden mukaista!!!

• TEUTA

sinullä oli kolme vuotta aikaa saada trollis ulos ,,luuletko ette me varttuumme vaan
        olisit tehnyt asiat kuntoon kun sen aika oli , sinua varoitettiin mosta suusta TÄSSÄ
        NYT OLLAAN NÄKEMIIN .

• teuta
        hgfdrjnh kirjoitti:

millä tavalla Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan ilmoitukset häiritsee?

Jos minua tarkoitatte häirikkönä minusta pääsee helpolla eroon tunnustamalla Lutheri epäjumalakseen niinkuin hänen ensimmänen käske katekismuksessa ilmoittaa ja vaatii ettei hänen oppinsa tunnutavat saa Jumalaa tai Jeesusta palvella NIIN MIKSI IHMEESSÄ HÄIRITSETTE LUTHERIA EPÄJUMALA HÄNTÄ PALVELLEN JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ???

On normaalia, että kun herraansa rakastaan niin sen nimissä myös toimii ja kirjoittaa täälläkin mutta lestadiolaisille se ei jostakin kumman syystä sovi olla rehellinen!

Siis jos avoimesti herra epäjumalanne tunnustatte ja jätätte pois Jumala, Jeesuksen ja Puhän Hengen pilkkaamiset ja Nimen käytön niin minun kirjoituksia ei täällä näy!
        Helppoa ja totuuden mukaista!!!

Kun sitä kin on kokeiltu , ainoa vaikutus on ollut että sen isommalla juuri sinä olet
        Kaukkia vastaan juttujas tehnyt EMME ME KETÄÄN TÄÄLLÄ EPÄJUMALANA PALVELLA
        TAI SINÄ SE OLET NE MÄÄITELLYT JUTUT RAKENNELLUT ,JUURI SINUA TARKOITAMME .

Meillä ei ole epäjumalia sekin on omsi määritys joka on mennyt alusta saakka pieleen

Meidän JUMALA on JUMALA/JEESUS ei olla sinulle koskaan sanottu muuta ,,mutta
        kun tuovauhti on kuin tuulispää , niin sieltä on tullut sadetta ja tuulta liiankanssa .

Joh. 8:1-11, on se aihe joka silloisessa maailmassa oli aiemmin katsottu mooseksen lain
        mukaan aina kitettäväksi, Koska Jeesus ei rangaissut , katson sen siksi mitä aiemmin
        sanoin laista MOOEKSEN LAISTA .

• leukatess
        TEUTA kirjoitti:

sinullä oli kolme vuotta aikaa saada trollis ulos ,,luuletko ette me varttuumme vaan
        olisit tehnyt asiat kuntoon kun sen aika oli , sinua varoitettiin mosta suusta TÄSSÄ
        NYT OLLAAN NÄKEMIIN .

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011212988463_uu.shtml

Lestadiolaisjohtajaa syytetään törkeistä raiskauksista

Keskiviikko 12.1.2011 klo 03.49 (päivitetty klo 10.18)

Espoon käräjäoikeudessa alkoi tänään käsittelemään tapausta, jossa uskonnollisessa herätysliikkeessä vaikutusvaltaisessa asemassa ollutta miestä syytetään törkeistä raiskauksista.
        Median edustajat poistettiin istuntosalista, kun käsittely alkoi.
        Median edustajat poistettiin istuntosalista, kun käsittely alkoi. (JOHN PALMÉN)

Tapaus käsitellään suljetuin ovin uhrien henkilöllisyyden salaamiseksi.

Syytetty on toiminut aiemmin suuren eteläsuomalaisen rauhanyhdistyksen puheenjohtajana. Hän on ollut myös Suomen rauhanyhdistysten keskusyhdistyksen SRK:n valitsemana liikkeen luottamustoimessa. SRK on vanhoillislestadiolaisten johtoelin.

Oikeuden eteen joutuu myös lestadiolaisvaikuttajan sukulaismies. Häntä syytetään sekä törkeästä että perusmuotoisesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Uhreja on kaksi.

Oikeusjutun käsittely jatkuu helmikuun alkupuolelle asti.

Viime keväänä vanhoillislestadiolaisen liikkeen ympärillä kuohui, kun julkisuuteen tuli useita hyväksikäyttöepäilyjä. Kymmeniä ihmisiä ilmoitti joutuneensa uhreiksi.

Vanhoillislestadiolaisuus on luterilaisen kirkon herätysliike. Viime kevään kohun aikaan kymmenet ihmiset ilmoittivat joutuneensa hyväksikäytön uhreiksi myös muualla Suomen evankelisluterilaisessa kirkossa.

IL

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11285
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4791
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4217
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      450
      2270
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2200
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1678
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1441
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      83
      1270
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1175
    10. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1166
    Aihe